סקייטבורד: סקירת 6 סקייטים מומלצים [מעודכן 2024] | Finder – לבחור נכון יותר

מבחר סקייטבורדים למתחילים ולוותיקים, במגוון גדלים ועיצובים יפיפיים.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

228 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סקייטבורד מומלץ

אחד הלהיטים הגדולים של שנות ה-90 היה הסקייטבורד. אותו קרש עם גלגלים שהיה המרכז של הרבה נסיעות מהירות, קפיצות ותרגילים, וכעת – הוא מבצע את הקאמבק הגדול שלו. הדור החדש נהנה מרנסנס הסקייטבורד הגדול והפעם – עם פארקים גדולים יותר, והרבה יותר מתקנים ואפשרויות. אז מה הם הסקייטבורדים הטובים ביותר בשוק כיום?

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הסקייטבורד היה הסיוט של הרבה מאוד הורים, כולל ההורים של כותב הביקורת הזו, אי שם בשנות ה-90. הרבה ברכיים חבולות, מכות יבשות ואפילו לסנטר פתוח גרם הסקייטבורד שקנה לי סבא שלי בקניון בת ים באמצע מלחמת המפרץ, אבל זה היה שווה את הכל בראייה לאחור.

 

הסקייטבורד הוא כלי שמלמד יציבות, נותן הנאה גדולה, וכאשר מתמקצעים, אפשר לבצע טריקים בשילוב מהירות וקפיצות כדי לייצר חוויה שונה ומיוחדת לחובבי האקסטרים. באופן כללי, מדובר בכלי שהיה "מגניב" מאוד וכיום, למרות שהמילה "מגניב" היא כבר לא מגניבה, הוא עדיין רלוונטי ומושך הרבה מאוד צעירים. הסקייטבורד מעולם לא נעלם, וגם אחרי שנעלמו ימי טוני הוק העליזים ומשחקי הפלייסטיישן 2, הוא עדיין רלוונטי, ובמיוחד כיום, כאשר כמעט בכל פארק כיום יש אזור סקייטבורד ואופניים ייעודי.

 

מגוון אפשרויות בכמה קטגוריות

קנייה של סקייטבורד צריכה להיעשות בחוכמה, שכן יש כיום הרבה אפשרויות לצד דרגות שונות של איכות גולשים. יש סקייטבורדים למתחילים, אחרים שמתאימים לנסיעה במישור ואחרים שמתאימים יותר לקפיצות ולביצוע תרגילים. בנוסף, יש גם סקייטבורדים אקסטרים המתאימים למקצוענים, ובתוך כך, יש התאמות גם לנושא של גודל, משקל, רחוב, אורך סוג גלגלים ועוד. בסקירה הזו ננסה לתת לכם את המגוון הטוב ביותר שניתן למצוא בישראל, עם דגש על איכות, יכולות, ובעיקר ערך לכסף. הנה כמה מהסקייטבורדים הטובים ביותר בישראל לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

המעוצב ביותר: ENUFF DC

הסקייטבורד של ENUFF DC הוא אחד הבורדים היפים והמרשימים שאפשר למצוא בישראל. מדובר בסקייטבורד מקצועי המגיע במגוון רחב של דגמים וגדלים, עם עמידות נהדרת ומסב ABEC7 ליצירת יציבות מרבית

ENUFF DC

4.5 15

סקייטבורד מעוצב, שמושך את העין, שמתאימים למקצוענים ולילדים כאחד

יתרונות

מקצועי, עמיד, מתאים גם לילדים.

חסרונות

יקר באופן יחסי, ללא מערכות מתקדמות/

כחול
קנה עכשיו ב- בית הצעצועים
סגול
קנה עכשיו ב- AZRIELI
סגול
קנה עכשיו ב- בית הצעצועים

הסקייטבורד של ENUFF DC הוא אחד הסקייטבורדים המרשימים והיפים למראה שניתן למצוא בישראל ובכלל. העיצוב שלו הוא ייחודי ומיוחד עבור המותג של ENUFF, שהוא אחד המוכרים והאיכותיים ביותר בארה"ב. מדובר בסקייטבורד שניתן לקבל ממנו כמה דוגמאות בעיצובים שונים, אורכו כ-78 סנטימטרים ורוחבו כ-20 סנטימטרים, מה שהופך אותו לסקייטבורד די קטן, שיכול להתאים גם לילדים בגיל העשרה וגם למבוגרים שהם יותר קטנים פיזית.

 

לסקייטבורד של ENUFF DC יש מערכת מיסבים ABEC7 שיוצרת יציבות מרבית, אשר מסייעת גם בנסיעה ברחובות וגם בפארקי הרכיבה הייעודיים. הוא עשוי מחומר איכותי במיוחד, והחיסרון היחיד שלו הוא המחיר הגבוה שלו, ביחס לכלי שיכול לשרת גם אנשים צעירים, שלעיתים הם קצת קצרים בכסף. הסקייטבורד הוא צעיר במראהו, צבעוני, מרשים וכזה שעושה את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר: SUPPLY LOGO

הסקייטבורד של SUPPLY LOGO הוא סקייטבורד מקצועי עם מגוון מערכות מתקדמות שמסייעות ביצירת חוויה הרכיבה המושלמת. מדובר בקרש עם ציפוי מיוחד, צירים איכותיים, לאגרים ברמה גבוהה שמתחברים לתוך מוצר מומלץ מאוד.

SUPPLY LOGO

4.5 15

סקייטבורד מקצועי, איכותי, מרשים וכזה שבנוי לכל סוג של רכיבה

יתרונות

מרשים, כולל מערכות מתקדמות, יוקרתי.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסקייטבורד של SUPPLY LOGO הוא אחד האיכותיים והטובים ביותר שאפשר למצוא בישראל. הוא סקייטבורד מקצועי קומפלט, העשוי עם קרש מ-7 שכבות מייפל קנדי, דבר שהופך אותו לחזק במיוחד ועמיד לקפיצות, אך עדיין לקליל וגמיש במיוחד, וכזה שסופג את מכת הנחיתות על הצד הטוב ביותר. הצירים והגלגלים של הסקייטבורד הם של המותג SUPPLY המצוין, והוא מתאים הן לשימוש בפארקים ייעודיים והן לשימוש ברחוב או בכביש.

 

ה- SUPPLY LOGO מגיע עם לאגרים (מיסבים) של ABEC9 אשר מייצרים יציבות מקסימלית גם תחת לחץ. הסקייטבורד מגיע בצבע שחור מטאלי, עם גלגלים לבנים, והוא תופס את תשומת הלב בכל מקום בו הוא נמצא לאור העובדה שהוא מאוד מרשים ונראה מעט עתידני. הוא מגיע עם גריפטייפ מורכב, והרוחב שלו 7.75 אינץ'. הגלגלים הם SUPPLY 52 שנחשבים לגלגלים איכותיים ועמידים מאוד, וכאלו שמורכבים על מרבית הסקייטבורדים המקצועיים מהקטגוריות הגבוהות כלי הרכיבה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: SKETER

סקייטבורד SKETER הוא הסוג הפשוט ביותר והבסיסי ביותר שאפשר למצוא בישראל. הוא צבעוני, מתאים לילדים ומתבגרים כאחד, וכולל מערכת מיסבים ABEC7 אשר מאפשרת יציבות אידיאלית לרוכב.

SKETER

4.5 15

סקייטבורד בסיסי המתאים לרוכבים צעירים ומתחילים, והמחיר שלו נוח

יתרונות

עמיד, אמין, מעוצב, זול.

חסרונות

לא מתאים למקצוענים.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסקייטבורד של SKETER הוא אחד הבורדים הפשוטים והבסיסיים ביותר שניתן למצוא בחנויות בישראל. לא מדובר בסקייטבורד המתאים למקצוענים, אלא לחובבנים, מתחילים ואף לילדים, שרוצים קרש פשוט כדי לבדוק את עצמם ואת ההתאמה שלהם לספורט ולחוויית הרכיבה. מדובר בסקייטבורד שמתאים רק לרחוב, ופחות לפארקים המקצועניים, אך עדיין הוא מגיע עם מערכת מיסבים ABRC7 שמייצרת יציבות שהיא חשובה לכל רוכב, ולבטח עבור הרוכבים המתחילים, שצריכים לרכוש את היכולת לרכב בזהירות ובצורה נכונה.

 

ה- SKETER הוא סקייטבורד אשר עובד טוב עם כל המשטחים, הוא מעוצב בצורה מרשימה ומגיע ב-4 דוגמאות וצבעים שונים, יש לו גלגלי סיליקון צבעוניים, ואורך הפלטה הוא כ-79 סנטימטרים, כך שההתאמה למתבגרים היא מושלמת, אך הוא פחות מתאים למבוגרים ולאנשים גדולים. המשקל המקסימלי של הסקייטבורד הוא עד 80 קילוגרמים, אך הוא עדיין יציב מאוד, איכותי, לא יקר, ומתאים לאותם אנשים שרוצים להתחיל את דרכם בעולם הרכיבה על סקייטבורד.

לוגו של הסקירה

האקסטרים ביותר: Alameda-Retrospec

הסקייטבורד של Alameda-Retrospec הוא סקייטבורד איכותי במיוחד, שמתאים בעיקר לאימון בפארקים הייעודיים, ומעודד קפיצות, סיבובים ותרגילים מסובכים. הוא עמיד גם כאשר מעמידים אותו במבחן.

Alameda-Retrospec

4.5 15

סקייטבורד אקסטרים המתאים לפארקים הייעודיים ולביצוע תרגילים

יתרונות

מיוחד לאקסטרים, עמיד, מעוצב.

חסרונות

מראה מרובע, פחות מתאים לצעירים.

קנה עכשיו ב- יורוספורט

הסקייטבורד של Alameda-Retrospec הוא סקייטבורד אקסטרים, המתאים במיוחד לביצוע טריקים ותרגילים בפארקי הרכיבה הייעודיים. הוא ארוך יותר ממרבית הסקייטבורדים, ומעט רחב יותר, ובנוסף, הוא מעט מרובע יותר, כך שמראהו מעט מוזר, שונה ויוצא דופן משאר הסקייטבורדים שתמצאו בפארקים. עם זאת, הוא עדיין מעוצב בצורה מעניינת מאוד, והוא מהווה את השלב הבא עבור אנשים שרוצים לקחת את הרכיבה שלהם צעד אחד קדימה, מחובבנות לרכיבה אינטנסיבית יותר.

 

ה- Alameda-Retrospec מגיע עם קרש 7 שכבות מייפל קנדי, שיוצר גם הגנה מפני שריטות, וקשיחות איכותית, אך גם קלילות במקביל. השילוב הזה מתאים מאוד לסקייטבורד אקסטרים, שכן הוא יכול לספוג את המכות שנוצרות כתוצאה מנחיתות ועדיין לא להישבר. הוא כולל צירי אלומיניום עם קרבון קינגפין ומיסבי כרום ABEC7, אשר מייצרים יציבות מקסימלית, גם בקפיצות המסובכות ביותר וגם בנחיתות בעייתיות. גלגלי ה- Alameda-Retrospec הם בדרגת קושי 95A עם אקסטרה מהירות וחיכוך, בהתאמה מושלמת לטריקים. הם גם מסוגלים להחזיק רוכבים כבדים יותר, של עד 100 ק"ג.

לוגו של הסקירה

הגדול ביותר: ENUFF PYRO II

הסקייטבורד של ENUFF PYRO II הוא עוד כלי איכותי מבית היוצר של ENUFF והוא מציע לרוכבים גודל מאסיבי במיוחד, כדי לעמוד בעומס של רכיבה ברחוב וגם בפארקים הייעודיים. הוא מתאים לכל משטח ומתאים לכל סוג של רוכב, כולל לגדולים ביותר.

ENUFF PYRO II

4.5 15

גדול במיוחד, שמאפשר ביצוע סוגים שונים של פעילויות

יתרונות

גדול, מתאים לשימוש מגוון, מרשים.

חסרונות

נראה מעט מגושם.

קנה עכשיו ב- בית הצעצועים
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הסקייטבורד של ENUFF PYRO II הוא אחד הסקייטבורדים הגדולים, המאסיביים והמרשימים שניתן למצוא בישראל. אורכו כ-85 סנטימטרים, כ-5 סנטימטרים יותר מהגודל הממוצע. רוחבו כ-26 סנטימטרים, וגם כאן יש הבדל משמעותי עם הקרשים האחרים שניתן למצוא בארץ. הגודל שלו מאפשר לרוכבים גדולים בגופם לקבל מענה. הוא מגיע עם מערכת מיסבים ABEC7 וביחד עם גודלו, הוא מייצר יציבות שאי אפשר למצוא בסקייטבורדים אחרים.

 

ה- ENUFF PYRO II מגיע עם גלגלים של 54 מ"מ, ומערכת של 95A ליצירת חווית נסיעה נהדרת. הוא אמנם נראה גדול ומגושם, והצבע השחור שלו לא בדיוק משדר עיצוב מעניין, אך הוא מתאים לרוכבים גדולים יותר, וכן לאנשים שמחפשים יותר יציבות ופחות דינמיות. הוא מאסיבי באופן יחסי ועומד בקטגוריית המחיר של מותג ENUFF, אך מדובר במוצר איכותי במיוחד שיודע לעשות את העבודה המגוונת שלו, על הכביש, ברחוב, או בפארק, בצורה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: InterSkate Ruby

הסקייטבורד של InterSkate Ruby הוא הסקייטבורד היקר וגם האיכותי ביותר שאפשר למצוא בישראל. הוא סקייטבורד מקצועי קומפלט, עם מערכות מתקדמות, עיצוב מיוחד והתאמה מושלמת לכל סוג של פעילות.

InterSkate Ruby

4.5 15

יוקרתי ומקצועי, מביא את הטוב ביותר מכל העולמות

יתרונות

כולל מערכות מתקדמות, עיצוב מרשים, עמידות.

חסרונות

יקר במיוחד.

קנה עכשיו ב- BikesOnline
קנה עכשיו ב- scoot

הסקייטבורד של InterSkate Ruby הוא ככל הנראה הסקייטבורד הטוב והאיכותי ביותר שאפשר למצוא בישראל, והמחיר שלו בהתאם – גבוה במיוחד. הוא סקייטבורד מקצועי קומפלט, המתאים לאנשים שעוסקים בסקייטבורד בהיקף ובאופן שהוא מעבר לתחביב. הוא מגוון ומתאים לרכיבת כביש, רחוב, ופארק, ולמעשה לכל סוג של משטח. הוא כולל קרש שמצופה ב-7 שכבות של מייפל קנדי, כך שהוא מבריק, עמיד ודי גמיש.

 

ה- InterSkate Rubyמגיע עם צירים איכותיים של חברת SUPPLY, וכן גלגלים במידה 52 של אותו מותג איכותי. מערכת המיסבים של הסקייטבורד היא של ABEC9 כך שאפשר להיות סמוכים ובטוחים שלגבי היציבות, לא תהיה לרוכב כל בעיה. הסקייטבורד מתאים הן לילדים והן למבוגרים, כאשר הרוחב שלו הוא 9 אינץ'. הוא מגיע עם עיצובים מעניינים מאוד, שלבטח יתפסו את העין בפארק הרכיבה.

סיכום

איך לבחור את הסקייטבורד המתאים ביותר לכם?

הריגוש שברכיבה הוא משהו שקיים אצל ילדים, מתבגרים וגם מבוגרים רבים, וזה משהו שחוצה גילאים, גדלים ומגדרים. הסקייטבורד מהווה את אחת מצורות האקסטרים המעניינות ביותר בז'אנר הרכיבה, שכן מדובר בצורה טהורה יחסית, כי ברכיבה על סקייטבורד אין כידון או גלגלים מאסיביים, ובסופו של דבר – זה רק הרוכב וקרש אשר מחוברים אליו גלגלים. היכולת לבצע תרגילים עם הסקייטבורד, ולהרים את כולו באוויר, הוא משהו שמושך הרבה מאוד מחובבי הרכיבה והאקסטרים. הסוד הוא לבחור את הסקייטבורד המתאים ביותר לכם, כדי לרכב בזהירות ובצורה נכונה.

 

הדבר החשוב ביותר שכדאי להבין הוא את רמת המקצוענות שלכם והשאיפות שלכם לגבי האופן בו אתם רוכבים. מרבית האנשים הם חובבנים שזקוקים לסקייטבורד כמו SKETER שיעזור להם להכיר את השטח ולהתנסות על סקייטבורד שהוא די בטוח, ולא מורכב מדי. הם לא צריכים כלי רכיבה מסובך עם מערכות מתקדמות, מפני שהם לא יצליחו לבצע תרגילים בשלב הראשון, אלא רק לבצע את הצעדים הראשונים שלהם ברכיבה. הדבר החשוב ביותר הוא ללמוד את היציבות של הרכיבה, להשתפר אט אט ולצבור ביטחון, לפני שאפשר לעבור לשלבים מתקדמים יותר, שגם כוללים כלים איכותיים הרבה יותר.

 

אנשים שהצליחו לעבור את השלב הראשוני עם מינימום נפילות ומקסימום יכולות, יכולים להתקדם הלאה עם סקייטבורדים שיעזרו להם לשפר את היכולות שלהם, כמו ה- Alameda-Retrospecשהוא סקייטבורד מצוין עבור אנשים שרוצים לחדד את היכולות, להתאמן בקפיצות ולבצע פעלולים בצורה שהיא יחסית בטוחה. גם הסקייטבורדים של המותג ENUFF הם בקטגוריית הביניים, ויכולים להתאים להרבה רוכבים שמרגישים שהבורדים הפשוטים פשוט לא עושים את העבודה בצורה מספקת. מדובר בכלים שמהווים כלי מעבר בדרך למקצוענות.

 

הרוכבים המקצוענים שרוצים לקבל חווית רכיבה איכותית וטובה יותר, צריכים לעבור לכלי רכיבה כמו ה- InterSkate Rubyאו ה- SUPPLY LOGO אשר מציעים איכות מקסימלית. החל ממערכות מתקדמות שמייצרות עמידות ועד ללוחות גמישים שמאפשרים קפיצות גבוהות ונחיתות קשות. הבורדים המתקדמים הם גם עמידים יותר, אך קלים יותר ובאופן כללי, יש הרגשה נוחה יותר על הקרש, בין אם אתם ברחוב, על הכביש או בתוך פארק המכשולים ליד ביתכם.

שאלות ותשובות על סקייטבורד מומלץ

מה המחיר הממוצע של סקייטבורד?

יש המון אופציות לסקייטבורדים בארץ, וחלקם זולים מאוד, אך חובבניים. סקייטבורד טוב יכול להתחיל ממחיר של 250 שקלים וסקייטבורד מקצועני כבר מגיע לאזור של 550 או 650 שקלים. כמובן שיש הרבה סקייטבורדים יקרים הרבה יותר, עם עיצובים מרשימים ומערכות מתקדמות יותר, אך במקרה הזה, נראה כי מדובר בסיפור קצת מיותר.

מה ההבדל בין סקייטבורדים חובבניים לבין סקייטבורדים מקצועיים?

הסקייטבורדים הפשוטים המיועדים לחובבנים שמים דגש על יציבות. הם מעט יותר מאסיביים ופחות מאפשרים לבצע טריקים וקפיצות. הסקייטבורדים המקצועיים הם מהודרים יותר, אך גם עמידים יותר עם דגש על גמישות ויציבות. הם מגוונים יותר שכן קל לנסוע בהם בכל משטח, ובאופן כללי נותנים חווית רכיבה משודרגת.

עד כמה משמעותיות מערכות המיסבים, הקרשים והגלגלים המתקדמים?

עבור הרוכבים המקצוענים מדובר בהבדל של שמיים וארץ. הם מרשים לעצמם לקפוץ גבוה יותר וחזק יותר, ועדיין לקבל נחיתה רכה. המיסבים מאפשרים כוח משיכה טוב, והגלגלים צריכים גם לא להישחק, וגם לעמוד בלחצים גדולים. יש משמעות גדולה גם לעובי הקרש, ולגמישות שהוא מאפשר, שכן הוא זה שסופג את מירב הפגיעה בנחיתה.

מה היא הדרך הטובה ביותר להתחיל ולרכב על סקייטבורד?

כמובן שהדרך הטובה ביותר היא באמצעות סקייטבורד פשוט וזול יחסית, ונסיעה במקומות מבודדים ומישוריים. יש להתחיל לאט, לעטות את כל ציוד המגן, ולאט לאט להגביר את הקצב. הימנעו תחילה מהפארקים והקפיצות, והתקדמו בשלבים מסודרים, דרך קרשים איכותיים יותר המתאימים לקפיצות ועד לסקייטבורדים האיכותיים המתאימים למקצוענים.