כסא אוכל לתינוק – כסאות אוכל מומלצים לתינוקות 2024| כולל מדריך קניה לבחירה מושלמת

התינוק שלכם כבר התחיל לאכול מוצקים? נהדר!! עכשיו הגיע הזמן לבחור לו את הכיסא המתאים. בחירת כיסא אוכל לתינוק היא לא פשוטה. השוק מציעה מגוון מאוד גדול של כיסאות אוכל, בצורות, גדלים ושבלי התפתחות שונים.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

203 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כסאות אוכל לתינוק 2024

כסאות אוכל לתינוק מומלצים ונוחים למעבר חלק מבקבוק לאוכל מוצק. אם אתם מחפשים כיסא אוכל לתינוק אבל לא בטוחים מה לבחור, הסקירה הבאה היא בדיוק בשבילכם. עם המוצרים המומלצים ביותר בשוק, יחד עם מדריך קצר לבחירת כיסא אוכל – אין סיכוי שלא תצליחו לבחור את כיסא האוכל המושלם לתינוק המושלם שלכם!

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

בסביבות גיל חצי שנה הורים מתחילים לתת טעימות מזון מוצק לתינוק, וכאשר הילד שלכם לומד להתיישב לבד, זה זמן מצויין להתחיל לחשוב על כיסא אוכל בשבילו. בחירת כיסא האוכל יכולה להיות משימה מאוד מבלבלת כי ישנם המון סוגים של כיסאות אוכל. אם התחלתם לחפש בטח כבר שמתם לב שיש כיסאות עומדים, כסאות בוסטר, כאלו שמתקפלים וכאלו שלא. יש כיסאות שיכולים להתאים מגיל ישיבה ועד גיל 4 ויותר, ויש כאלו שיתאימו רק עד גיל שנה… אז לפני שתחליטו איזה כיסא תרצו לרכוש הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב.

לוגו של הסקירה

איתכם לכל אורך הדרך: KETER 3 in 1 Multi Dine Highchair

ה- Multi Dine של כתר ילווה אתכם מגיל חצי שנה ועד גיל 4(!). יש לו 3 מצבים שונים והוא הופך לבוסטר כשהילד כבר גדול ויכול לשבת מסביב לשולחן האוכל.

KETER 3 in 1 Multi Dine Highchair – מולטי דיין

4.5 15

כיסא אוכל שמתאים לטווח גילאים נרחב ומלווה את התינוק בשלבי הגדילה השונים

יתרונות

איכות חומרים מעולה, מתאים לשלבי ישיבה שונים, מתפרק לבוסטר כשהילד כבר גדול, קל לניקוי, מחיר נוח.

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- AZRIELI

אם אתם רוצים כיסא שילווה אתכם מהרגע הראשון ה- Multi Dine של כתר הוא הפתרון! הוא משתל מכל הבחינות. במחיר הוגן במיוחד ביחד לתמורה, אתם מקבלים כיסא אוכל 3 ב- 1. כיסא עם רגליים גבוהות/ נמוכות, הוא מגיע עם מגש מתרפק בהמשך ניתן להנמיך את הכיסא ושלב נוסף שלו הוא בוסטר שמתחבר לכיסא בפינת האוכל שלכם. יש לו רתמות בעלות 5 נקודות אחיזה שמספקות בטיחות מוגברת לתינוק בזמן האוכל. הכיסא עצמו עוטף את הילד מכל הכיוונים ומעניק תחושת בטיחות נוספת ובנוסף, יש לו מפריד רגליים שמונע גם הוא נפילה של הילד מתחת למגש. ה- Multi Dine  קל לניקוי במטלית לחה ואת המגש ניתן לנקות במדיח הכלים. הכיסא ניתן לפירוק וכל חלקיו ניתנים לאחסון בתחתית הכיסא.

לוגו של הסקירה

עיצוב ייחודי וחדשני: Stokke Tripp Trapp

אתם אוהבים את העיצוב הסקנדינבי ורוצים שגם כיסא האוכל של הילד שלכם יהיה פריט עיצובי בבית, ואתם בטח לא מוכנים לוותר על נוחות הישיבה של הילד? ה- Stokke Tripp Trapp  הוא התשובה בשבילכם.

Stokke Tripp Trapp

4.5 15

כיסא אוכל בעיצוב ייחודי ונוח

יתרונות

: עיצוב מיוחד שמקרב את התינוק הכי קרוב לשולחן, מגיע במגוון צבעים, מצבי ישיבה שונים לפי גיל הילד.

חסרונות

יקר, במיוחד כשצריך תוספות לגילאים השונים, כבד.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- סתיו
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon

ל- Stokke Tripp Trapp יש הכל: הוא מסוגנן ועם עיצוב ייחודי, הוא עמיד ובטוח והוא ימשיך איתכם שנים קדימה. העיצוב הסקנדינבי שהפך מאוד פופולרי בשנים האחרונות בחדרי ילדים הגיע גם לכיסאות האוכל והכיסא הזה פשוט משתלב מושלם עם המראה הכללי של הבית. שלא כמו בכיסאות האוכל הגבוהים המוכרים, ה- Stokke Tripp Trapp מעוצב כך שתוכלו לקרב את התינוק שלכם ממש עד לשולחן האוכל וכך תוכלו לאכול כולכם ביחד. עם התוספות השונות, תוכלו להשתמש בכיסא כמושב לתינוק ובהמשך, כשיגדל, תוכלו להמשיך להשתמש בו כמושב לילד גדול יותר, הכיסא מתאים לשאת משקל של ע ד 110 ק"ג (!!!). הוא עשוי עץ איכותי וקל לניקוי. ויש אותו בכמה צבעים לבחירה. קחו בחשבון שתצטרכו להיפרד מכמה מאות שקלים כדי ליהנות מהכיסא הזה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: IKEA ANTILOP

הוא פשוט, הוא זול, והוא יכול להיות פתרון מצויין ככיסא נוסף, כזה ששומרים אצל סבתא. ה- IKEA ANTILOP מתאים לילדים גדולים יותר, מגיל שנה והלאה.

IKEA ANTILOP

4.5 15

כיסא אוכל שאפשר למצוא כמעט בכל בית עם תינוקות - ומסיבה טובה

יתרונות

זול, פשוט, קל מאוד לניקוי ונוח לשימוש מגיל שנה ומעלה, מגש נשלף.

חסרונות

גובה אחד בלבד, אין משענת רגליים, מתאים לתינוקות בוגרים בלבד, לא מתקפל.

קנה עכשיו ב- IKEA
קנה עכשיו ב- Amazon

אי אפשר להתכחש ליופי שבפשטות ולמחיר הזול במיוחד של הכיסא הזה של איקאה. הכיסא הזה לא מתיימר להיות משהו שהוא לא. הוא פשוט, יציב, עשוי מפלסטיק שקל ופשוט לנקות והוא זול, זול מאוד. אם אתם מחפשים משהו זול ופשוט, אפילו ככיסא נוסף בבית של סבתא, ה- IKEA ANTILOP הוא בדיוק זה. קחו בחשבון שאם יש לכם בעיית מקום בבית הכיסא הזה לא מתקפל, והוא תופס הרבה מקום.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: Twigy Delicious

הוא מעוצב, הוא נוח, והוא מתאים מגיל 6 חודשים ועד גיל 3. כיסא האוכל  Twigy Delicious מתאים כמעט לכל אחד.  

Twigy Delicious

4.5 15

כיסא אוכל איכותי בעיצוב נהדר

יתרונות

נוח לשימוש, נוח לקיפול, יציב מאוד, מעוצב, קל לפתיחה וסגירה, קל לניקוי.

חסרונות

לבד הכיסא יש חריצים שיכולים להסתיר שאריות מזון, כבד.

קנה עכשיו ב- בייבי זול
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- סתיו

כיסא האוכל Twigy Delicious ילווה את ילדכם מגיל 6 חודשים ועד גיל שלוש (ואולי אפילו אחרי). יש לו 6 מצבי גב שונים שמאפשרים לכם להתאים את מצב בגב לגיל הילד. פשוט וקל לכוון אז משענת הגב, בלחיצת כפתור אחת אתם יכולים לשנות את גובה המשענת. ה- Twigy Delicious מגיע עם ריפוד דמוי עור שאינו סופג את הלכלוך והוא קל ופשוט לניקוי. יש לכיסא מגש אוכל כפול מתפרק, במגש הפנימי יש מקום להניח כוס שתיה. ה- Twigy Delicious מגיע עם רתמות בטיחות בעלות 5 נקודות עגינה ומפריד רגליים לבטיחות מרבית של התינוק. הכיסא נוח מאוד לאחסון, הוא מתקפל למצב שטוח כמעט לגמרי.

לוגו של הסקירה

כיסא אוכל בוסטר: Chicco MoDe

יש לכם כיסא אוכל בבית ואתם רוצים להחליף כי הילד גדל? אתם מחפשים כיסא שישתלב טוב ובנוחות בשולחן האוכל שלכם? ה- Chicco MoDe  הוא פתרון מעולה בשבילכם.

Chicco MoDe

4.5 15

כיסא אוכל קומפקטי ומעוצב עם מראה חמוד וחביב

יתרונות

זול, קל לניקוי, קומפקטי, מתכוונן בקלות, מתקפל ונוח לאחסון.

חסרונות

המגש נמצא נמוך מעט ועלול להפריע לילדים גדולים (ניתן להסרה).

קנה עכשיו ב- עגליס
קנה עכשיו ב- סתיו
קנה עכשיו ב- כוכב נולד
קנה עכשיו ב- בייבי זול

ה- Chicco MoDe הוא בוסטר בעיצוב מרענן והוא קל ופשוט לשימוש. הוא אמנם מגיע עם מגש לאוכל אבל ניתן להסירו בקלות ובכך לאפשר לילד שלכם לשבת איתכם מסביב לשולחן. הוא קל ופשוט לניקוי בזכות העיצוב הייחודי שלו. הוא עשוי פלסטיק ביחידה אחת, בלי חיבורים, וכך אין ללכלוך מקום להישאר בו. הוא מגיע במגוון עיצובי ילדים חמודים ועם שלושה מצבי גובה שונים כדי שתוכלו להתאים אותו לכל שולחן.

סיכום

איך לבחור כיסא אוכל לתינוק?

כבר עברתם את שלב הטעימות, והתינוק שלכם למד להתיישב לבד? הגיע הזמן לתת לו לשבת איתכם בשולחן. כיסא אוכל טוב יתמוך בגב התינוק, יעניק לו יציבות בישיבה ויאפשר לו להיות חלק פעיל בארוחה המשפחתית. השוק היום מציע מגוון גדול מאוד של כסאות אוכל בטווח רחב של מחירים. חשוב שתחשבו על המיקום של הכיסא, המקום שהוא תופס והאם תרצו שהתינוק ישב בכיסא נפרד או שישב אתכם בשולחן? אז הנה כמה דברים שכדאי לכם לחשוב עליהם לפני שתקנו את כיסא האוכל לתינוק שלכם.

 

  • גיל הילד – ישנם כיסאות שמגיעים עם אפשרות למצבי ישיבה שונים, אך יחד עם זאת חשוב לדעת שההמלצה היא שלא להושיב ילד על כיסא אם הוא לא מתיישב לבד ואין להאכיל ילד באוכל מוצק בשכיבה.
  • בטיחות – כמו בכל קניית מוצר לתינוק, בטיחות היא מעל הכל. וכשבוחרים כיסא לתינוק זה חשוב כפליים. וודאו שישנן רצועות בטיחות לכיסא שמחזיקות את התינוק ועוטפות אותו.
  • מצבי קיפול – אם אתם גרים בבית קטן וסובלים ממצוקת מקום, או אם אתם רוצים שהכיסא לא יתפוס הרבה מקום כשהוא לא בשימוש, בחרו כיסא מתקפל או לחילופין, תוכלו לחור בכיסא בוסטר, כזה שנקשר לכיסא של פינת האוכל ולא יתפוס לכם מקום בבית.
  • איכות ועמידות החומר – כיסא אוכל מטבעו יתלכלך, והרבה! בחרו כיסא מחומרים שקלים לניקוי ויחזיקו לכם לאורך זמן, במיוחד אם אתם מתכננים להגדיל את המשפחה בהמשך. בדקו כמה חריצים ומקומות מסתור יש בכיסא, ותסמכו על הילד שלכם שהוא ימצא את הדרך להחביא שם אוכל. אם בחרתם כיסא או כיסוי בד, וודאו שהוא ניתן לניקוי בקלות, במכונה או במטלית, כדי שלכם יהיה פשוט ונוח יותר בהמשך.
  • השימוש בכיסא – רוב הכיסאות מגיעים עם מגש אוכל, וודאו שהמגש נשלף ויש אפשרות לקרב את הכיסא לשולחן כאשר הילד יגדל. זכרו שכיסא עם מגש יכול לשמש אתכם גם כשולחן לשעת משחק או יצירה.