LG מפסיקה לייצר ולמכור מכשירי סלולאר!

חברת LG הכריזה היום (6.4.2021) כי היא סוגרת את היחידה העסקית שלה שממקדת את פעילותה בסלולר. ההחלטה אושרה על ידי מועצת המנהלים של החברה מוקדם יותר היום.

 

LG עשתה החלטה עסקית והכריזה על כך שהיא יוצאת משוק הסלולר התחרותי ועוברת להתמקד בתחומים אחרים כמו: רכיבים לרכבים חשמליים, מכשירים מחוברים, בתים חכמים, רובוטים, אינטליגנציה מלאכותית, פלטפורמות ושירותים לעסקים.

 

בינתיים המלאי הנוכחי של הטלפונים של LG ימשיך להיות זמין לרכישה והחברה תספק שירותי תמיכה ועדכוני תוכנה ללקוחותיה למשך התקופה הקרובה. בהמשך תמנף החברה את המומחיות שלה בתחום הסלולר ותפתח טכנולוגיות סלולאריות כמו 6G. טכנולוגיות הליבה שפותחו במהלך שני העשורים האחרונים בהם LG פעלה בעסקי הסלולר יישמרו ויוחלו על מוצרים קיימים ועתידיים.

 

הסגירה של עסקי הסלולר של החברה צפויה להסתיים ב-31.7, למרות שמלאי של חלק מהדגמים הקיימים ימשיך להיות זמין לאחר מכן. LG תמשיך לבחון מכירה אפשרית של נכסים מסוימים בעקבות סגירת פעילות הסלולר של החברה.

 

עד מתי יהיו זמינים חלקים להחלפה? האם צרכנים יוכלו עדיין לקנות אביזרי סלולר כגון: מטענים, סוללות ואוזניות?

כדי למנוע מצב של אי נוחות ללקוחות. משתמשי הסלולר יוכלו לקנות אביזרי סלולר של LG (סלוללה, מטען, כבל חשמל, אוזניות וכו'.) דרך ערוצי הרכישה הקיימים על פי אורך החיים של המוצרים הקיימים. עם זאת, עבור אביזרים אחרים של צד שלישי (מגן לטלפון, מגן מסך וכו') האספקה עשויה להיות מוגבלת בהתאם למלאי של הספק.

 

למשך כמה זמן יהיו מוצרי הסלולר של LG זמינים לרכישה?
כמות המוצרים הקיימת אצל הספקים של LG תיהיה זמינה לרכישה והחברה תספק שירות לאחר מכירה ותמשיך להציע שדרוגי מערכת הפעלה ותוכנה בהתאם לתקנות.

 

האם יישומים/שירותי LG לא יהיו זמינים יותר ללקוחות לאחר תקופת התחזוקה?
לאחר סיום תקופת התחזוקה, שירותים מבוססי שרתים וחשבונות לא יהיו זמינים יותר. יתאפשר שימוש מתמשך בפונקציות בסיסיות באפליקציות ושירותים אחרים, למשל: PC Suite / LG Mirror Drive