מה עושים עם הילדים בבית? המשחקים שיתנו לכם שקט

אם אתם לא מההורים האלו שיש להם זמן ויצירתיות והם מפעילים את הילדים שלהם במגוון שיטות וצורות מבלי לקנות להם משחקים, כל הכבוד! אבל יש הורים שמעדיפים לקנות לילדיהם משחקים שיעסיקו אותם וימלאו אותם בשמחה ויצירה מבלי שההורים יצטרכו להיות מעורבים באופן מוחלט

 

ועבורם בחרנו כמה משחקים ופעילויות מגניבות שאפשר להזמין ישירות הביתה ויתנו שקט להורים ולילדים ואפילו זמן משותף יחד!

נראה שהסגר לא נגמר, אבל הכוח שלכם בוודאי לא בשיאו… אם אתם מעוניינים לקבל כמה רעיונות מדליקים לדברים שאפשר לעשות עם הילדים בבית ויעסיקו אותם בכיף, קבלו את ההמלצות שלנו למוצרים מאתר וואלה שופס שלא יעלו לכם הרבה, אבל יתנו לכם שקט והרבה עניין לילדים

אוהל כדורים לקטנטנים

 

המוצר הראשון שבחרנו לכם הוא משחק שמיועד לקטנטנים ולמי שיש חצר מוגנת או מרחב גדול של משחק – אוהל כדורים שהוא טירה, מנהרה ובירכת כדורים יחד!

 

האוהל מתקפל ונפתח בשניות ולא מצריך מאמץ מיוחד, המנהרה עשויה בחלקה בד שקוף וניתן לצפות בילד כשהוא בתוכה, אוהל הכדורים מתאים לעד 3 ילדים. האוהל נייד וקומפקטי ומגיע עם תיק איכותי תואם ו-50 כדורי פלסטיק.

 

כאן תוכלו לראות אותו ולהזמין לכם אחד >

 

להיות השף הקטן של הבית

 

ענייני הבישול עלו מדרגה עם הסגר האחרון ואם הילדים שלכם רוצים גם לבשל אבל אתם עדיין לא מוכנים לשתף במטבח האמיתי, קנו להם מטבח עץ!

 

מדובר במטבח מאובזר עם מכשירי חשמל. המטבח עשוי עץ (MDF) וכולל כיור, מיקרוגל, תנור, מספר מדפים, ווי תליה ועוד…. בנוסף, למטבח אורות וצלילים המדמים חימום של מחבת על האש. כולל: סיר + מכסה, מחבת, כפות, מקציף מתאים מגיל 3 ומעלה.

 

כאן תוכלו לראות ולהזמין לכם אחד עד הבית >

 

 

מתקן כדורסל לקטנטנים

 

אחד הדברים הכי אהובים על תינוקות הם כדורים! לכן בחרנו לכם משחק שיכול להיות בבית, במרפסת ובחצר, ולאפשר לילדיכם ללמוד לשחק בכדור, לקלוע לסל ולהוציא אנרגיה בלי לסכן את החברים והאחים. כל המשפחה יכולה ליהנות יחד ממתקן הכדורסל.

 

כאן תוכלו לראות את המתקן ולהזמין אותו >

 

מפעל לבלונים

 

עוד משהו שקטנטנים אוהבים זה בלונים והם מביאים כל כך הרבה שמחה. Stuffaloons היא ערכה אישית להכנת בלונים אישיים. הערכה מאפשרת להכין את הבלון שלכם בעיצוב אישי וכוללת אביזרים שונים וקישוטים ליצירת הבלון. הערכה כוללת מכשיר להכנסת אביזרים ומתנות, ניפוח וסגירת הבלון. בערכה תמצאו מספר בלונים ואביזרים שונים שיהפכו את הבלון שלכם לבלון מתנה בעיצוב ייחודי.

 

כאן תוכלו לראות את הערכה וגם לרכוש אותה > 

 

ויש אפילו וידאו שמראה לכם מה הערכה כוללת:

 

פאזל בתלת מימד

 

הקורונה הכניסה את כולנו לבתים והביאה אלינו את אופנת הפאזלים, שהתעצמה וכינסה משפחות שלמות סביב מלאכת ההרכבה. אז הנה מוצר שיאתגר את יכולת בניית הפאזלים שלכם – פאזל תלת מימד 3D מבית חברת Ravensburger העולמית של מערכת השמש הכולל את 8 כוכבי הלכת המוכרים. חלקי הפאזל עשויים מפלסטיק שהוא עמיד  יותר לאורך זמן. הפאזל כולל בתוכו 522 חלקים והרכבת החלקים נעשית ללא דבק על ידי טכנולוגיית EasyClick.

 

כאן תוכלו לראות את הפאזל ולהזמין אותו אליכם >

 

להגיע הכי קרוב לשמיים!

 

אז עולם הרחפנים הפך לפופולארי מאוד, אבל יש כאלו שמתאימים גם לילדים שלכם ולא מצריכים הוצאה של מאות שקלים. ההמלצה שלנו היא הדגם הזה של רחפן גדול עם שלט WIFI ומצלמה וכולל תאורה.

 

כאן תוכלו לראות אותו מקרוב ולבצע הזמנה >

 

קלאסיקה שצריך בכל בית

 

 ולסיום, ערכת פליימוביל מופלאה עם כל מה שצריך למשחק עם גן משחקים ענק, דמויות שונות ועוד!

 

ואת כל ההפתעות תמצאו פה >