מיטות ילדים מומלצת – הטובות ביותר 2024

המעבר ממיטת תינוק או מיטת מעבר למיטת יחיד הוא רגע מרגש, להורים ולילד כאחד. תרשו לעצמכם להתרגש יחד עם הילד שלכם, שבטוח מרגיש עכשיו גדול במיוחד.

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

43 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיטות ילדים מומלצת

אחד מאבני הדרך בהתפתחות הטבעית של הילד היא המעבר מחדר תינוקות וחדר ילדים. המעבר הזה מרגש גם לכם כהורים וגם לילד וחשוב לשתף אותו בשינוי המגיע. לא רק מבחינה רגשית אלא ממש לתת לו להיות חלק מהשינוי שהוא עצמו עובר.

 

מיטת ילדים היא אחת מהרכישות הגדולות בשדרוג  החדר וחשוב לקנות מיטת ילדים שתהיה איכותית ותחזיק מעמד לזמן הקרוב והרחוק. אך לא פחות חשוב מזה, היא צריכה למצוא חן בעיני הילד. קחו את הזמן שלכם, אל תמהרו להחליט איזו מיטה אתם או הילד רוצים. קחו בחשבון את העיצוב הכללי של החדר, את גודל המיטה והחלל וכמובן בדקו שאתם רוכשים מזרנים אורתופדיים איכותיים שמספקים תמיכה מלאה להתפתחות עמוד השדרה.

 

כדי לעזור לכם ולצמצם עבורכם את המבחר העצום שקיים בשוק מיטות הילדים, הכנו עבורכם רשימה קצרה של מיטות הילדים המומלצות ביותר.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

הכל כלול: מיטת ילדים כוללת מיטת חבר ומזרנים BRADEX TUTTI

כשהיא סגורה היא בגודל של מיטת יחיד סטנדרטית, אבל כמו שאומרים, דברים טובים באים באריזות קטנות. BRADEX TUTTI מלאה בהפתעות טובות.

BRADEX TUTTI

4.5 15

מתאימה אם צריך שתי מיטות במקום קטן

יתרונות

מחיר נוח, כוללת מיטת חבר, מגיעה עם שני מזרונים אורתופדיים, חומרי בנייה איכותיים, כוללת ארגז מצעים, כוללת מעקה בטיחות.

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

לא משנה הסיבה שבגללה אתם רוצים שתי מיטות בחדר הילדים, בין אם זה כי הילד שלכם אוהב לארח חברים לישון או בין אם יש לכם שני ילדים באותו החדר. מיטת ילדים TUTTI תתאים לכם, במיוחד אם מדובר בחדר ילדים קטן שצריך להכניס אליו שתי מיטות ולא יכול להכיל אותן.

 

BRADEX TUTTI היא מיטת ילדים בגודל כולל של  196*87 ס”מ ויש לה הרבה הפתעות טובות. האי מגיעה עם מיטת חבר נשלפת, שנפתחת ממש בקלות תודות לגלגלים בתחתית המיטה הנשלפת. ואם אין לכם צורך במיטה נוספת, תוכלו נצל את שטח מיטת החבר כארגז אחסון גדול במיוחד.

 

ואם זה לא מספיק מפנק, מחיר המיטה כולל שני מזרנים כחולים אורתופדיים במידה 190*80 ס”מ. המזרונים בנויים בצפיפות גבוהה ומותאמים במיוחד לילדים, עם בד נגד נוזלים וכיסוי עם רוכסן המאפשר הסרה קלה ופשוטה במידת הצורך. מסגרת המיטה עשויה עץ אורן מלא ואיכותי וצבעוה בצבע עמיד. בנוסף, היא מגיעה עם מעקה בטיחות, כך שאתם תוכלו להמשיך לישון בשקט.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מיטת ילדים דגם עדן VERY WOOD HOME DECOR

מיטת ילדים מדגם עדן של HOME DECOR מגיעה עם עיצוב נקי ובקווים עדינים. היא יכולה להתאים בקלות רבה לכל סגנון עיצובי.

VERY WOOD HOME DECOR דגם עדן

4.5 15

מתאימה לחדרים קטנים וגדולים כאחד

יתרונות

זולה במיוחד, עיצוב מודרני ועדין, בנויה מעץ אורן מלא ואיכותי.

חסרונות

אין ארגז מצעים, לא כוללת מזרן.

קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- אתר החברה

בין אם יש לכם תקציב נמוך או אם אתם מתכננים להחליף את המיטה לאחר תקופת שימוש קצרה יחסים ואתם מעדיפים לא להוציא סכומי כסף גדולים, מיטת ילידם מדגם עדן היא התשובה שאתם מחפשים.

 

למרות שמדובר במיטה זולה, זה לא אומר שצריך להתפשר על איכות או על עיצוב. המיטה עשויה מעץ אורן מלא בעיצוב נקי ועדין שמאפשר להתאים אותה לכל עיצוב. יש למיטה מסגרת תומכת שמונעת מהמזרן לזוז כמו גם רגליים מעץ אורן מלא ואיכותי.

 

קחו בחשבון שלמיטה אין ארגז מצעים כך שיתכן למצוא פתרונות אחסון אחרים. בנוסף, חשוב לזכור שמחיר המיטה אינו כולל מזרן, כך שתצטרכו לקחת זאת בחשבון בזמן קביעה התקציב. 

לוגו של הסקירה

ככה זה כשיש שניים: מיטת קומתיים כולל מזרנים Bradex DIANA

מיטת קומתיים היא פתרון מושלם לחדר ילדים עם יותר מילד אחד. מיטת ילדים מדגם DIANA היא ממש מסיבה שלמה במיטה אחת.

Bradex DIANA

4.5 15

מתאימה למי שרוצה לחסוך במקום בחדר מרובה ילדים

יתרונות

3 מיטות המיטה אחת, בנויה מחומרים איכותיים וחזקים, כוללת 3 מזרנים אורתופדיים.

חסרונות

יקרה.

קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- אתר החברה

מיטת הקומתיים הזאת מפתיעה במיוחד. לא רק שהמחיר שלה כולל 3 מזרנים אורתופדיים איכותיים מבג כחול נגד נוזלים, היא בעצם 3 מיטות ולא 2. כן, כן, המיטה הזו מגיעה עם ממיטת חבר שנשלפת בקלות יתרה תודות לגלגלים בתחתית המיטה.

 

אז אם יש לכם חדר ילדים קטן יחסית ועדיין אתם רוצים שהילדים שלכם יישארו ביחד בחדר, אתם תחסכו לעצמכם הרבה מקום עם המיטה הזו. ביחס למחיר שלה, אתם מקבלים חבילה משתלמת ביותר.

 

המיטה עשויה מעץ אורן מלא ואיכותי בבנייה ברמה גבוהה ויציבה. ואם במקרה אין לכם צורך במיטה השלישית (מיטת חבר נשלפת) תמיד תוכלו להפוך אותה לארגז מצעים גדול שיעזור לכם לעשות עוד קצת סדר בחדר הילדים. כמובן שהמיטה מגיעה עם סולם ומעקה בטיחות אחד עבור המיטה העליונה.

 

חשוב שתבדקו את מידות החדר לפני הרכישה. למרות שמדובר במיטת יחיד המידות הכוללות שלה מעט גדולות מהסטנדרט: 204*89 ס”מ וגובה המיטה הוא 145 ס"מ. אם היא מתאימה לכם למידות החדר, אתם בהחלט תרוויחו ממנה.

סיכום

איך לבחור מיטת ילדים?

מעבר ממיטת תינוק או מיטת מעבר קטנה ועוטפת, למיטת ילדים יכול להיות לפעמים מפחיד מעט עבור הילד שלכם. ולכם יש את האפשרות לעזור לו לצלוח את המעבר הזה בקלות ואפילו בכיף. הורים רבים ממליצים לקחת את הילד איתכם כשאתם הולכים לבחור לו מיטה, הרי בסופו של יום (במלוא מובן במילה…) הוא ישן עליה. כדאי מאוד שהוא יאהב אותה ויבחר אותה ועצם ההתרגשות תקל עליו את המעבר.

 

אבל איך בכל זאת בוחרים מיטה לילד? מה צריך לבדוק? ועל מה חשוב לשים דגש? אספנו עבורכם כמה דברים חשובים שכדאי לדעת לפני שרוכשים מיטה, וחשוב לדבר על כך גם עם הילד, כדי לתאם צפיות.

 

תקציב – חשוב מאוד שתדעו כמה אתם יכולים/רוצים להוציא על מיטת ילדים. קחו בחשבון את השנים בהם הוא ישן עליה. אם יש לכם כוונה להחליף אותה בעוד שנים אחדות למיטת נוער או אולי להשאיר אותה לתקופה ארוכה.

 

ארגז מצעים – ארגז מצעים במיטה זה תמיד בונוס טוב. אם יש לכם מצוקת מקום אחסון, חשוב שתרכשו מיטה עם ארגז מצעים. אם מקום אחסון הוא לא בעיה, תוכלו לוותר על ארגז לטובת דברים אחרים שחשובים לכם יותר.

 

סוג המזרן – מזרן למיטת ילדים יכול להיות דומה בחומר למזרן שיש לכם בחדר ההורים. אך בניגוד למזרנים הגדולים, את המזרן למיטת ילדים ניתן להזמין עם בד דוחה מים, כך שאם עדיין יש הרטבות לילה, אין צורך במגן מיוחד.

 

איכות החומר והבנייה – בין אם אתם רוצים בסיס מתכת או עץ, חשוב לבדוק שהמיטה בנויה מחומרים איכותיים וכמובן לבדוק את היציבות לה. אל תשכחו שהילדים שלכם, כמו רובנו, בטוח אוהבים לקפוץ על מיטות.

 

סגנון ועיצוב – זה בדיוק המקום לשתף את הילד שלכם בבחירת המיטה. בחרו איתו את הסגנון והעיצוב המועדפים עליו ועליכם והתאימו את המיטה לסגנון העיצובי הכולל של החדר לפי ראות עיניכם.

שאלות ותשובות על מיטות ילדים מומלצת

האם חייבים לעבור למיטת ילדים יחיד?

אין חובה או הכרח לעבור למיטת יחיד. יחד עם זאת, אם המקום בחדר הילדים לא מאפשר מיטה וחצי או אם מיטת המעבר כבר קטנה מידי עבור הילד שלכם, המעבר הטבעי עבורו יהיה מיטת יחיד.

חשוב לזכור שמיטה גדולה מידי עבור הילד לא בהכרח טובה יותר, ולפעמים אף טובה פחות. ילדים בגיל צעיר עדיין אוהבים להרגיש עטופים ומיטת יחיד נותנת הרגשת בטיחות גבוה יותר ממיטה גדולה.

האם כל מיטות הילדים מגיעות עם ארגז מצעים?

לא. למען האמת, הרבה ממיטות הילדים דווקא מגיעות ללא ארגז. אם אתם צריכים מקום אחסון, כדאי מאוד לוודא שהמיטה שתרכשו כולל ארגז. חלק גדול ממיטות הילדים מגיעות עם מיטת חבר שיכולה לשמש בעת הצורך כמקום אחסון גדול במיוחד, כך שאולי כדאי לכם לבדוק גם את מטות הילדים האלו.

האם אפשר להזמין מיטת ילדים מנגר?

בהחלט, בסופו של דבר זה עניין של תקציב. מיטת יחיד בהזמנה אישית מנגר ככל הנראה תעלה יותר ממיטת יחיד שתמצאו בחנויות. חשבו היטב אם משתלם לכם מבחינה תקציבית. חשבו לכמה זמן אתם מעריכים שתשתמשו במיטה והאם היא תוכל לשמש אחים קטנים בשנים מאוחרות יותר. אם אתם מוצאים לנכון שמשתלם לכם, אז בהחלט ניתן להזמין מיטת יחיד מנגר.