אוניברסיטה לתינוק: סקירת 5 מוביילים מומלצים לתינוקות(מעודכן 2024) | Finder

משטחי אוניברסיטה לתינוק מעודדים אבני דרך התפתחותיות על ידי מיקום הצעצועים כך שהם יגרו את התינוק להגיע ולהתגלגל אליהם, לצד עידוד משחק עצמאי. האוניברסיטה מחזקת למידה חושית ועוזרת לפתח יכולות מוטוריות ואפילו לרכוש מיומנויות שפה.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

708 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוניברסיטה לתינוק מומלצת

לא רק אחרי צבא מתחילה האוניברסיטה, היא מתחילה כבר מגיל לידה. אז נכון, האוניברסיטה לתינוק לא תכלול ספרי עיון ומשוואות מתמטיות, אבל יש לה תפקיד חשוב מאוד בהתפתחות תינוקכם. האוניברסיטה היא בעצם משטח פעילות לתינוק (סקירה מלאה על משטחי פעילות), שלרוב תגיע עם בובות, ורעשנים שונים ואפילו קשתות תלויות מעל הראש, כדי למשוך את תשומת ליבו של התינוק ובכך ליצור גירויים אשר יעודדו אותו להתקדם, לזחול, להתגלגל ולא רק.

האוניברסיטה מפתחת לא רק את היכולות המוטוריות של התינוק, אלא מחזקת גם יכולות קוגניטיביות ושכליות כמו יצירת קשר עין עם אובייקט, וחלקן אפילו יעזרו לו להוציא צלילים ראשונים של דיבור. יש לאוניברסיטה יתרונות ברורים רבים, וכדאי שתדעו שחלקן יוכלו ללוות את ילדכם גם אחרי גיל שנה.  

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

אוניברסיטה רב שלבית הזולה ביותר: INFANTI 2744312

שילוב מאוזן בין משטח פעילות ובריכת משחקים. האוניברסיטה הזו של INFANTI תלווה את ילדכם כבר מהרגע הראשון ועד גיל 3. וכל הטוב הזה במחיר שווה לכל כיס.

INFANTI 2744312

4.5 15

זולה, מתאימה לשלבי התפתחות שונים והופכת לבריכת כדורים

יתרונות

זולה, מגוונת, עשירה בפעילויות, מתאימה לשלבי התפתחות שונים

חסרונות

איכות חומרים בינונית

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם רוצים אוניברסיטה שתלווה אתכם לאורך זמן אך אתם לא רוצים לקרוע את הכיס, הדגם הזה של אינפיניטי יענה לכם על הדרישות. האוניברסיטה הרב שלבית הזו מתאימה מגיל לידה ויכולה להתאים עד גיל 3.  היא מגיעה עם שתי קשתות עליהן נתלים מגוון של צעצועים ורעשנים שימשכו את תשומת לב התינוק גם בשכיבה על הגב וגם בשכיבה על הבטן. את הצעצועים ניתן לנתק וכך לאפשר לתינוק לשחק איתם גם כשהוא כבר יושב. משטח הפעילות גדול ומרווח ומאפשר זחילה נוחה ובטוחה.

בשלב הראשון ניתן להוריד את מסגרת האוניברסיטה ולהשתמש במשטח עם הקשתות כשהוא פתוח . בשלב השני מסגרת המשטח עולה והאוניברסיטה הופכת לבריכת כדורים מהנה במיוחד. האוניברסיטה מגיעה עם 28 כדורי משחק מפלסטיק קלים לניקוי, ובשני דגמים לבחירתכם: צב או אריה. ראש האוניברסיטה הוא גם תיק האחסון לכדורים, כך שהם לא יתפזרו לכם בכל הבית ותמיד יהיה להם מקום. בשלב השלישי ניתן להסיר את הקשתות ולהשאיר רק את בריכת הכדורים. במחיר שווה לכל כיס, האוניברסיטה הזו לגמרי עושה את העבודה.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר : Bright Starts 5 in 1 Your Way Ball Play

אוניברסיטה באיכות מעולה שתבטיח לכם שקט גם בגיל שנתיים. עם מגוון פעילויות ואטרקציות לתינוק במשטח, היא בהחלט שווה את ההוצאה.

Bright Starts 5 in 1 Your Way Ball Play

4.5 15

מגוונת ועשירה בפעילויות לתינוק, מתאימה עד גיל מאוחר והופכת לבריכת כדורים

יתרונות

הופכת לבריכת כדורים, איכות חומרים גבוהה, משטח הפעילות גדול

חסרונות

מעט יקרה

קנה עכשיו ב- King Baby

אוניברסיטה Bright Starts 5 in 1 Your Way Ball Play מגיעה עם חמישה מצבי משחק אפשריים: שכיבה על הגב, שכיבה על הבטן, "מנהרת ג'מבו" – הרמה של 3 דפנות , משטח פעילות פתוח (ללא קשתות) ובריכת כדורים – כולל 35 כדורי פלסטיק. משטח המשחק גדול במיוחד ומאפשר לנוע בתוכו בנוחות.

האוניברסיטה הזו יכולה ללוות אתכם לאורך זמן כי גם כאשר הילד כבר גדל מעט, תוכלו להשתמש בה עדיין כבריכת כדורים – הילד שלכם יודה לכם על זה. משטח הפעילות מגיע עם צעצועים, מראות ורעשנים שנתלים על הקשתות ועל המשטח עצמו, כמו גם עם מוזיקה ואורות. האוניברסיטה הזו תפעיל את כל החושים של התינוק שלכם. האוניברסיטה מגיעה עם 4 "קירות" אותם תוכלו לסגור לפי בחירה ובהתאם לשלבי ההתפתחות של הילד. אם יש לכם את התקציב לכך, אתם תהנו מההשקעה הזו.

לוגו של הסקירה

בעיצוב מודרני: אוהל אינדיאני Skip Hop Camping Cub

ה- Skip Hop Camping Cub מעוצבת בקו נקי וסגנון ייחודי, היא לא נראית כמו עוד טרמפולינה לתינוק. אם חשוב לכם לא לאבד את עיצוב חדר התינוק או הבית, חשבו על האוניברסיטה הזו.

אוהל אינדיאני Skip Hop Camping Cub

4.5 15

זולה, בטיחותית ומשלבת שני מוצרים במכשיר אחד

יתרונות

עיצוב נקי ואלגנטי, קל ונוח לניקוי

חסרונות

יקר, עיצוב יפה אך מעט מסורבל

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- King Baby
קנה עכשיו ב- Amazon

האוניברסיטה בצורת אוהל אינדיאני של Skip Hop מעוצבת, מקסימה, בנויה מחומרים טובים והצעצועים התלויים איכותיים מאוד, אך צורת האוהל האינדיאני (אוהל טיפי) מעט מסורבלת – הצעצועים עשויים להיתלות ממש ליד ראשו של התינוק או מחוץ להישג ידו.

האוניברסיטה הזו כוללת יותר מ-17 צעצועים התפתחותיים אשר יפתו את כל החושים של התינוק שלכם, בובה קלילה בצורת גחלילית שתשמח את עיניהם, רעשן דובים שיעזור בסאונד ונשכן בצורת עץ שלא רק יהיה חביב עליו בזמן בקיעת שיניים אבל זה ירגיע בזמן משחק בעזרת ניגון מוסיקה. הרבה הורים אוהבים את האוניברסיטה הזו כי היא מוסיפה אופי לחדק התינוק או לסלון, יש לה עיצוב מאופק וקו נקי יותר, מאשר למרבית האוניברסיטאות.

לוגו של הסקירה

למשפחה המטיילת: Yookidoo Gymotion Activity Playland

למשפחות שאוהבות לטייל ורוצות שגם לתינוק הקטן יהיה מעניין, ה- Yookidoo Gymotion Activity Playland היא פתרון מושלם.

Yookidoo Gymotion Activity Playland

4.5 15

פתיחה וקיפול קלים ומהירים במיוחד, מלווה את התינוק בשלבי התפתחות שונים

יתרונות

קלה ונוחה להרכבה ונשיאה, משחקי התפתחות לשלבים שונים

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- הממלכה הקטנה

אתם מטיילים הרבה?  אוהבים להתארך אצל חברים/משפחה? רוצים לקחת איתכם את האוניברסיטה לתינוק בלי יותר מידי בלאגן? ה- Yookidoo Gymotion Activity Playland היא בדיוק הפתרון בשבילכם. ה- Yookidoo Gymotion Activity Playland  זכתה במשך השנים בפרסי עיצוב רבים והיא בעלת פטנט ייחודי של קיפול ופתיחה נוחים קלים ומהירים במיוחד. כל מה שתצטרכו לעשות לאחר פתיחתה זה לנעול אותה בקליק בשני הצדדים וזהו!  היא מגיעה עם שתי קשתות עליהן משולבים צעצועי התפתחות שונים, ובנוסף, מסלול שמונח בין שתי הקשתות ומיועד לרכב הצעצוע המצורף – הכניסו סוללות וצאו לדרך.

האוניברסיטה מציעה למעלה מ- 20 פעילויות התפתחותיות לתינוק בשלושה שלבים שמעודדים למידה וצמיחה בשלבי התפתחות שונים . משחק בשכיבה- לשיפור המיקוד וכישורי מעקב עין-יד, משחקי בטן – מפתח את הרמת הראש וחיזוק חגורת הכתפיים ופלג גוף עליון משחקים בישיבה – פיתוח החשיבה ועידוד הסקרנות אצל התינוק. ל- Yookidoo Gymotion Activity Playland יש ארבעה מצבי הפעלה לנוחיותכם: מנוחה, משחק, שקט וכבוי. היא כוללת מוזיקה נעימה.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: Baby Einstein Kickin' Tunes Music

ה- Baby Einstein Kickin' Tunes Music היא אוניברסיטה אורקולית עם פסנתר ו35 מנגינות שונות שינעימו את זמנו של התינוק שלכם בזמן המשחק.

Baby Einstein Kickin' Tunes Music

4.5 15

מגוון משחקים ומנגינות, פסנתר מתכוונן ונשלף

יתרונות

פסנתר בגובה הרגליים של התינוק, מגוון גדול של מנגינות

חסרונות

משטח המשחק קטן מעט, המשחקים לא תמיד יציבים על הקשתות

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- MAXbaby

האוניברסיטה של בייבי איינשטיין נותנת מענה לשלבי התפתחות שונים של התינוק. משלב השכיבה על הגב ועד ישיבה, ואפילו הליכה. המשחק הראשי – הפסנתר- נשלף ומאפשר משחק לתינוק כבר משלב השכיבה על הגב. התינוק מפעיל את הפסנתר באמצעות בעיטות בעזרת הרגליים, בשכיבה על הבטן בעזרת נקישות עם הידיים, בישיבה, ניגוד והפעלה של המוטוריקה העדינה ולבסוף, הפסנתר נשלף ונשאר כמשחק נישא בנפרד מהאוניברסיטה.

ה- Baby Einstein Kickin' Tunes Music כוללת 35 מנגינות ונעימות שונות ולמעלה מ- 25 דקות של מוסיקה רציפה של הקלאסיות הטובות ביותר לילדים מבית בטהובן, ויוואלדי ומוצרט. 7 משחקים מבין מגוון המשחקים הרחב שמגיעים עם האוניברסיטה ניתנים לשליפה ולמשחק בנפרד ממנה. בנוסף, האוניברסיטה מגיעה עם כרית תמיכה רכה ונעימה לשלב השכיבה על הבטן לנוחות מקסימלית של התינוק ולתמיכה בהתפתחות שרירי החזה ורצועת הכתפיים. וזה עוד לא הכל, ה- Baby Einstein Kickin' Tunes Music מפתחת לא רק את המוטוריקה של התינוק אלא גם את התפתחות השפה.

היא עוזרת בלמידת מילים, צורות ומספרים בלא פחות מ-3 שפות שונות לבחירה: אנגלית, ספרדית וצרפתית. היא קלה לניקוי את המשטח ניתן לכבס במכונת הכביסה ואת הצעצועים יש לנקות בעזרת מטלית לחה עם סבון (לא לטבול במים).

סיכום

איך לבחור את האוניברסיטה הנכונה לתינוק?

קיימים בשוק מגוון עצום של אוניברסיטה לתינוקות, החל ממשטחים צבעוניים פשוטים, ללא תוספות ובמחיר סמלי מאוד, ועד לאוניברסיטה שהופכת להליכון תלווה את ילדכם בהמשך כשיתחיל לעמוד וללכת – וכל המנעד שביניהן וכך גם מבחינת המחיר. לפני שתרוצו לרכוש את האוניברסיטה הראשונה לתינוק, חשבו טוב על הצרכים שלו ושלכם וכמו כל מוצר שרוכשים, עשו שיעורי בית, הכירו את השוק ואת מה שיש לו להציע וקבעו לעצמכם תקציב, כדי שתוכלו לרכוש את האוניברסיטה הטובה והנכונה ביותר עבורכם ועבור ילדכם.

 

בבחירת האוניברסיטה שימוש לב למצבים שהתינוק יכול להיות עליה, חלקן מתאימות לשכיבה על הגב, על הבטן ועל הצדדים גם יחד, וחלקן מתאימות רק לשכיבה על הבטן (בהתאם לפעילות שיש על האוניברסיטה). מומלץ לשקול לרכוש אוניברסיטה שמשלבת כמה מצבים יחד, ככל שיהיו לה יותר מצבים כל היא תעודד תנועתיות אצל ילדכם- שימו לב שלא לגרום לגירוי יתר. אוניברסיטאות רבות מאפשרות לנתק את הבובות התלויות על הקשתות או בצדדים ובכך תוכלו לתמרן את תשומת הלב של התינוק ולמקד אותו.

 

בדקו את גודל האוניברסיטה–  וודאו שיש מספיק מקום לתינוק להתגלגל מהבטן לגב ולהפך ועדיין להישאר במסגרת המשטח. חלקן יהיו גדולות מספיק כדי שיוכל לזחול עליהן. אל תשכחו הן מגיעות עם צעצועים המעודדים את התינוק להגיע אליהם – דבר חשוב שמפתח את היכולת ליצירת קשר יד – עין ואת המעקב החזותי. כאשר אתם בודקים את גודל האוניברסיטה קחו בחשבון היכן תמקמו אותה בביתכם וודאו שיש לה מספיק מקום פנוי בזמן שהיא פתוחה.

 

האטרקציות במשטח – המגוון הוא רחב והפערים גדולים. בדקו אילו משחקים מגיעים עם האוניברסיטה. הפשוטות יותר יגיעו עם שתיים או שלוש בובות (או אפילו בלי כלו – רק משטח), אחרות יגיעו בתוספת קשת או שתיים – שיהיה לתינוק עניין כאשר הוא שוכב על הגב, והמתקדמות יותר יהיו חשמליות עם מוסיקה ואורות, וכאלה שמתאימות לשלבי התפתחות שונים (צעצועים שמיועדים להתפתחות התינוק) ויתאימו גם אחרי שהתינוק כבר הולך, היום ניתן אפילו למצוא כאלו שמתחברות לסמארטפון.