המותג Napo נכנס לתחום ריהוט החוץ

Napo עושה את הצעד הבא ויוצא אל המרפסות והגינות. המותג הצעיר והשאפתני משיק קולקציית ריהוט חוץ ראשונה

אחרי שכבש את הסלונים והחדרים הישראליים, Napo עושה את הצעד הבא ויוצא אל המרפסות והגינות. המותג הצעיר והשאפתני משיק קולקציית ריהוט חוץ ראשונה – מהלך שמסמן שינוי אסטרטגי משמעותי.

 

זוכרים את הימים שבהם פינת אוכל לגינה הייתה נחלת בתי הווילות בלבד? היום, כל מרפסת קטנה בתל אביב הופכת למרחב מעוצב. Napo קלטה את המגמה העולמית הזו – שבה הגבול בין פנים לחוץ הולך ומיטשטש – והחליטה להציע פתרונות שמתאימים לאקלים הישראלי המאתגר.

 

הקולקציה החדשה בנויה מחומרים עמידים במיוחד, שאמורים לשרוד גם חמסין אוגוסט וגם סערות ינואר. המחירים? מתחילים מ-750 שקל לסט זוגי – נקודת כניסה סבירה למי שרוצה לשדרג את החוץ.

טרנד עולמי, ביצוע ישראלי

בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה מעניינת: אנשים משקיעים במרחבי החוץ שלהם לא פחות מאשר בפנים. בעוד שבחו"ל כבר מזמן הפכה מיטת שיזוף לפריט סטנדרטי בכל בית, בישראל המגמה רק מתחילה לתפוס תאוצה.

 

Napo מנסה לענות על הצורך הזה עם קולקציה שמבטיחה "המשכיות עיצובית" – כלומר, אותו סטייל מהסלון ימשיך גם למרפסת.

 

הקולקציה מגיעה במגוון צבעים ותצורות, כך שכל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לחלל שלו – בין אם זו מרפסת זעירה בדירת שכירות או גינה מרווחת בבית פרטי.


נקודות מכירה

מעניין לציין שבעוד רוב הצעירים עוברים לקנות שולחן למרפסת אונליין בלי לראות אותו קודם, Napo פותחת דווקא שני סניפים פיזיים – אחד במתחם Kaufman Home בבני ברק (רחוב הלח"י 3), והשני במתחם דיזיין פלוס בבאר שבע (דרך חברון 48). כמובן, האתר ממשיך לפעול עם משלוחים לכל הארץ.

 

קולקציית ריהוט החוץ של Napo מציגה מגוון רחב של פריטים מעוצבים, העשויים מחומרים עמידים ואיכותיים, המבטיחים אריכות ימים ועמידות בפני תנאי מזג אוויר משתנים.