נעליים אונליין: 5 האתרים המובילים לקניית נעליים באינטרנט

בשנה האחרונה גם בעזרת הקורונה, כמות ההזמנות של מוצרי הלבשה אונליין הולכת וגדלה והיכולת של האתרים השונים לתת מידע על מידות וטיפים כיצד לרכוש נעליים, גרמה לכך שאפילו נעליים, נעלי ספורט, נעלי הליכה ועוד, נקנות היום בלחיצת כפתור.

 

אם אתם מתכננים לקנות נעליים אונליין או אפילו מנסים זאת לראשונה, כדאי לכם לקרוא את הטיפים שלנו לרכישה של נעליים אונליין וגם להכיר את 5 האתרים המובילים לקניית נעליים באינטרט

קודם כל קבלו טיפים לרכישת נעליים אונליין:

1. קניית נעליים באינטרנט לא מאפשרת למדוד אותן לפני הרכישה ולכן מומלץ להשתמש במדריכי המידות של האתר ממנו אתם מעוניינים לקנות את הנעליים, ואת מדידת הרגל לבצע תוך לבישת גרביים המתאימות לסוג הנעליים המבוקש.

 

2. בדקו את מדיניות החזרת המוצרים – ודאו שאתם קונים מחנות נעליים און ליין שיש לה מדיניות החזרת מוצרים הוגנת, הרבה פעמים הנעליים יכולות להיות לא נוחות ולא להתאים.

 

3. לפני שאתם מסירים את התוויות, מדדו את הנעליים וצעדו איתן בבית – רק כשתהיו בטוחים שהן נוחות, לכו איתן גם בחוץ.

 

4. קראו ביקורות של לקוחות – סקירות של לקוחות יכולות לעזור ללמוד מניסיונם של אנשים אחרים עם המוצר שאנחנו מעוניינים לרכוש.

 

5. השוואת מחירים – אתרים שונים יכולים להציע תמחור שונה עבור אותם דגמים, או להציע מבצעים על דגמים מסוימים, כך שמומלץ לבדוק את מחירי הנעליים במספר אתרים לפני הקנייה.

 

6. בדקו את המידה של הנעל הנוכחית שלכם והתאימו אותה לנעליים שאתם רוצים לקנות.

 

7. אל תתפתו לקנות נעליים במידה קטנה או גדולה מהרגיל ורצוי שהנעליים יופיעו עם כמה שיותר תמונות מזהות, אחרת תוכלו לקבל מוצר שלא ממש רציתם…

 

 

1. ONE Project – הישראלי שיש בו הכל

אתר ONE Project הוא אתר חביב עלי באופן אישי. רכשתי מהם כמה פעמים ותמיד הייתי מרוצה מהמשלוח – הם שולחים רק הביתה. יש בו אמנם הרבה מאוד קטגוריות כמו ביגוד, אקססוריז, הלבשה תחתונה ועוד, אבל קטגוריית הנעליים איכותית ומשתלמת. יש באתר שלל מבצעים ומותגים שמתאימים לכל עונה.

 

  • משלוחים והחזרות: המשלוחים מבצעים רק על ידי שליח או איסוף עצמי. בקנייה עד 299 ₪ 20 ₪ בקנייה מעל 299 חינם. השקית שבה נשלחו הנעליים מיועדת לשימוש חוזר במידה ותרצו להחזיר אותן. משלוחים מהירים! עד 10 ימים. ניתן לבצע החלפה, החזרה וקבלת זיכוי מלא על ההזמנה.
  • נקודות למחשבה: אין אפשרות להחלפה אחד מול אחד, אלא צריך להחזיר את הפריט הלא נכון ולקנות מחדש

2. Shoesonline – אתר הנעליים הכי ישראלי שיש

Shoesonline האתר מציע מגוון סגנונות של נעליים, מסניקרס אופנתיות, לנעלי ריצה, נעלי טיולים, נעלי נוחות ואף כפכפים. כמו כן, ניתן למצוא מגוון פריטי אופנת ספורט ואביזרים כמו ביגוד, שעונים, תיקים, משקפי שמש ועוד.

 

  • משלוחים והחזרות: המשלוחים, החלפות והחזרות באתר הן חינם. אחד היתרונות של האתר הינו שהלקוח יכול לבצע את כל תהליך ההחזר באופן עצמאי באתר ללא צורך בפנייה לשירות לקוחות ולשלוח את הפריט עם מדבקת הגוביינא. מדיניות החזרות והחלפות גמישה מאוד וניתן אף לבטל עסקה ולקבל זיכוי בקלות.
  • נקודות למחשבה: יתרון גדול במשלוח החינמי! חלק מהמותגים המופיעים באתר מוזמנים מחו"ל ולכן הגעתם לארץ עלולה לקחת זמן רב (חודש בממוצע), אבל תמיד ניתן לבטל את הרכישה ולקבל החזר בלי בעיה.

 

3. WeShoes – האתר שכדאי לכם להכיר

אתר WeShoes הוא למעשה רשת הנעלה עם עשרות סניפים ברחבי הארץ למותגים בינלאומיים נחשקים. היתרון שלה הוא במחירים המוזלים באתר, לעומת הסניפים. הרשת מייבאת לארץ את מוצרי קרוקס, בלנדסטון, הוקה ועוד

 

  • משלוחים והחזרות: אחד היתרונות הוא שניתן לקבל ולהחליף סחורה באחת מחנויות המותג בארץ, משלוח 25 ש"ח. חינם מעל 349.9 ₪ תוך 10 ימים. האתר מאפשר להחליף או להחזיר סחורה עד שנה מהקנייה.
  • נקודות למחשבה: תמיד נוח לרכוש כשיש סניפים בפריסה ארצית שאפשרי להחליף בהם את המוצר. שימו לב שהאתר מוגבל למוצרים שאותם מייבאת החברה.

 

4. Asos – אימפריית השופינג הבריטית

באתר של ענק הקמעונות הבריטי תוכלו למצוא הכל – נעלי ספורט, סניקרס, מגפיים, מוקסינים, סנדלים, כפכפים, מגפונים ועוד, לעיתים במחירים משתלמים ולפעמים פחות. כמו כן, ניתן למצוא פריטי אופנה מכל הסוגים

 

  • משלוחים והחזרות: המשלוחים באתר אסוס הם בתשלום אלא אם כן קונים מעל סכום מסוים. משלוח הרגיל שלהם לוקח בין שבוע ל-10 ימים ועולה 31,49 ₪ (אלא אם קונים מעל 130 ₪) ומשלוח אקספרס המגיע תוך כ-5 ימים עולה 56 ₪ (אלא אם קונים מעל 552 ₪). ניתן להחזיר באמצעות הדואר ולשלם על פי משקל החבילה או דרך שירות BOXIT.
  • נקודות למחשבה: חשוב לציין שבאתרים מחו"ל כשמזמינים מעל 75$ (כ-270 ₪) יש צורך לשלם מע"מ כדי לשחרר את החבילה מהמכס. ניתן להחזיר באמצעות הדואר ולשלם על פי משקל החבילה או דרך שירות BOXIT. אין אפשרות להחלפה אחד מול אחד, אלא צריך להחזיר את הפריט הלא נכון ולקנות מחדש.

5. Amazon – הזולים ביותר רק שימו לב לעלות המשלוח

הישראלים כבר גילו את ענקית הריטייל העולמית אמזון שמציעה מגוון פריטים מכל התחומים. מאופנה, נעליים, אביזרים, פריטי קוסמטיקה עד למוצרי אלקטרוניקה למיניהם. כיוון שמדיניות המשלוחים השתנתה, עלויות המשלוח צמחו ולעיתים הופכות את הרכישה ללא משתלמת.

 

  • משלוחים והחזרות: המשלוחים מאמזון הם בתשלום כיום והמחיר תלוי בפריט שהזמנתם ומאיפה הוא נשלח. כשמזמינים מעל 75$ (כ-270 ₪) יש צורך לשלם מע"מ כדי לשחרר את החבילה מהמכס.

ניתן להחזיר מוצרים עד 30 יום מיום קבלתם על חשבון הלקוח. אמזון מציעה החזר כספי של עד 20$ על הוצאות דואר בתנאי שתצרפו חשבונית. בנושא של החלפה, אמזון מאפשרת להחליף פריטים רק בצבע או מידה לא נכונה, או בפריט אחר הנמצא בסל הניות, אך בכל מקרה, הלקוח יצטרך להחזיר את הפריט על חשבונו.

  • נקודות למחשבה: שימו לב שמדיניות המשלוחים של אמאזון הפכה רכישות מסויימות ליקרות ולא משתלמות בגלל תוספת על המשלוח. בנוסף, קשה לדעת מהו המחיר כי לפעמים המחיר נקבע לפי מידה, צבע וכדומה ולא על ידי מחיר קבוע מראש. חשוב מאוד לקרוא חוות דעת על החנות והספק עצמו.

 

עוד כמה דברים שכדאי לדעת:

 

  • חשוב לחפש את המוצר במספר אתרים כדי לבדוק מהם ההבדלים בעלויות ובמשלוחים
  • קיימים אתרי נעליים אונליין נוספים שלא כתבנו עליהם פה, בחרנו את 5 המובילים שלנו
  • כמובן שאין כמו למדוד נעל לפני הרכישה, ללכת איתה קצת ואז להחליט אם היא טובה או לא, למי שאינו סובל מבעיות גב או מקפיד על נעליים אורתופדיות, אין מניעה לקנות נעל מבלי למדוד לפני…
  • תמיד אפשר לבטל את העסקה/להחזיר את המוצר