שופינג IL – פסטיבל קניות מקוון כחול לבן!

שופינג IL - חג הקניות הישראלי של גוגל - יומיים של טירוף אונליין

התקופה שלפני חגים מאופיינת בביקוש ער לשלל מוצרים, זאת משום שרבים קונים מתנות לקרובים וחברים ואף מנצלים את ההזדמנות לקנות דברים לעצמם, לבני המשפחה המצומצמת ולבית. האווירה בארה"ב לקראת החגים היא עליזה, וכולנו יודעים שמצב רוח טוב הוא קרקע פורייה למסעות שופינג.

 

תופעה זו של תקופה המאופיינת בתנועה ערה בחנויות קמעונאיות הביאה לעולם את פסטיבלי הצרכנות הבינלאומיים ובראשם בלאק פריידי (Black Friday – יום שישי השחור) שחל בסוף חודש נובמבר, סייבר מאנדיי (Cyber Monday – יום שני המקוון שמציע מבצעים אחרונים) שחל ביום שני שלאחר יום שישי השחור, ויום הרווקים הסיני (Chinese Singles Day) שאותו חוגגים בקול תרועה (וקניות) גדול בכל שנה ב-11/11.

 

במאמר שלפניכם, אנחנו מבקשים רק דבר אחד: להסביר איך אפשר לנצל את מבצעי שופינג איי אל, כך שאתם תרוויחו את המוצרים הכי שווים במחירים הכי נמוכים. לצורך כך, נדבר קצת על ההיסטוריה של שופינג IL, נספר לכם על האתר של גוגל המרכז בכל שנה את כל המבצעים החמים והאתרים המשתתפים ביום הקניות המטורף של ישראל, נבדוק אילו מוצרים הכי משתלם לקנות במהלך 48 השעות של חגיגת שופינג il, איך מזהים את המבצעים הטובים ביותר ועוד

 

רוצים לגלות את המבצעים החמים באתרים המומלצים שלנו?

 

 

השנה מתקיימת חגיגת הקניות שופינג IL במקביל ליום הרווקים הסיני (חגיגה של קניות בפני עצמה) – אז אנחנו מקווים שלקחתם יום חופש כדי לאתר מציאות 🙂

אנחנו הישראלים ידועים כעם חובב קניות (ובמיוחד אונליין, מחו"ל) ואכן בכל שנה רבים מאיתנו לוקחים חלק בחגיגות הצרכנות המקוונת שסביב המועדים הנ"ל. תמיד היו מי שהצטערו על כך שהממון לא זורם לכיסים מקומיים כאן בארץ אלא לעסקים בחו"ל דווקא. בשנת 2014 הרימו בגוגל ישראל את הכפפה ויחד עם כמה פלטפורמות ישראליות גדולות למסחר מקוון (דוגמת לאסט פרייס, וואלה שופס, אייבורי, KSP, באג ועוד) יצרו מאורע צרכנות מקוונת ישראלי המכונה שופינג il. מדי שנה מתקיים פסטיבל של יומיים בנובמבר שנקרא שופינג איי אל.

שופינג איי אל

 

צרכנים ישראלים מתפתים לקנות בחו"ל? גוגל ישראל פועלים כדי להשאיר את הכסף בארץ

 

מדי שנה נוצר רצף של טירוף קניות המתחיל ביום הרווקים הסיני (ב-11/11) וממשיך דרך יום שישי השחור (מיד אחרי חג מתן תודה החל ביום חמישי האחרון של חודש נובמבר) וסייבר מאנדי (יום שני שאחרי יום שישי השחור). רשתות שיווק גדולות (דוגמת וולמארט וטארגט), פלטפורמות מסחר מקוון (כגון אמזון ואיביי) ועוד המון מותגים, בתי עסק וחנויות יוצאים במבצעים ונוטלים חלק בחגיגה שבמהלכה מבוצעות מדי שנה רכישות בסכום כולל של מאות מיליארדי דולרים (בשנת 2019 העסקאות שבוצעו בפלטפורמת עלי באבא בלבד במהלך 24 שעות של יום הרווקים הסיני הסתכמו ביותר מ-38 מיליארד דולרים).

 

בשנת 2014 החליטו בגוגל ישראל לפעול כדי למנוע מן הכספים שישראלים מוציאים בתקופת פסטיבלי הקניות הבינלאומיים השנתיים לזרום לחו"ל. כך נולד שופינג il, חגיגת קניות בת 48 שעות על טהרת הרשתות והפלטפורמות המקומיות. מבצעי שופינג איי אל מתואמים לתאריכים 6-7 לנובמבר וכך הם מקדימים ממש בכמה ימים את יום הרווקים הסיני, יריית הפתיחה לרצף השנתי של שלושת פסטיבלי הצרכנות הבינלאומיים.

 

גוגל הקימו אתר מרהיב, ידידותי ומעודכן, Shoppingil.co.il, ובו כעשרים קטגוריות כמו אופנת ילדים, ספורט, רהיטים, חשמל ואלקטרוניקה, תכשיטים, מחשבים וסלולר, טיפוח ויופי ואפילו בעלי חיים, תחבורה ועוד. בכל קטגוריה רשימה של רשתות שיווק, חנויות, מותגים ובתי עסק המשתתפים באירועי שופינג il השנתיים. ניתן להתרשם מהמבצעים, להיכנס לחנות המקוונת המציעה מוצר שאתם מעוניינים בו במחיר משתלם ולבצע את הרכישה.

 

היתרונות המרכזיים של ניצול מבצעי שופינג איי אל במקום אלה של פסטיבלי צרכנות בינלאומיים דוגמת יום שישי השחור הם זמני השילוח הקצרים (המוצרים נשלחים בתוך ישראל) והאחריות הנוחה של בית עסק מקומי אליו ניתן לפנות אפילו בטלפון, בשיחה מקומית, ולקבל שירות בעברית.