מדבקות שם לילדים: 4 מדבקות שם לילדים המומלצות ביותר לשנת 2024 | Finder

אמנם אנחנו רק בחופש הגדול, אבל ההכנות לשנת הלימודים הקרובה בעיצומם. תפנקו את הילדים שלכם במדבקות שם ייחודיות, ונקווה שלמרות האיומים, שנת הלימודים תיפתח כרגיל. סקרנו ובדקנו מי המדבקות שם האיכותיות ביותר והיפות ביותר והרשימה לפניכן.

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

2500 ביקורות

בתחום

תינוקות וילדים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מדבקות שם מומלצות לילדים

שנת הלימודים נגמרה לא מזמן וכבר מתחילה אחת חדשה. כל שנה אותו הדבר, כשמתחיל החופש הגדול, גם אנחנו ההורים וגם הילדים, כבר חושבים איך נסדר את הציוד, מה נקנה, באיזה סגנון. ותמיד איכשהו מגיעים לרגע האחרון וכלום עדיין לא מוכן.

אז אולי אי אפשר להספיק את הכל ביום אחד, ואי אפשר לרכוש את כל הציוד באינטרנט. אבל אם יש משהו אחד שאפשר, ואפילו עדיף, לרכוש אונליין, זה מדבקות שם.

 בין אם זה לבקבוק, לרופאת האוכל או לקלמר, ובין אם זה למחברות, לספרים ולחוברות, מדבקות שם עושות את השנה צבעונית ומעניינת יותר. 

עם מגוון שרק הולך וגדל ושוק שרק מתפתח מיום ליום, איך אפשר בכלל לבחור? המגוון שקיים כל כך מבלבל, שלפעמים הולכים לאיבוד בחיפוש ואז…  מגיעים לרגע האחרון בידיים ריקות. 

אנחנו פה כדי לעזור לכם למצוא מדבקות שם לילדים בזמן, וכמעט בלי מאמץ. אז יצאנו למסע קסום, וחיפשנו וסקרנו וערכנו ובחרנו במיוחד בשבילכם את מדבקות השם המומלצות ביותר בשוק, העיקר שהציוד של הילד שלכם לא ילך לאיבוד, כי אחד הדברים המבאסים, זה לבחור את מיטב הציוד שבסוף מתערבב בין שלל "המציאות" של ילד הגן או בית-הספר. 

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מושלמות בהתאמה אישית

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

כמות גדולה במחיר משתלם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הבינלאומי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

מדבקות מושלמות בהתאמה אישית: Tea & Soda

המגוון העשיר, האיכות הבלתי מתפשרת והעובדה שמדובר בחברה כחול לבן הם רק חלק מהסיבות שמדבקות השם של תה וסודה שוו אותנו. 

Tea & Soda
Tea & Soda

Tea & Soda

4.5 15

ייחודיות זאת לא מילה גסה

יתרונות

מחיר משתלם

עיצוב מקורי וייחודי

מגוון גדול של עיצובים לבחירה

אפשרות לכיתוב בעברית או באנגלית

תמיכה בעסקים מקומיים קטנים

קרא עוד
חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- whataboutpaper

שורה תחתונה: תקופת הקורונה טרפה את הקלפים עבור כולנו, ולא מעט עסקים מצאו עצמם בקשיים לא מעטים. בעוד שהחברות הגדולות רק הגדילו את ההכנסות, העסקים הקטנים ספגו מכות קשות והרבה נאלצו פשוט לתלות את הנעליים. 

 

אז אחת הסיבות שבחרנו לשים את מדבקות השם של Tea & Soda בראש הרשימה היא כדי לתמוך בעסקים קטנים ובייצור כחול לבן. אבל שלא תטעו לרגע, זאת ממש לא הסיבה היחידה. 

 

המדבקות של Tea & Soda כל כך מגוונות וצבעוניות שפשוט כל אחד יכול למצוא שם את מה שהוא אוהב. ואם זה לא מספיק, אז Tea & Soda מעצבים את המדבקות באופן אישי במיוחד בשבילכם. בין אם תרצו כיתוב שם בלבד ובין אם תרצו מדבקה ריקה, בעברית או באנגלית, Tea & Soda יגשימו לכם את הבקשה. 

 

ואם חשבתם לרגע שהמחיר יהיה יקר בהרבה בגלל הייחודיות, אז תרשו לנו להפתיע אתכם. המחירים של Tea & Soda שווים בהחלט וממש לא יקרים ממחירי שוק אחרים. 

אז אם גם אתם רוצים לתמוך בייצור מקומי ומקורי, תפנקו את הילדים שלכם במדבקות השם המיוחדות של Tea & Soda. 

לוגו של הסקירה

כמות שתספיק לשנה שלמה :סט 76 מדבקות 'סקולי' של ג'ויה

אם לילדים שלכם יש נטייה לאבד דברים, וגם את המדבקות עצמן, כדאי שתהיו מוכנים עם כמות גדולה שלהן. 

סט 76 מדבקות 'סקולי' של ג'ויה

4.5 15

כמות גדולה במחיר משתלם

יתרונות

כמות מדבקות גדולה

גדלים שונים של מדבקות בכל חבילה

10 עיצובים שונים

עמידות במים

מחיר נוח

חסרונות

כמות תווים מוגבלת

אין אפשרות לשלב עיצובים

קנה עכשיו ב- AZRIELI

שורה תחתונה: אם אתם רוצים לסמן בשם כל פריט ופריט שקניתם לילד כולל עפרונות וטושים, אתם כנראה תצטרכו כמות לא מבטלת של מדבקות. כולנו מכירים את התופעה הזאת שבתחילת השנה נכנסים עם קלמר מלא ואחרי יומיים פתאום מתחילים להיעלם ממנו דברים. עם הסט 76 מדבקות 'קולי' של ג'ויה, תוכלו לצמצם את התופעה. 

 

הסט הגדול הזה של ג'ויה מגיע עם מדבקות שאינן יורדות במים ומתאימות לא רק לציוד הקטן אלא גם לבקבוקי השתייה ולקופסאות האוכל. תוכלו בקלות להכניס את הקופסאות אוכל עם המדבקה למדיח בלי חשש שהן ירדו. המדבקות מגיעות ב- 10 עיצובים לבחירה. ולמרות שזה נשמע מבחר מוגבל מעט, מאוד יכול להיות שהילד שלכם ימצא את מה שהוא אוהבת מבין הדוגמאות. 

 

היתרון הגדול שלהם- הן מגיעות בגדלים שונים. הסט מורכב מ-5 גדלים שונים של מדבקות וכל גודל מותאם בדיוק למוצר שלו, כולל מדבקות בגול ייעודי לצלע על העפרונות והעטים. 

החיסרון- כמות התווים מוגבלת. המדבקות האלו מאפשרות לכם לרשום את שם הילד בלבד – ללא שם משפחה- בגלל מידות המדבקות הקטנות. במקרה של המדבקות הגדולות יותר קיימת שורה שנייה, אבל היא יכולה להכיל רק 3 תווים לכל היותר.

 

 אז אם הכמות הגדולה היא מה שאתם מחפשים, ושם הילד ייחודי כך שאין סיכוי שהוא יתבלבל עם ילד אחר בכיתה, הסט העשיר הזה של ג'ויה יכול להיות פתרון מצוין בשבילכם.

לוגו של הסקירה

בראש שקט: מדבקות שם עמידות במים של ג'ויה

עם מבחר גדול, וכמות מדבקות גדולה, הסט הזה יספיק לכם להרבה מאוד זמן. היתרון הגדול, הסט מגיע עם מדבקות שקופות נוספות להגנה מקסימלית מנוזלים.

מדבקות שם עמידות במים של ג'ויה

4.5 15

להרטיב את המדבקות בלי בעיה

יתרונות

מחיר נוח

כמות מספקת של מדבקות

מדבקות בגדלים שונים

עמידות למים

כולל סט שקוף להגנה נוספת

מגוון של עיצובים לבחירה

קרא עוד
חסרונות

 כמות תווים מוגבלת, ניתן לרשום שם בלבד

קנה עכשיו ב- AZRIELI

שורה תחתונה: אם הסט הקודם של ג'ויה היה לכם גדול מידי, ואין לכם צורך בכמות כזו גדולה, אבל עדיין אתם רוצים מדבקות בגדלים שונים, תוכלו לרכוש את הסט הזה של ג'ויה שמגיע עם 45 מדבקות.

 

העיקרון דומה מאוד לזה של הסט הקודם, ובכל זאת קיימים כמה הבדלים קטנים. סט 45 מדבקות מגיע עם מגוון גדול יותר לבחירה. אם בסט הקודם היו לכם 19 אפשרויות, הסט הזה מגיע כבר עם 23 דוגמאות שונות. בסט הזה, שלא כמו בקודם, יש גם מדבקות עגולות ולא רק מלבניות שיכולות להתאים לצרכים שונים כמו תחתית של כוס או בקבוק ואפילו מוצץ. 

 

בנוסף, המדבקות האלו מגיעות עם סט שקוף להגנה נוספת מפני מים ונוזלים בכלל, כך שאם דאגתם לגבי עמידות המדבקות, תהיו בטוחים שהסט הזה יעמוד בכבוד מול האתגר.

לוגו של הסקירה

הבינלאומי: מדבקות שם בסגנון נורדי

אוהבים את סגנון העיצוב הנורדי, רוצים שגם מדבקות השם של הילדים ימשיכו את אותו קו עיצובי? מצאנו לכם את הסט המושלם

מדבקות שם בסגנון נורדי

4.5 15

לצאת מהקופסא ולבחור בעיצוב שונה ומיוחד

יתרונות

כמות עצומה של מדבקות

שני גדלים שונים בכל דף

מחיר משתלם

עיצוב עדין ורך

עמידות במים

חסרונות

ייתכן שיגיעו לאחר תחילת שנת הלימודים – משלוח מחו"ל

קנה עכשיו ב- Amazon

שורה תחתונה: רוצים מדבקות זהות לכל הילדים? צריכים כמות מטורפת של מדבקות? בדיוק בשביל זה דאגנו ברשימה שלנו לסט היפהפה הזה שמכיל 320 (!!!) מדבקות שם. כן, כן, הכמות הזאת פשוט עצומה! 

 

כל דף מגיע עם 16 מדבקות מאורכות 8 קטנות ו-8 גדולות. המדבקות עשויות מחומר עמיד למים ואיכותיות מאוד. ההבדל בין המדבקות האלו לשאר המדבקות שמופעו ברשימה הוא שאלו לא מותאמות אישית, כלומר אין אפשרות להדפיס את שם הילד על המדבקה. אתם תצטרכו לכתוב על כל מדבקה את השם באופן ידני, נו אתם יודעים…כמו פעם. 

 

החיסרון – אתם צרכים להיות זריזים בהחלטה, כי אם תתמהמהו יכול מאוד להיות שהמדבקות לא יספיקו להגיע בזמן. 

סיכום

עד לפני קצת יותר מעשור, עניין מדבקות השם לילדים לא היה עניין משמעותי בכלל .היינו הולכים לחנות לציוד ביס' הקרובה ביותר לבית בודקים את המבחר שקיים שם ולוקחים חבילה או שתיים מהמדבקות שאהבנו, אבל כולן היו עם אותו בסיס קבוע, השם שלנו, שם המשפחה ומקצוע הלימוד. 

השנים עברו טרנדים הלכו ובאו ושוק מדבקות השם לילדים קיבל תעופה רצינית, כשהיצרניות הבינו שיש דרישה למדבקות אישיות יותר, מעוצבות יותר ובכלל כאלו שתואמות את רוח התקופה. אבל לא רק הצרכן שינה את הדרישה, השינוי התחיל להגיע גם מכיוון בתי הספר, הגנים, המעונות והצהרונים. ככל שעלתה כמות הילדים בכיתה כך נהיה קשה יותר לצוות החינוכי לדעת איזה בקבוק שייך למי ואיזו קופסת אוכל כל ילד הביא, ולכן, גם מודות החינוך החלו לדרוש מההורים לכתוב את שם הילד על כל פריט ופריט שהוא מביא מהבית. 

אז מה עושים הורים שיש להם הרבה ילדים, או אפילו סתם כי הם רוצים להיות יצירתיים, מכינים מדבקות עם שם הילד. וככה קרה, שתוך זמן קצר הפכו מדבקות השם לילדים למצרך מבוקש ביותר, והיצרנים השונים מנסים לגלות מה יהיה הטרנד העיצובי החם של השנה.

אז אמנם לא מדובר בהוצאה גדולה, סך הכל כמה עשות שקלים בודדים, אבל כמו כל שוק שמוצף בהיצע, לפעמים הולכים לאיבוד בין שלל הדוגמאות. אנחנו פה לעזור לכם להתכונן לשנת הלימודים הקרבה ובאה, ובמיוחד בשביל זה אספנו לכם כמה נקודות שכדאי לכם לשים לב אליהן כשאתם בוחרים את מדבקות השם לילד שלכם.

 

פשוטות ומהירת להדבקה: מדבקות השם הטובות ביותר לא דורשות הרבה זמן או מאמץ כדי להדביק אותן על הציוד. כל המדבקות ברשימה שלנו, נשלפות בקלות רבה מהדף ונצמדות בקלות ויעילות לכל מוצר. נכון, זה אמנם נשמע קטנוני, אבל תדמיינו שאתם צריכים להדביק עכשיו מדבקות שם של 60 מוצרים וצריכים להיאבק עם כל מדבקה כדי לשלוף אותה מהדף. זה יכול לייאש. בגלל זה בחרנו לכם מדבקות שיעשו לכם חיים קלים.

 

איכות: וכשאנחנו מדברים על איכות אנחנו מתכוונים לכך שהמדבקה תישאר על הציוד לאורך זמן. בסופו של יום, הציוד שעליו תדביקו את המדבקה הוא כזה שנעשה בו שימוש יומיומי, כזה שצריך לשטוף אותו שוב ושוב. מדבקות באיכות גבוהה יהיו עם דבק חזק ויישארו על המוצר בלי להתקלף אחרי שטיפה או שימוש אחד.

 

הזמנה קלה ונוחה: אם בחרתם ללכת על מדבקות בהתאמה אישית, תבדקו את אתר החברה, תראו עד כמה פשוט לכם לבצע את ההזמנה ובמקרה של תקלה או אי הבנה, תבדקו שיש לכם עם מי לדבר. לפעמים יחס אישי חשוב לא פחות מהמוצר עצמו. 

 

זמני משלוח והגעת המוצר: לא הייתם רוצים לקבל את מדבקות השם אחרי שכבר התחילה השנה. בסופו של דבר אנחנו רוצים להגיע מוכנים לשנת הלימודים. שימו לב לזמני המשלוח במיוחד אם בחרתם מדבקות בהתאמה אישית, שדורשות הדפסה מיוחדת עבורכם. 

 

קלות לקריאה ונעימות למראה: חברות רבות מציעות מגוון רחב של עיצובים ודמויות מוכרות, מהלו קיטי, ספיידרמן ודמויות ממותגות אחרות ועד לקשת בענן או רובוטים. אחרות מציעות מדבקות בהתאמה אישית עם הדפס של שם הילד. בשני המקרים, תדאגו ששם הילד יהיה קריא וברור. סוג המראה שאתם או הילדים מעדיפים הוא סובייקטיבי. תדפדפו בין הדוגמאות שמוצעות ביחד עם הילד ותבחרו את אלו שהעיצוב שלהן הכי מוצא חן בעיניכם.

שאלות ותשובות על מדבקות שם מומלצות לילדים

למה צריך מדבקות שם?

פעם מזמן מזמן, מדבקות שם היו כדי לסמן את הספר, החוברת והמחברת. היום מדבקות שם לילד מסמנות של מוצר ומוצר, ולא רק בבית הספר. הורים רבים מזמינים מדבקות שם כבר במעון כדי לוודא שכולם יודעים שהמוצץ הכחול הזוהר שייך לילד שלהם. וכשיש כל כך הרבה ציוד לכל ילד גם צוות הגן צריך לדעת למי שייך מה. אחרי הכל לא היינו רוצים שכל הילדים ישתו מאותו בקבוק או יחליפו מוצצים. היום זה פשוט הרבה יותר ואפשר להזמין מדבקות עם שם הילד מודפס שמגעיות בגדלים שונים ומותאמות בדיוק לציוד שרוצים.

האם צריך לשים מספר טלפון על מדבקות השם לילדים?

באופן כללי, אין סיבה שלא, אבל זה לא מאוד הכרחי וזה מאוד תלוי במוצר עליו תדביקו את מדבקת השם. יצרניות המדבקות לרוב מאפשרות לכתוב את שם הילד בלבד, במקרים מפנקים יותר גם את שם המשפחה, מסיבות של חוסר מקום כמובן. מאחר שרוב היצרניות מציעות מדבקות בגדלים שונים אין כמעט אפשרות להכניס את אותו הכיתוב במדבקה גדולה וקטנה. אם יש לכם ציוד ספציפי כמו מכשיר סלולר או מחשב נייד שאתם חוששים שהילד ישכח בבית הפר או שהוא ילך לו לאיבוד, אז בהחלט כדאי שיהיה גם מספר טלפון על המוצר ובמקרה כזה אפשר להזמין מדבקות אבל במקום שם לבקש להדפיס עליהן את מספר הטלפון. אבל שוב, מדובר במקרים חריגים ולא באמת הכרחי שמספר הטלפון של הילד (או שלכם) יהיה על קופסת האוכל שלו למשל.

אפשר להרטיב את מדבקות השם?

לא כל מדבקות השם מתאימות למים, תלוי במדבקות שבחרתם. חלק מהמדבקות מגיעות עם שכבת הגנה נגד מים במיוחד עבור בקבוקי השנייה וקופסאות האוכל ואכן ניתן להכניס את הכלים עם המדבקה למדיח הכלים בלי חשש. אם עמידות במים חשובה לכם, כדאי מאוד בשלב בחירת המדבקות לבדוק ולוודא שהמדבקות מתאימות לכך.