קנו לעצמכם מתנה לחג: הצעות שחובה בכל בית!

פסח ממש עוד רגע כאן ובתקווה שכולנו נשב יחד סביב שולחן החג, מצאנו לכם כמה מוצרים שירעננו לכם את הבית ואת ערב החג. אז קבלו כמה רעיונות למתנות שכל משפחה צריכה:

 

סט צלחות של קורנינג שמחזיק לנצח!

 

החברה המוכרת והאהובה עם סט צלחות 24 חלקים ל-6 סועדים תוצרתל קורנינג ארה"ב, דגם 135 Boho Daydream מדובר בצלחות החזקות בעולם.

 

למה כולם מתלהבים מקורנינג? או למה חובה שיהיה סט כזה בכל בית? לצלחות קורל 8 תכונות המבדילות אותה מצלחות אחרות:

 

  1. הצלחת החזקה ביותר בעולם
  2. עמידות במדיחי כלים לסוגיהם
  3. שומרות על ברק לאורך כל החיים
  4. הקלות ביותר
  5. הדקות ביותר
  6. אינן נשרטות

 

היכנסו לקנות:

נינגה שייקר – מוצר שצריך בכל בית!

 

השייקר העוצמתי של נינג'ה עם מנוע עוצמתי לרכיבים קשים ביותר, מכל Power NutriTM Bowl בעל כנפי הערבול – ליצירת מרקם סמיך. עבודה קלה מול הרכיבים הקשים ביותר, קיצור זמני העבודה ושליטה מלאה בסוג המרקם. לתוצאות בדיוק כמו שאתם אוהבים.

 

  • המנוע העוצמתי smartTORQUETM – 1,100 וואט לעומסים כבדים במיוחד
  • מכלול עם 6 להבי HYBRID EDGETM – לרכיבים קשים ביותר
  • מכל Power NutriTM Bowl עם כנפי ערבול (פטנט ייחודי) – ליצירת מרקם סמיך

ליצירת סמודי בול, פרוזן יוגורט, חמאות אגוזים, חומוס, שייקים, משקאות קפואים, ריסוק קרח ועוד. אתם כבר תחליטו אם לשתות אותם בקש או לאכול בכפית.

 

היכנסו לקנות:

 

הלהיט החדש בכל מטבח – סיר טיגון ללא שמן!

 

הניסיון להפחית בבישול בשמן הביא לנו מוצרים חדשים לבישול כמו סיר טיגון שמאפשר לבשל ולטגן כמעט ללא שמן. במקרה הזה מדובר במוצר של קנווד AIR FRYER 2000W משולב טוסטר אובן להכנת אוכל בריא וטעים במינימום מאמץ. בישול עם כף שמן אחת בלבד!

 

סיר טיגון AIR FRYER משולב טוסטר אובן עוצמתי רב תכליתי בנפח 11 ליטר הכולל מגוון אביזרים להכנת אוכל בריא וטעים במינימום מאמץ!

 

היכנסו לקנות:

 

לעשות על האש בלי להתעסק עם גחלים

 

גריל גז איכותי עם 3 מבערי נירוסטה BTU 36,000 + כירת צד דגם SYDNEY SUPER 3 ו-2 גלגלים לניוד קל ופשוט ומתאים לחצרות או מרפסות קטנות תוצרת AUSTRALIA CHEF. במקום הסרבול של מנגל עם גחלים שצריך להדליק אותם עד שמתעייפים, פשוט מדליקים את הגז…

 

היכנסו לקנות:

 

עגלת הגשה מתקפלת ומעוצבת

 

הגיע הזמן שבמקום לסחוב סירים, למלא את השולחן בהמון מגשים ולהצטופף מול ההיצע הרחב שיש לנו בבית, פשוט להשתמש בעגלת הגשה נוחה ועמידה ואפילו בעיצוב חדשני. עגלת ההגשה מבית LEIFHEIT עוזרת לפנות מקום לפי הצורך: במרפסת, בשולחן וגם במטבח.

  • העגלה הזו היא פרקטית ויש לה אפשרות קיפול ושימוש פשוט
  • 2 מדפים עם כושר העמסה של 15 ק"ג לכל אחד מהם
  • גלגלי סליקון לתזוזה קלה ללא מאמץ

היכנסו לקנות:

 

שולחן מתקפל שעושה מקום לכולם

 

גם אם כמות האנשים גדולה משחשבתם וגם אם אתם רוצים לארח בכיף הרבה אנשים, כל בית זקוק לשולחן מתקפל לכל מטרה. והשולחן הזה מתאים להכל! לבית, לחצר וגם לקמפינג. נוח וקל לפתיחה וסגירה, קל לנשיאה, ומגיע עם תיק נשיאה קומפקטי מאוד יחסית לגודלו.

 

היכנסו לקנות: