טמפולינה לתינוק: סקירת 5 טרמפולינות לתינוקות מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

הטרמפולינות המומלצות ביותר לתינוקות, כולל טרמפולינות משולבות בנדנדה, אשר ישמשו אתכן כל יום ויעניקו לכם שלווה ושקט.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

1628 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טרמפולינות לתינוק

החיים כהורים חדשים יכולים להיות מלחיצים. צריך להתרגל להרבה שינויים גדולים ברגע אחד ולמרות שרובנו מתכוננים טוב לקראת הגעתו של תינוק חדש למשפחה יש פריט אחד שמעטים מכניסים לרשימת הקניות שלהם – טרמפולינה לתינוק. מתנדנדת או קופצה, עם רטט או בלי, טרמפולינה טובה ונכונה יכולה להקל עליכם כבר מהרגע הראשון.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

מזל טוב!  נולד לכם תינוק חדש וסיימתם לרכוש את כל מוצרי הבסיס עבורו. עכשיו תוכלו לחשוב גם על מוצרי בונוס. אז אמנם טרמפולינה לתינוק היא לא מוצר חובה בכל בית, והרבה הורים לא יחשבו עליה כשיכינו את רשימת הציוד הנדרש לתינוק החדש, אך טרמפולינה בהחלט יכולה להקל לכם על החיים כבר מהרגע הראשון. היא קטנה וקומפקטית, מתאימה מגיל לידה ( או שלושה חודשים – בהתאם להוראות יצרן) ומגיעה עם מגוון פונקציות שונות בין אחת לשנייה. הטרמפולינה תאפשר לכם להניח את התינוק, אך עדיין להשאיר אותו בתנועה, ואתם תוכלו לסיים מטלת בית שהתחלתם, אולי לסיים את הביס מהאוכל, או אפילו להתקלח. הטרמפולינה יכולה לעזור בהרדמה והרגעת התינוק ורובן ככולן מגיעות עם קשת משחק התורמת בפיתוח מוטוריקות שונות וחלקן אפילו  יאפשרו לכם גם האכלה בשלבים הראשונים. עקבו אחר הרשימה שהכנו עבורכם וגלו את הטרמפולינות/ נדנדות לתינוק המומלצות ביותר.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: טרמפולינה לתינוק Joie Dreamer

ה- Joie Dreamer היא טרמפולינה נוחה שעוטפת את התינוק ברכות כבר מגיל לידה. אם אתם צריכים מושב שיעסיק את התינוק בזמן שאתם עושים דברים נוספים בבית, היא בהחלט פתרון מצוין.

Joie Dreamer

4.5 15

קלה, נוחה, וקומפקטית עם מצבי שכיבה שונים

יתרונות

מגוון מנגינות ומצבי רטט שונים, קל לניקוי, קל לנשיאה, מצבי שכיבה שונים.

חסרונות

קשת המשחק לא יציבה ונופלת, קשה לשנות מצבי שכיבה כשהתינוק בטרמפולינה.

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Baby Stav
קנה עכשיו ב- ToyLand

ה- Joie Dreamer עונה כמעט על כל הדרישות. היא זולה, קלה וקומפקטית. היא מתקפלת למצב שכיבה ונחה לאחסון כאשר היא לא בשימוש. היא מתאימה מגיל לידה ועד משקל של 13 ק"ג. היא כוללת מערכת מנגינות ורטט עם 5 מנגינות שונות ו-5 צלילי רקע מהטבע, בנוסף לקשת משחק עם בובות תלויות המתחברת לבסיס הטרמפולינה ותעסיק את הקטנים שלכם בזמן שאתם תוכלו להמשיך בסידורי הבית.

 

ל-Joie Dreamer שלושה מצבי שכיבה שונים הניתנים לשינוי בהתאם לגיל בתינוק ולמשקלו. ניתן לכוון את הטרמפולינה למצב האכלה, במצב זה היא תומכת בגוף התינוק בצורה אנטומית התואמת האכלת הילד. ריפוד הטרמפולינה נשלף בקלות וניתן לכבסו במכונת הכביסה. היא מגיעה במגוון דגמים: Dreamer Dots (שחור), Petite City (אפור), In The Rain (אפור ושמנת), Flowers Forever (חום ורוד). 

 

מידות:  גובה 72-81 ס"מ / רוחב 18-46 ס"מ / אורך 46-68 ס"מ. משקל: 3.8 ק"ג

לוגו של הסקירה

יוקרתית וחדשנית: נדנדה לתינוק mamaRoo 4.0 4moms

עם עיצוב מודרני וחדשני ואפשרות שליטה על הנדנדה מרחוק באמצעות נכשיר הסלולר, ה- mamaRoo 4.0  4moms  ללא ספק תקל לכם על שרירי הידיים.

mamaRoo 4.0 4moms

4.5 15

תנועות ייחודיות רכות ועדינות, שליטה מהנייד באמצעות האפליקציה

יתרונות

עיצוב מודרני, תנועות רכות, ניקוי קל, אפשרות לשליטה מהנייד, מגוון תנוחות ישיבה/ שכיבה.

חסרונות

יקרה, גדולה ומגושמת ביחס לטרמפולינות/ נדנדות אחרות.

קנה עכשיו ב- שילב
קנה עכשיו ב- מוצצים
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- mamaRoo 4.0  4moms היא הדבר הבא בעולם הנדנדות תינוק. עם פיתוחים וחידושים טכנולוגים איכותיים ועיצוב עתידני, היא יכולה להיות פריט עיצובי בחלל הבית, בכל חדר שתבחרו להניח אותה. הקו המנחה בחברה היה לייצר נדנדה שתחקה עד כמה שניתן את תנועות ההורה לשם הרגעת התינוק, וכן נולדה הנדנדה הזו. ל- mamaRoo 4.0  4moms חמש תנועות נענוע עדינות ושונות וחמש מהירויות שונות לבחירה.

 

היא מגיעה עם שלושה כדורי משחק שיעסיקו את התינוק שלכם גם כשהוא יושב עליה ער. משענת המושב מתכוונת בנוחות ובקלות עד למצב של שכיבה מלאה. היא מתאימה לשימוש מגיל לידה ועש למשקל של 9 ק"ג (או עד שהתינוק מנסה לקום מהנדנדה). בונוס נוסף שמגיע עם ה- mamaRoo 4.0  4moms הוא האפשרות להתחברות באמצעות אפליקציית הנדנדה ישירות למכשיר הסלולר שלכם וכך תוכלו להשמיע לתינוק את המוסיקה שאתם בוחרים ואינכם מוגבלים למוסיקה המובנית שמגיע עם רוב המוצרים הדומים. בנוסף, האפליקציה מאפשרת שליטה מרחוק  גם על תנועות הנדנדה. בדי הנדנדה ניתים להסרה בקלות וניתן לכבס אותם במכונה. קחו בחשבון שהנדנדה עובדת בחיבור לחשמל לכן היא פחות ניידת מאפשרויות אחרות.

 

מידות:  83.8 ס"מ עומק / 49.5 ס"מ רוחב / 64 ס"מ גובה. משקל: 8.6 ק"ג

לוגו של הסקירה

טרמפולינה משולבת נדנדה הזולה ביותר: Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1

ה- Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1 משלבת הכל! היא נדנדה וטרמפולינה במוצר אחד, ובנוסף יש לה מגש האכלה מה שהופך אותה לכיסא אוכל בנוסף.

Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1

4.5 15

זולה, בטיחותית ומשלבת שני מוצרים במכשיר אחד.

יתרונות

זולה, מושב הנדנדה ניתק מהבסיס והופך לטרמפולינה נמוכה.

חסרונות

מגש האכלה קשה להרכבה.

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- בייבי זול

אם אתם מחפשים מוצר את שיש בו הכל ועדיין לא רוצים לקרוע את הכיס, ה-Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1 היא בדיוק זה. היא מתאימה מגיל לידה ועד 11 ק"ג. ה- Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1 היא נדנדת תינוק המשולבת עם טרמפולינת רצפה ניתקת ובנוסף מגיעה עם מגש האכלה, כך שהיא גם כיסא אוכל. לנדנדת Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1 6 מהירויות נדנוד שונות ו-2 מהירויות רטט שירגיעו את ילדכם.

 

מושב הנדנדה כולל כרית ראש מרופדת לנוחות ובטיחות מרבית עבור התינוק כמו גם מערכת רצועות בעלת 5 נקודות עגינה למטיחות מרבית בזמן השהייה על הנדנדה. כרית הראש נשלפת בקלות וניתנת לכביסה (יש לעיין בהוראות היצרן לפני הכביסה). היא מגיעה עם קשת צעצועים המתחברת לבסיס הנדנדה ומבחר של שירי ערש שירגיעו את התינוק. ל- Graco Swing ‘N Bounce 2-in-1 שלושה מצבי שכיבה/ ישיבה הניתנים לכיוון בהתאם לגילו ומישקלו של התינוק. בנוסף, יש לה טיימר בטיחות לכיבוי אוטומטי. היא ניתנת לקיפול כדי לאפשר אחסון נוח ויעיל. 

 

מידות במצב פתוח: 86 (אורך) 70 (רוחב) 96 (גובה) ס"מ, מידות במצב סגור: 33 (אורך) 104 (גובה) ס"מ. משקל: 8.9 ק"ג

לוגו של הסקירה

מעוצבת ויוקרתית: Baby Björn Bouncer Balance Soft

אם בנוסף לנוחות ולבטיחות של התינוק חשוב לכם גם שעיצוב הנדנדה יתאים לבית המודרני שלכם, ה- Baby Björn Bouncer Balance Soft תשתלב אצלכם נהדר.

Baby Björn Bouncer Balance Soft

4.5 15

עיצוב יוקרתי ונקי, רכה במיוחד עשויה מבד רך ונעים למגע.

יתרונות

בד נושם ורך למגע וקל לניקוי במכונה, מסגרת מונעת החלקה, זוויות מתכווננות

חסרונות

יקרה ביחס למוצרים מאותה קטגוריה, בסיסית מאוד ללא נענוע אוטומטי

קנה עכשיו ב- שילב
קנה עכשיו ב- Baby Stav
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Baby Björn Bouncer Balance Soft היא טרמפולינה בסיסית למדי. אין לה רטט או נענוע אוטומטי ואפילו לא מוסיקה המתנגנת ברקע, ועדיין היא אחת הטרמפולינות הנמכרות בקרב הורים חדשים. למה? כי ל- Baby Björn Bouncer Balance Soft יש עיצוב אסטטי וקו נקי. היא מספק תמיכה מעולה בזכות המושב העמוק המעצב את עצמו לגוף התינוק ומפזר את המשקל באופן שווה. ה- Baby Björn Bouncer Balance Soft מתאימה לשימוש מגיל לידה ועד משקל של 13 ק"ג ( או גיל שנתיים). הטרמפולינה מתכוונת ל-3 גבהים שונים בהתאם לגודלו וגילו של התינוק.

 

הטרמפולינה מתקפלת למצב שטוח לחלוטין ובכך מאפשרת אחסון קל ונוח. אמנם היא לא פועלת אוטומטית אך יש לכך יתרון גדול. נענוע הטרמפולינה דורשת הפעלה עצמית של התינוק ובכך מחזקת את שרירי הבטן הגב והצוואר ומסייעת בפיתוח האיזון והיכולות המוטוריות באופן טבעי ובטוח. כמובן שעבור תינוקות קטנים יותר ניתן ונענע ידנית את הטרמפולינה. הטרמפולינה רכה במיוחד ועשויה מבד כותנה רך ונעים למגע. היא כוללת רתמות בטיחות כדי לשמור על תינוקכם יציב בזמן השהות על הטרמפולינה. ניתן להשיג את הטרמפולינה במגוון צבעים.

לוגו של הסקירה

למשפחה המטיילת: נדנדה חשמלית ניידת Ingenuity Swing ‘n’ Go

אם אתם אוהבים לטייל הרבה אולי תרצו שתהיה לכם נדנדה ניידת לתינוק כדי שייהנה מנוחות מרבית גם מחוץ לבית. ה-  Ingenuity Swing ‘n’ Go היא הפתרון המושלם עבורכם.

Ingenuity Swing ‘n’ Go

4.5 15

חיי סוללה ארוכים, בד קטיפתי נעים ורך למגע, משענת ראש נשלפת.

יתרונות

ניידת בקלות, סוללות אורכות טווח, קל לניקוי.

חסרונות

משקל מקסימלי נמוך- מתאים לזמן קצר

קנה עכשיו ב- ToyLand
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Ingenuity Swing ‘n’ Go היא נדנדה ניידת מושלמת להורה ולתינוק. היא קלה ונוחה לנשיאה ביד אחת כך שתוכלו לקחת אותה איתכם לכל מקום אליו תלכו, אם זה ללילה אצל ההורים או החברים או אם יצאתם לקמפינג ואתם רוצים את הנוחות המקסימלית לניובורן שלכם. ל- Ingenuity Swing ‘n’ Go טכנולוגייה היברידית ייחודית HybriDrive  עוזרת להאריך את חי הסוללה של הנדנדה ובכך תעזור לכם לחסוך בהוצאות, כל שתצטרכו הן 4 סוללדות D  שיחזיקו מעמד לאורך זמן, יותר מכל נדנדה המופעלת על ידי סוללות.

 

בנוסף, ה- Ingenuity Swing ‘n’ Go  מגיעה עם טיימר כיבוי אוטומטי בעל מספר זמנים לבחירה וקשת משחק שמתחברת ומתנתקת בקלות לבסיס הנדנדה. הנדנדה מתאימה לתינוקות מגיל לידה ועד 6 חודשים, אך לא יותר ממשקל מרבי של 9 ק"ג או עד שהתינוק מסוגל לשבת בעצמו. ל- Ingenuity Swing ‘n’ Go חיישנים בטכנולוגית True Speed Technology המתקדמת שמזהים את משקל הילד ושומרים על מהירות נדנוד מתוך 5 מהירויות הנדנוד, בהתאם למשקלו. בנוסף יש לה 8 מנגינות שונות לבחירה כמו גם 3 סוגים של רעש לבן להנעים את זמנו של התינוק בזמן השהייה בנדנדה.

סיכום

איך לבחור טרמפולינה לתינוק?

טרמפולינה לתינוק היא מושב רב תכליתי וזול יחסית שהתינוק יכול ליהנות ממנה כבר מהיום הראשון. היא יכולה לעזור לכם כבר בימים הראשונים, כשאתם מנסים להסתגל לתינוק חדש בבית וסדר היום עדיין מבולגן, כשאתם רוצים לקחת ביס מהאוכל (שבטח שכחתם לאכול והוא כבר קר) או אפילו אם אתם רוצים להתקלח – פשוט הכניסו את הטרמפולינה הקלה והקומפקטית לחדר האמבטיה, שם תוכלו להתקלח ועדיין להיות במרחק ראיה עם התינוק. קיימות בשוק מגוון גדול של טרמפולינה, ותמיד תוכלו לבחור בין דגם פשוט שיזוז מעלה ומטה יחד עם התנועות של התינוק או דגמים שרוטטים , מנגנים מוסיקת רקע או מתנדנדים.

 

חשוב לדעת שרוב הטרמפולינות מתאימות לתקופה קצרה יחסית – לרוב עד גיל חצי שנה או שנה- אך יש כאלו (כמו נדנדות לתינוק) שיתאימו גם עד גיל מאוחר יותר ויוכלו לשמש אתכם גם ככיסא אוכל. כמו לפני רכישה של כל מוצר אחר, חשבו היטב מה הצרכים שלכם מהמוצר ובחרו את המכשיר שיענה עליהם בצורה הטובה ביותר. ישנם כמה דברים שכדאי שתחשבו עליהם כשתבדקו איזו טרמפולינה לרכוש:

 

סוללות או חיבור לחשמל: רוב טרמפולינות הרצפה מופעלות על ידי סוללות. מצד אחד זה יתרון כי הן מתניידות בקלות יתרה, מצד שני- תצטרכו לרכוש הרבה סוללות כדי להפעיל אותה לתקופה הקרובה. קיימות טרמפולינות נדנדה שמופעלות בחיבור לחשמל- הן משוכללות יותר מהדגמים הפשוטים אך מחייבות להיות קרובות לייבור החשמל בקיר.

 

בטיחות ויציבות: וודאו שהטרמפולינה יציבה כאשר היא פתוחה ומונחת על הרצפה. חלק מהטרמפולינות מגיעות עם גומי מונע החלקה בבסיס הטרמפולינה. בנוסף, בדקו את רצועות הבטיחות, רובן יגיע עם  3 נקודות עגינה אך ניתן למצוא טרמפולינות גם עם 5 נקודות עגינה לבטיחות מרבית.

 

תנועתיות: הטרמפולינות הפשוטות ינועו מעלה ומטה עם תנועת התינוק, אחרות יגיעו עם רטט והמשוכללות יותר – הנדנדות לתינוק- יגיעו עם מנעד רחב יותר של תנועות וצלילים.

 

בד הטרמפולינה: בדקו האם ניתן להסיר את הבד או האם הוא בד שנוח לניקוי. בנוסף בדקו את רכות הבד, שיהיה נעים למגע לעור התינוק.