תאגיד השידור הישראלי השיק את "כאן FOMO"

כאן, תאגיד השידור הישראלי, השיק היום את כאן  FOMO הבית החדש לנוער בישראל –באינסטגרם, בטיקטוק, בוואטסאפ וביוטיוב. כאן FOMO – מותג התוכן החדש של התאגיד, שפונה לבני ולבנות 14 עד 19, נולד במטרה לתת לנוער הישראלי במה לדבר על הנושאים שמעסיקים אותו ומקום אמין ובטוח לגלוש בו ולצרוך תוכן בנושאים כמו: בית הספר התיכון, מיניות, חברה, הכנה לצבא, שיעורי נהיגה, דימוי גוף ועוד..

 

ההשקה החגיגית נערכה הערב (יום ראשון) בדיזינגוף סנטר בתל אביב ובמהלכה נחשפו התכנים הראשונים, שכבר עלו לאוויר. את האירוע הנחתה היוצרת והשחקנית רותם אחיהון (״מקיף מילאנו״, ״החתונה האתיופית שלי״) ועל הבמה הופיעו בני נוער שייקחו חלק בפורמטים החדשים של כאן FOMO ושל כאן: נהוראי קליפה ויצחק מרציאנו, כוכבי הסדרה המצליחה ״חוליגנים״, דילן דרור, יוצר תוכן, שחקן וזמר וביאנה מילמן, אלופת ישראל לנוער בהרמת משקולות.

 

ההשקה באה לאחר שנה של הכנות שכללו אפיון תוכן, זיהוי פלטפורמות מתאימות והשקעה בקהלי היעד שפוגשים את התאגיד בכאן חינוכית וימשיכו להתחבר אליו דרך הפלטפורמה החדשה גם כשהם בני נוער. תהליך האפיון לווה על ידי מומחה בתחום, יניב וייצמן מחברת הפרסום והאסטרטגיה "teenk", שפונה לצעירים ובני נוער. מנהלת הסושיאל של כאן FOMO, תימור אלמלח, מצוות הסושיאל של כאן, תהיה האחראית על ניהול הפלטפורמה ועל העבודה עם המשפיענים.  

בין התכנים החדשים שהוצגו בהשקה: ״שחנ״ש״, ״אובססיביים״, ״נהגת מלווה״ ו״לא נזכיר שמות״. בנוסף, הוכרז באירוע על פתיחת תחרות לחיפוש אחר "הפנים החדשות של כאן FOMO", שתקרא לבני הנוער לקחת בעצמם חלק ביצירת התוכן בפלטפורמה החדשה של כאן.

 

גולן יוכפז, מנכ״ל תאגיד השידור הישראלי: שמח מאד על השקת הפלטפורמה החדשה שלנו, שמצטרפת לשורת מוצרים ופלטפורמות מצליחים של כאן דיגיטל, שנצפים על ידי מיליוני ישראלים. כאן FOMO תסייע לכאן להגיע אל קבוצת גיל, שאין לה התייחסות מובנית בכלי התקשורת המרכזיים בישראל, ותספק לה מקום מחבר, אמין, מעניין ובטוח לקבלת תוכן. מאחל בהצלחה גדולה לכל השותפים למיזם החדשני הזה.


תומר ברנד, סמנכ״ל הדיגיטל של כאן
: כאן FOMO הוא חלק מהחזון של חטיבת הדיגיטל ושל התאגיד כולו – לפנות לקהלי יעד רחבים ולהביא ערך לכולם. התאגיד עושה היום מהלך היסטורי, כשהוא מגדיר לעצמו קהלי יעד חדשים, שעד עתה לא קיבלו מספיק התייחסות מגופי התקשורת המרכזיים. זו זכות גדולה לייצר תוכן שפונה לבני נוער, וכולנו מתרגשים מהמסע החדש הזה.