פן לשיער – טיפים לפני הרכישה

המלצות ממעצב שיער לפני שאת קונה פן לשיער

כמעט לכולנו יש צורך בקניית פן לשיער שנועד לייבש אותו או לעצב אותו לאחר המקלחת. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שאת קונה פן לשיער. מייבש שיער מיועד לייבש את השיער, להחליק את השיער או ליצור תלתלים מודגשים בשיער, באמצעות דיפיוזר והכל באמצעות חום. חום בטמפרטורה גבוהה מדי לא מומלץ לשיער ולכן חשיבות הפונקציות של מייבש השיער וכן היצרנית שלו הן חשובות.

 

לפנייך המלצות ממעצב שיער רגע לפני שאת רוכשת פן לשיער ועוד כמה טיפים לאחר הרכישה

היצרן

 

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת פן לשיער הוא היצרן – יש כיום מספר חברות מובילות ומוכרות שמייצרות תכשירי שיער, אך המובילות שבהן בתחום המייבשים המקצועיים הן "הפן של איתמר" ו"גדעון קוסמטיקס".

 

הפן של איתמר מיוצר שנים רבות על ידי חברת Parlux האיטלקית, שהפכה במשך השנים למותג בינלאומי שמציע מגוון רחב של מוצרים מקצועיים ואמינים לטווח ארוך. הפן של איתמר ידוע בכל מספרה כמייבש שיער מקצועי ואיכותי. פן איתמר 3600 ופן איתמר 4600 הם לא מוצרים חדשים, אך מדובר במוצרים עמידים ואהובים, שיכולים להחזיק שנים רבות. 

 

 

הפן של גדעון גם הוא מותג שהפך למוכר ומוערך בקרב מעצבי שיער והוא מיוצר על ידי קבוצת "גדעון קוסמטיקס", הוא מאופיין במנוע חזק, מערכת חימום עוצמתית, חיי מנוע ארוכים ומבנה מותאם לאחיזה מרובת שעות.

 

 

לאחרונה החלו מייבשי השיער של דייסון להיכנס לשוק עם טכנולוגיה חדשנית ששולטת בטמפרטורה ומווסתת את החום על מנת לא לפגוע בשיער. מדובר במוצר יקר מאוד לעומת האחרים, אך מדובר בטכנולוגיה של דייסון.

 

קיימים בשוק יצרנים נפוצים נוספים כמו בייביליס, רמינגטון ועוד

 

 

העוצמה

 

כדי שהפן שתקני יעשה את העבודה, כדאי לבחור מייבש שיער עם הספק גבוה. המייבש חזק יותר ככך שהואט גבוה יותר וההספק שלו צריך להיות לפחות של 1800 ואט. בחנויות של ציוד למספרות ניתן למצוא מייבש שיער למספרות בהספק בין 2000W ל-2300W. מומלץ שלא לרכוש מייבש שיער עם עוצמה יותר גבוהה מ-2150W על מנת לשמור על השיער.

 

דרגת החום

 

חשוב שלפני שאת קונה תבדקי שקיימת אפשרות לשלוט במהירות ובחום המייבש. אם את רוצה להחליק את השיער, רצוי להשתמש בחום גבוה יותר לייבוש, ולהוריד את החום לצורך ההחלקה או לצורך השימוש בדפיוזר (לעיצוב תלתלים). אם יש לך שיער עדין ודק, אל תשתמשי בדרגת החום המקסימלית.

 

משקל מייבש השיער

 

לפני שאת רוכשת מייבש שיער, כדאי שתנסי להשתמש בו ותבדקי שהוא לא כבד לך מדי לשימוש יוםיומי ושיש לך שליטה עליו ועל האחיזה שלו. מייבש כבד עלול להקשות עלייך בפעולת הייבוש.

היכנסי לסקירה שלנו על מייבשי שיער מומלצים >

 

טיפים לייבוש שיער

 

  • אין להצמיד את מייבש השיער לשיער ולקרקפת בזמן השימוש, אלא להשאיר אותו במרחק מהשיער. מניעת מגע ישיר מונע שריפה וחימום יתר של של השיער
  • לא מומלץ להשתמש במייבש שיער על שיער רטוב לגמרי, אלא אחרי ייבוש ראשוני. חום גבוה מדי על שיער רטוב עלול ליצור חימום יתר ואפילו נזק לשיער
  • השתמשי בסרום לשיער ומרחי אותו לפני השימוש במייבש השיער להגנה על המעטפת הטבעית שלו
  • כדאי שתזיני את השיער בחומרים שיחזירו לו את הברק והחיוניות כמו סרומים למיניהם