קופון iHerb – למה כדאי להשתמש?

חנות iHerb אולי לא נמצאת פיזית בישראל – אבל הרבה ישראלים אוהבים לקנות בה. ב- iHerb לא תמצאו בגדים, נעלים או תיקים, אלא מוצרים ששמים דגש על טהרת הבריאות. תוכלו למצוא שם שלל תוספי תזונה מכל רחבי העולם, מוצרי מזון אורגנים, טבעוניים, לנמנעים מגלוטן או סתם טעימים ובריאים, מגוון מוצרי קוסמטיקה מכל סוג שתרצו ועוד.

 

אז בין אם אתם רוצים לחפוף בשמפו טבעי נטול אכזריות שלא ניתן להשיג בארץ או מחפשים תוספי תזונה במחירים נוחים יותר או שפשוט בא לכם לקנות מוצרי מזון בריאים ואורגניים שקשה להשיג בארץ – iHerb הוא בדיוק המקום לעשות את זה. עם שלל מוצרים ודגש אמיתי על בריאות, החנות הזו תפתח עבורכם עולם עשיר שיעזור לכם להפוך את אורח החיים שלכם לבריא יותר.

 

פשוט למלא את הסל ולהזמין לארץ – פשוט וקל!

 

למרות שהמחירים ב- iHerb לרוב די נוחים, תמיד יש את המוצרים היקרים יותר או שלפעמים פשוט כיף ליהנות מעוד הנחה! זו בדיוק הסיבה שחשוב להכיר את הקופונים של iHerb.

 

אז מה זה קופון iHerb, איך משיגים אותו ואיך משתמשים בו? מיד תגלו.

מה זה קופון iHerb?

קופון iHerb הוא בעצם קוד, המורכב ממספרים ואותיות, אותו ניתן להזין בשלב התשלום בהזמנה שעושים באתר או באפליקציה של iHerb וליהנות מהנחה על התשלום הסופי.

 

איך משיגים קופון iHerb?

הקופונים של iHerb זמינים באתר או ברשת. באתר תוכלו למצוא קוד קופון לשימוש זמני (לכבוד חג/חודש/יום מסוים וכדומה) ויש גם אנשים פרטיים שמציעים קופונים. אותם אנשים לרוב לוקחים חלק בפרויקט שיווק שותפים, כך שאם תרכשו מוצר עם הקופון שהם ייתנו לכם, הם גם ירוויחו מזה.

 

אילו מוצרים אפשר למצוא באתר iHerb?

בין המוצרים אותם תוכלו למצוא באתר ובאפליקציה:

 

  • תוספי תזונה (ויטמינים, אנטי-אוקסידנטים, מינרלים ועוד)
  • מוצרי קוסמטיקה (איפור, תחליב רחצה, שמפו, מרכך, מסכת פנים, סרום ועוד)
  • מוצרי תינוקות (שמנים, תחליבים, מזון, תוספים ועוד)
  • מוצרי בעלי חיים (חטיפים, מזון, תוספים, טיפוח ועוד)
  • מוצרי מזון (חטיפי חלבון, אבקות חלבון, ממרחים, חטיפים, שמנים, תחליפים, מוצרים טבעוניים ועוד)

 

וזה רק קצה המזלג. קיימים עוד מגוון מוצרים בריאים וטבעיים שניתן לרכוש במחירים נוחים במיוחד. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ולחפש במנוע החיפוש את הפריט הרצוי לכם.

 

איך משתמשים בקופון iHerb?

כדי ליהנות מהנחה באמצעות קופון iHerb, עליכם לעקוב אחר השלבים הבאים:

  1. העתיקו את הקופון.
  2. היכנסו לאתר iHerb ובחרו את המוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש. ניתן גם להוסיף מוצרים שונים אל סל הקניות לרכישה של מספר מוצרים.
  3. לאחר שהוספתם את המוצר לעגלת הקניות, הכנסו אליה.
  4. הכניסו את קוד הקופון שהעתקתם מתחת ל"הזנת קוד קופון" ולחצו "החל".
  5. לאחר שהקופון התעדכן וההנחה הוענקה, לחצו על "המשך לקופה" והמשיכו בהזמנה.

 

מה ההבדל בין מבצע רגיל לקופון iHerb?

ההבדל העיקרי בין קופון למבצע הוא פעולת ההזנה של הקופון. בעוד הנחה לרוב מורידה אוטומטית את אחוזי ההנחה מהמחיר המוצג באתר של המוצר, קופון יוריד את אחוזי ההנחה רק לאחר שיזינו אותו במקום הנכון בעת התשלום.

 

כך שאם יש מבצע של 10% הנחה על שמפו שרציתם, המחיר שיוצג בפניכם יהיה אחרי הנחה וכל מה שעליכם לעשות הוא לרכוש אותו.

 

אולם, אם יש לכם קופון שמעניק 10% הנחה, המחיר שיוצג על השמפו יהיה מחיר מלא ורק לאחר שתזינו את קוד הקופון במקום המתאים, המחיר ישתנה ויהיה לאחר 10% הנחה.

 

קצת על iHerb

חברת iHerb הוקמה בשנת 1996 בקליפורניה עם משימה אחת: לספק מוצרי בריאות לאנשים בכל רחבי העולם במחירים משתלמים.

 

כיום, חברת iHerb מספקת מוצרי בריאות ביותר מ-185 מדינות שונות, ב-16 שפות שונות. המגוון שבאתר כולל מעל 300,000 מוצרים שונים ממגוון מותגים בינלאומיים שונים. iHerb מוכרת ושולחת את המוצרים בעצמה ולא באמצעות חברות צד שלישי על מנת למנוע זיופים וחיקויים.

 

לאתר יש כיום מעל 11 מיליון לקוחות פעילים ויותר מ-24 מיליון ביקורות אמיתיות מגולשים בכל רחבי העולם.

 

טיפים לרכישת מוצרים עם קופון iHerb

  1. עם קופון או בלי קופון? קופון זה נחמד, אבל אל תרכשו מוצר רק כי יש עבורו קופון כרגע. בצעו מחקר, קראו ביקורות מגולשים שכבר רכשו אותו ותרכשו בעצמכם (עם הנחת הקופון) רק במידה שאכן המוצר מתאים לכם. אם יש מוצר טוב יותר עבורכם ללא קופון, קחו בחשבון שאולי עדיף לכם לשלם קצת יותר עבורו.
  2. הכי יקר לא תמיד הכי טוב – תג המחיר של מוצר לא משקף בהכרח את האיכות שלו. זאת אומרת, מוצר יקר לא בהכרח יהיה טוב יותר ממוצר זול, לכן תמיד כדאי לחקור קצת על המוצר, לקרוא את הנתונים שלו וכמובן לקרוא את הביקורות. ייתכן שיהיה מוצר זול של חברה פחות מוכרת שיתאים לכם הרבה יותר מהמוצר היקר, לכן זכרו: לא לבחור רק על פי המחיר.
  3. זול זה נחמד, אבל לא הכל בחיים – כמו שהיקר ביותר לא בהכרח יהיה הטוב ביותר, כך גם המוצר הזול ביותר. נכון, זה נחמד לשלם מעט כסף, אבל לפעמים שווה לשלם קצת יותר על מוצר איכותי יותר שייתן לכם הרבה יותר. זו הסיבה שלא כדאי להסתמך על המחיר לבחירת מוצר, בין אם הוא הכי יקר ובין אם הוא הכי זול. תמיד יש לקרוא את הביקורות שכתבו הגולשים שרכשו את המוצר ולראות האם רובם היו מרוצים או שהיו בעיות שחזרו על עצמן.
  4. אל תשכחו לבדוק – אז מצאתם מוצר במחיר נוח שנראה די טוב, אבל אל תשכחו לעשות לו בדיקה מקיפה לפני שתרכשו. זאת אומרת, תקראו את הנתונים שמופיעים באתר על המוצר ותמשיכו לקרוא גם את הביקורות. כמה כוכבים קיבל המוצר? האם רוב הרוכשים היו מרוצים? האם התוצאה הרצויה התקבלה מהשימוש במוצר? אם כן תוך כמה זמן?