בייבלייד מקצועי: סקירת בייבליידים מקצועיים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

המשחק הפופולרי שסחף את העולם! סקירת הבייבלדים המומלצים היותר בכל הזמנים.

icon pos_1

ניתחנו

2 סקירות

ו-

554 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בייבלייד מקצועי מומלץ

הילד שלכם לא מפסיק לבקש בייבלייד ואין לכם מושג על מה הוא מדבר? כדאי שתכיר את השיגעון היפני שכבש את עולם המשחקים. בייבלייד הוא סוג של סביבון מכני מיוחד אותו משגרים לזירת קרב מיוחדת, כאשר המטרה היא לגרום לבייבלייד השני ליפול ראשון ועל ידי כך לנצח בדו קרב.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

70 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

חבילה מלאה
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ילדים ובני נוער בכל העולם משחקים בכל מקום אפשרי במשחק, ואוספים בייבלדים מסוגים שונים. הבייבלייד, שידוע גם בכינוי "בלייד", מורכב ממספר חלקים, וניתן לערוך התאמה אישית ולשלב בין חלקים שונים, כדי לייצר סביבון ייחודי. המוצר יצא ביפן בשנת 1999, ובעקבותיו יצאו סדרות אנימה מוצלחות, שהעצימו את הטירוף סביב המשחק ברחבי העולם.

 

ישנם מספר סוגים שונים של בייבלדים: בלייד התקפה, בלייד הגנה, בלייד סיבולת ובלייד מאוזן, וגם סוגים שונים של חומר ממנו עשוי הבייבלייד- מבלייד פלסטיק, דרך בלייד מתכת ועד בלייד ה- Burst האחרון, שנחשב לפופולרי במיוחד וייחודי בכך שהם מתפרקים לחלקים המרכיבים אותם לאחר שספגו פגיעות ש"הכריעו" אותם בשדה הקרב. על מנת לשגר בלייד לזירה, יש צורך במשגר, שמגיע עם מרבית הסביבונים.

לוגו של הסקירה

בלייד התקפה: Lightning-X Istros I4

בייבלייד התקפה מסוג Burst, שמגיע עם משגר SlingShock System חדשני ואיכותי בעל שני מצבים: מצב משגר ומצב זירה, המתאים במיוחד למי שמחפש התנגשות רבת עוצמה וניצחון מהיר בשדה הקרב. הבלייד מורכב משלושה חלקים: שכבת אנרגיה Lightning-X בצבע כחול-זהב-ירוק, טבעת הגנה "4"בעלת חלוקת משקל ובסיס Accel-S בעל סיבוב איטי ומעוגל, למצבי התקפה.

Lightning-X Istros I4

4.5 15

קנה עכשיו ב- Amazon
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- AZRIELI
לוגו של הסקירה

בלייד הגנה: Revive Phoenix

בלייד הגנה מסוג Burst, בעל טבעת אנרגיה ייחודית עם Revive Armor להגנה חזקה, וטבעת הגנה "10", כבדה במיוחד. הבלייד מגיע בצבעי אדום-כתום-זהב בולטים, והוא כולל משגר  מסוג Cho-Z ובסיס יציב המתאים לחסימת התקפות היריב.

Revive Phoenix

4.5 15

חבילה מלאה
קנה עכשיו ב- Amazon
לוגו של הסקירה

בלייד סיבולת: Poison-X Hyrus H4

בלייד סיבולת מסוג Burst שמגיע עם משגר חדשני מסוג SlingShock. שכבת האנרגיה מסוג Poison-X  מגיעה בצבע ירוק וטבעת ההגנה "7" כבדה מאוד ששומרת על יציבות ועמידות הסיבוב של הבלייד. בסיס הבלייד הוא מסוג Survive-S שבנוי כדי להסתובב כמה שיותר זמן מבלי להתעייף. מתאים מאוד מול בליידים מסוג הגנה.

Poison-X Hyrus H4

4.5 15

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon
לוגו של הסקירה

בלייד הגנה: Gargoyle G4 8

בלייד הגנה מסוג Burst, הכולל משגר Slingshock. טבעת האנרגיה מגיעה בצבעי ירוק-צהוב-אדום והיא מסדרת "טורבו". הבלייד כולל טבעת הגנה "8", שבניגוד לטבעת "10", מפחיתה משקל ממרכז הטבעת ומעבירה אותו לחלק החיצוני, כדי לאפשר גם התקפה לא רעה לצד יכולות הגנה ועמידות. בסיס ה- Massive-S נחשב למתאים להגנות והתקפות כאחד.

Gargoyle G4 8

4.5 15

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Amazon
לוגו של הסקירה

בלייד התקפה: Winning Valktrie 12 Volcanic

בלייד התקפה מסוג Burst, בעל משגר Cho-Z ייחודי. טבעת האנרגיה שלו מגיעה בצבעי צהוב-כחול-אדום, והכנפיים עשויות מחומר מטאלי חזק. הייחודיות שלו היא בטבעת ההגנה הכבדה במיוחד- "12"- שמספקת גם הגנה מעולה לצד יכולות התקפה חזקות. בסיס הפעילות שלו מסוג Volcanic מאפשר סיבוב חופשי בזירה ליצירת התקפה חזקה ומפתיעה, וגם תורם ליציבות ועמידות בקרב.

Winning Valktrie 12 Volcanic

4.5 15

קנה עכשיו ב- Amazon
סיכום

איך משחקים בייבלייד?

שני משתתפים משגרים את הבייבלייד שלהם באמצעות "משגר" מיוחד לתוך "זירה" שעשויה מפלסטיק. שני הבליידים מסתובבים עד שמתנגשים אחד בשני. הבייבלייד הראשון שחלקיו 'מתנפצים' בזירה' והוא מפסיק להסתובב- מפסיד. ישנם סוגים של בייבלייד בעלי מספר שונה של חלקים מתפרקים, וגם מספר סוגים של משגרים. את זירת הפלסטיק הכתומה, שצורתה כאצטדיון, ניתן לרכוש בכל חנות צעצועים.

 

סוגי בייבלייד:

בלייד התקפה: מתמחה בהתקפת היריב. מטרתו הוא לנצח במהירות ולתקל בחוזקה את הבלייד היריב. בלייד התקפה נע במעגלים גדולים סביב הזירה, אך הסיבוב שלי איטי יותר והוא עלול להתעייף ולהפסיק להסתובב די מהר.

בלייד הגנה: מתמחה בחסימת התקפות. לרוב הוא נשאר במקום אחד ועל ידי כך, הופך את התקפות בלייד ההתקפה לפחות יעילות.

בלייד סיבולת: מאפיין בסיבוב עצמי מהיר, ומטרתו להישאר אחרון בזמן שהבלייד השני מתעייף ומפסיק להסתובב. יעיל במיוחד נגד בלייד הגנה.

בלייד מאוזן: בלייד המשלב את כל שלושת הסוגים הנ"ל ואין לו התמתחות ספציפית.

 

ישנם מספר משגרים שונים, כאשר שני הפופולריים הם Cho-Z, שמתאים לקרבות עוצמתיים ומהירים ו- SlingShock שמגיע עם שני מצבים: מצב זירה ומצב משגר, לוורסיטליות והתאמת מהירות הבלייד בשדה הקרב.


ממה עשוי בייבלייד?

ישנם מספר דורות בייבלייד, כאשר כל דור מתאפיין בסוג החומר ממנו עשוי הבלייד. בדור הראשון החומר המרכזי היה פלסטיק, אחריו הגיע דור המתכת, בו הבלייד בנוי מחמישה חלקים, והדור האחרון, וגם הפופולרי יותר, נקרא Burst ("התנפצות"). בייבלייד Burst מתאפיין ביכולתו 'להתפרק' לחלקים לאחר ספיגת פגיעה מבלייד אחר.

 

לבליידים מסוג Burst יש שלושה חלקים עיקריים: שכבת אנרגיה (החלק העליון) שמורכבת משתי דיסקיות צבעוניות טבעת הגנה במרכז עם רמות כובד שונות, ובסיס הבלייד, שקובע את מהירות ואופי הסיבוב והוא מכיל קפיץ שאחראי על התפרקות הבלייד.

שאלות ותשובות על בייבלייד מקצועי מומלץ

מה זה בכלל בייבלייד?

הטירוף סביב בייבלייד התחיל בסדרת אנימציה יפנית בעלת אותו שם שעלתה בשנת 2001 ועדיין רצה. הסדרה עוסקת סביב אותם סביבונים, שלכל אחד יש כוחות ויכולות אחרות משלו. המנצח בקרבות בייבלייד הוא זה שנשאר אחרון בזירה או האחרון להסתובב.

האם בייבליידים הם יקרים?

כמו בכל משחק של ילדים, ככל שהמוצר יותר מיוחד, ייחודי ונדיר כך המחיר שלו עולה. המחיר של בייבלייד באופן עקוני הוא באזור הארבעים שקלים, אך המוצרים הנדירים יותר שמיוצרים פחות יכולים לעלות גם באזור המאה וחמישים שקלים.

האם יש מוצרים נלווים לבייבלייד?

הבייבלייד עצמו אמנם נראה פשוט, אך ניתן לרכוש עימו משגר בייבלייד וידית למשגר שיקלו עליכם (או על הילד יותר נכון) לנצח בכל פעם. המחיר של המוצרים הנלווים לא גבוהה במיוחד וניתן להשיג אותם בחנויות רבות.

האם יש משמעות לצבעי הבייבלייד?

הצבעים של כל בייבלייד עוזרים לנו להבדיל מהם היכולות והכוחות שיש לאותו בייבלייד ואיך נוכל להשתמש בו בצורה הטובה ביותר. כמובן שיש להם גם נופך אסטתי, אך הם משמים לרוב על מנת שיהיה לנו קל לזהות את השימוש הפוטנציאלי שלנו בו.