פליימוביל: המלצות לערכות משחק של המותג הוותיק

פליימוביל הוא אחד המשחקים הוותיקים ביותר, כאלו שאפילו אנחנו שיחקנו בהם בילדות. מה סוד הקסם של המשחק שקיים כבר שנים ועדיין לא מאבד את הפופולאריות? מדוע הוא נתפס כמשחק לבנים ופחות לבנות ומהם הערכות הכי שוות לרכישה לילדים שלכם?

מותג הצעצועים פליימוביל מיוצר על ידי חברה גרמנית מאז 1974 והפכו להיות משחק חובה בכל חדר ילדים ביותר ממאה מדינות בעולם. מאז נוצרו כ- 3 מיליארד דמויות פליימוביל אהובות עם יותר מ-30 ערכות נושא. עקרונות המשחק הייחודיים של פליימוביל תורמים ליצירתיות ולדימיון מפותח ובכך מקדמים את התפתחותם של ילדים. עם פליימוביל הילדים יכולים לשחק בתפקידים שונים וגם ליצור עולם מיניאטורי באמצעות משחק.

 

כיום משחקי פליימוביל הם אחד המותגים המצליחים ביותר בתעשיית הצעצועים הגרמנית בפרט ובעולם בכלל. גם בישראל המותג זכה להצלחה ומשווק על ידי חברת "יצירה". פרט שלא ידעתם: כל פריט של פליימוביל מסומן על ידי 4 ספרות, כאשר פעמים רבות פריטים השייכים לאותה סדרה נמצאים ברצף ספרתי (למשל 3887 ו-3888)

 

הרבה שנים משחקי פליימוביל נחשבו למשחק לבנים בלבד, אבל הם בהחלט מתאימים לשני המינים ויש הרבה דגמים ייחודיים לבנות, הנה הדגמים המרכזיים שתוכלו לרכוש:

 

פליימוביל לבנים:

 

פליימוביל יחידת חילוץ והצלה

 

פליימוביל משטרה

 

פליימוביל אתר בניה

 

פליימוביל מוסך

 

פליימוביל מבצר האבירים

 

פליימוביל משאית

 

 

פליימוביל לבנות

 

פליימוביל אי הפיות

 

פליימוביל בית בובות

 

פליימוביל יום הולדת לנסיכה

 

פליימוביל החדר הוורוד שלי

 

פליימוביל הממלכה הקסומה

 

פליימוביל ארמון קריסטל

 

 

פליימוביל לכולם

 

פליימוביל בית חולים ענק

 

פליימוביל גן משחקים

 

פליימוביל משחק האוצר של הפיראטים

 

פליימוביל הר געש ודינוזאורים

 

פליימוביל מרפאה וטרינרית