אוזניות סמסונג: סקירת 5 אוזניות סמסונג מומלצות [2024] | Finder [מדריך קניה]

האוזניות הטובות ביותר שיש לחברת סמסונג להציע עבור מבחר פעילויות ובמגוון מחירים.

icon pos_1

ניתחנו

43 סקירות

ו-

1072 ביקורות

בתחום

חשמל ואלקטרוניקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אוזניות סמסונג מומלצות

סמסונג היא אולי לא החברה הראשונה שקופצת לכם לראש כאשר אתם חושבים על ציוד אודיו, אבל בשנים האחרונים החברה הרחיבה את מבחר האוזניות (הנכנסות לתוך האוזן = Earbud), אשר מציעות היום אביזרים נלווים איכותיים אשר ילכו מצוין עם הסמארטפונים שלה. ה-Galaxy Buds+ מתבלטות כאוזניות הטובות ביותר שאתם יכולים לקנות היום מהחברה, אבל אם אתם לא מתחברים אליהן, יש מגוון אפשרויות אחרות ששווה לקחת בחשבון בסקירה שלפניכם.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מכולן: Samsung Galaxy Buds+

נכון ליום, האוזניות הטובות ביותר של סמסונג שאפשר לקנות בשנת 2020 הן ה- Buds+. אלו הן האוזניות האלחוטיות העדכניות ביותר של סמסונג והן מציעות שיפורים משמעותיים לאוזניות ה- Buds המקוריות.

Samsung Galaxy Buds+

4.5 15

האוזניות הטובות ביותר של סמסונג

יתרונות

איכות סאונד מצוינת, טעינה באמצעות USB-C וטעינת QI אלחוטית, עד 11 שעות שימוש ממושך, קייס טעינה חלקלק וקומפקטי, האפליקציה הנלוות נהדרת.

חסרונות

אין אפשרות לביטול רעשים והמוסיקה לא מפסיקה כאשר מוציאים אוזניה מהאוזן.

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- best mobile
קנה עכשיו ב- Amazon

בתור התחלה, חיי הסוללה משמעותית טובים יותר. סמסונג מבטיחה עד 11 שעות של שימוש רצוף עם ה- Samsung Galaxy Buds+, וזה רק לאוזניות עצמן. קייס הטעינה שלהן מכיל בתוכו מספיק אנרגיה להטענה מלאה שלמה, כך שבסך הכל אתם מרווים 22 שעות של שימוש. במילים אחרות, אם אתם רוצים לקחת אתכם את ה- Samsung Galaxy Buds+ לטיסה או נסיעה ארוכה, הסוללה תעמוד באתגר. כאשר מגיע הזמן להטעין את האוזניות, אפשר לעשות זאת באחת משתי דרכים – בעזרת כבל USC-C או בהטענת QI אלחוטית.

 

יתרון נוסף של ה- Samsung Galaxy Buds+ היא איכות הסאונד. אלו לא האוזניות האלחוטיות עם הסאונד הטוב ביותר בשוק, אבל הן עדיין מאוד טובות. פרופיל האודיו די נטרלי, אבל אם משתמשים באפליקציה של ה-Buds + אתם יכולים להתאים אישית את הגדרות ה-EQ וליצור צלילי שנשמע טוב יותר לאוזניים שלכם.

 

מה החסרונות? העובדה שאין ביטול רעשים די מבאסת, כך גם חוסר היכולת לעצור או להמשיך את המוסיקה כאשר מוציאים את האוזנייה מהאוזן. אולם, אפילו עם החסרונות הללו, אי אפשר להתכחש לעובדה שאלו האוזניות הטובות ביותר שסמסונג אי פעם יצרו.

לוגו של הסקירה

במקום השני: Samsung Galaxy Buds

אם אהבתם את מה שיש ל- Samsung Galaxy Buds+להציע, אבל לא מצליחים להצדיק את המחיר, אלטרנטיבה נהדרת מגיע בצורתן של ה- Galaxy Budsהמקוריות. בעוד שהן לא מרשימות טכנולוגית כמו הBuds +, אתם מקבלי בערך 80% מהחוויה במחיר משמעותית זול יותר.

Samsung Galaxy Buds

4.5 15

דומות ל-Buds + רק קצת יותר זולות

יתרונות

עיצוב קומפקטי וקל, קייס טעינה עם גימור מט, איכות סאונד טובה מאוד, טעינת USB-C וגם אלחוטית, מחיר נהדר.

חסרונות

חיי סוללה הרבה יותר קצרים, איכות שיחה מאכזבת.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר
קנה עכשיו ב- Amazon

העיצוב של ה- Galaxy Budsכמעט זהה, חוץ מזה שלקייס יש גימור מט במקום גימור מבריק. למעשה אחנו מעדיפים את העיצוב הזה, היות והפלסטיק המט כמעט ולא צובר טביעות אצבעות, כאשר הקייס המברק של ה-Buds + מתכסה כולו טביעות אצבעות תוך זמן קצר.

 

איכות הסאונד מאוד דומה, אך קצת פחות מרשימה עבור אלו עם אוזניים מאומנות. החיסרון הגדול ביותר הוא חיי הסוללה, כאשר ה- Galaxy Budsמציעות רק 6 שעות של שימוש ממושך וחבילת הטענה שלמה שכוללת 13 שעות, כאשר לוקחים בחשבון גם את קייס הטעינה. זה כמעט 50% פחות חיי סוללה בהשוואה ל- Samsung Galaxy Buds+ובהחלט החיסרון המרכזי שלהן.

 

אפילו בהתחשב בחיי הסוללה שלהן, עדיין מדובר בהמלצה מצוינת. הן זולות משמעותית בהשוואה לדגם ה-+, כך שאם כסף הוא גורם מכריע עבורכם, מדובר ברכישה הרבה יותר זולה.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר לאימונים: Samsung Gear IconX

אוהבי כושר וספורט יכולים להפסיק לחפש עם ה- Gear IconX. ממש כמו ה-Galaxy Buds וה-Buds +, ה- Gear IconXהן אוזניות אלחוטיות שנכנסות אל האוזן. הן מציעות את העמידות במים IPX2 הסטנדרטית, מה שאומר שהן מתאימות לביצוע כושר ופעילות גופנית בתנאים אידיאלים כמו בחדר הכושר או בחוץ ביום יפה (לא בגשם).

Samsung Gear IconX

4.5 15

אוזניות מצוינות לכל חובבי הכושר

יתרונות

מעקב כושר מובנה, עמידות במים (IPX2), איכות סאונה טובה, עיצוב קל ונוח.

חסרונות

חיי סוללה מאכזבים בהשוואה ל-Buds ול-Buds+.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

ה- Gear IconXמציעות עד 5 שעות של חיי סוללה בהזרמת אודיו ו-4 שעות כשאתם משוחחים בטלפון. אם יש לכם פלאפון של אנדרואיד אתם יכולים להוריד את אפליקציית Samsung Health וה- Gear IconX יהיו מסוגלות למדוד מהירות, מרחק וקלוריות במהלך האימון שלכם.

 

במונחים של איכות סאונד, ה- Gear IconXטובות. הבס לא יורד הרבה למטה, אבל אפשר לצפות לזה כמעט מכל זוג אוזניות אלחוטיות הנכנסות לאוזן (Buds). טווח האמצע שווה ונטרלי והטרבל, לרוב, נטרלי גם הוא.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר מבחינת תקציב: Samsung Type-C Headphones

יצירת תקציב כדי לחתוך הוצאות מיותרות הוא דבר ראוי לשבח; אבל מה אדם אמור לעשות כאשר הוא מנסה לחסוך, אבל זקוק לאוזניות חדשות? אוזניות Samsung Type-C הן התשובה כאן. הן לא האוזניות הכי מעוצבות או מרגשות שראינו, אבל עבור המחיר שסמסונג מבקשת עבורן, אפשר להגיד שהן די טובות.

Samsung Type-C

4.5 15

אוזניות חוטיות מצוינות במחיר מפתיע

יתרונות

מחיר נהדר לתקציב הדוק, חיבור באמצעות USB-C, קלות, סאונד טוב יחסית למחיר, שליטה חיצונית באמצעות האוזניות.

חסרונות

לא נוחות כמו אוזניות אלחוטיות.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Amazon

אלו הן אוזניות חוטיות והן מתחברות אל הפלאפון שלכם באמצעות USB-C. לפי סמסונג, חיבור ה- USB-C מאפשר איכות שמיעה מופרדת לכל אוזניה, טובה בהרבה מחיבור ה-3.5 מ"מ הרגיל שכולנו מכירים. הוסיפו את זה ל-DAC האיכותי ותמצאו את עצמכם עם איכות סאונד טובה בהרבה ממה שהייתם מצפים מאוזניות זולות כל כך.

 

הכבל הקלוע של סמסונג מבטיח כי האוזניות הללו עמידות וקלות, והשליטה בווליום המשולבת שם הופכת את התאמת הווליום או עצירת השיר לפעולה פשוטה שאינה דורשת מכם להתעסק בפלאפון.

לוגו של הסקירה

הטובות ביותר שנתלות על הצוואר: Samsung U Flex Wireless

בנוסף לאוזניות אלחוטיות ואוזניות חוטיות רגילות, יש צורה נוספת של אוזניות שסמסונג אוהבת להציג – אוזניות צוואר. בכל הנוגע לאוזניות צוואר, הזוג שאנחנו חושבים שמגיע לו מקום בסקירה שלנו הן ה- Samsung U Flex Wireless.

Samsung U Flex Wireless

4.5 15

אוזניות צוואר נוחות חוטיות ואלחוטיות כאחד

יתרונות

עיצוב נוח, קיפול ייחודי לניידות מקסימלית, אפשרות לחיבור חוטי (3.5 מ"מ) וגם אלחוטי, עמידות קלה במים, איכות האודיו טובה.

חסרונות

האוזניות מעט גדולות.

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Amazon

כמו עם כל האוזניות שנתלות על הצוואר, ה- Samsung U Flex Wirelessנחות בנוחות מסביב לצוואר שלכם, עם האוזניות שיוצאות מכל צד כדי להביא מוסיקה מרגיעה לאוזניים שלכם. כאשר אתם צריכים להסיר את ה- U Flex Wireless ולאחסן אותן, העיצוב המתקפל הופך אותן לניידות במיוחד.

 

חיי הסוללה סבירים יחסית לאוזניות אלחוטיות שנכנסות לאוזן ומציעים עד 8 וחצי שעות מטעינה אחת. בנוסף, אתם מקבלים גם גדלים שונים של קצוות לאוזניות כדי להתאים לאוזן שלכם, את האפשרות להשתמש באוזניות ה-U Flex באמצעות בלוטות' או בחיבור 3.5 מ"מ חוטי ועמידות מסוימת לזיעה/מים כדי לשמור על האוזניות בטוחות בזמן אימון.