מבצעים של סוף שנה – אפטר בלאק פריידי

המבצעים השווים ביותר לפעמים מתגלים דווקא אחרי הבלאק פריידי, תנצלו אותם.

אז כולם כל כך מתלהבים שהכמעט חג הזה מגיע בסוף חודש נובמבר – מבצעים שלא מהעולם הזה מוצגים במרבית החנויות ואנשים רבים (כולל אני) כבר מתכוננים עם כרטיס האשראי מוכן לכל תרחיש (או מבצע שווה במיוחד.

 

אבל מה קורה כשהחג נגמר? כשנובמבר מתחלף בדצמבר? האם עלינו לחכות עכשיו שנה שלמה עד ששוב יהיה שווה לעשות קניות בווליום גבוה?

 

אני אומרת ממש לא!

 

אולי לא קוראים לזה "בלאק פריידי" או שם מושך אחר, אבל בדצמבר עדיין יש מבצעים נהדרים – ממש ריקושטים שנשארו מנובמבר, ואם תהיו חכמים תוכלו לנצל אותם.

 

מבצעי בלאק פריידי בלבד

נכון, יש מבצעים שתקפים ממש רק לאותו יום שישי אחרון בנובמבר לכמה שעות ספורות – אותם כנראה לא תוכלו לקבל חזרה, אבל המון מבצעים שהחלו בנובמבר תחת הקטגוריה "מבצעי בלאק פריידי" נמרחים על כל חודש נובמבר וממשיכים גם לדצמבר.

 

למה?

 

זה די פשוט. הרבה חברות משתמשות בבלאקי פריידי (שלא סתם מתרחש בסוף שנה) כהזדמנות להיפטר מהמלאי הישן של השנה החולפת או לחילופין, להציע הצעה משתלמת במיוחד ולצבור לקוחות חדשים.

 

לדוגמה –

 

  • חנויות בגדים עם מלאי ישן שהם רוצים להיפטר ממנו לקראת הקולקציה של השנה החדשה.

 

  • קורסים אינטרנטיים שרוצים לצבור קהל לקוחות חדש ומציעים הנחות מטורפות.

 

  • עסקים שונים שמציעים מבצעי "חבר מביא חבר" כדי להגיע לעוד ועוד אוזניים.

כל עסק, פחות או יותר, שמח לנצל את ההזדמנות שניתנה לו כדי להציע מבצע משתלם לשני הצדדים – בין אם זה כדי לחסל מלאי ובין אם זה כדי להגדיל קהל לקראת השנה הבאה.

 

ואתם יכולים ליהנות מזה.

 

נצלו את חודש דצמבר ואת סוף השנה שבאה עלינו לטובה והתחלו לבדוק בחנויות האהובות עליכם:

  • האם הן מציעות מבצעים מטורפים לקראת סוף השנה?
  • האם הן ממשיכות במבצעי הבלאק פריידי שלהן?
  • האם יש משלוח בחינם מעל קנייה בסכום מסוים?
  • האם יש לכם חברים שהיו מעוניינים להשתתף איתכם בניצול המבצעים?

 

חברים לשופינג

זאת ההזדמנות שלכם לחדש קשרים ישנים או ליצור קשרים חדשים עם אנשים שחובבים קנויות או אוהבים לקנות אותן חנויות שאתם אוהבים! יש הרבה מבצעים שווים על רכישות מעל סכום מסוים או משלוחים חינם, אז למה שלא תכו בברזל בעודו חם והכניסו חבר אל מסיבת הקניות שלכם?

 

זה בסדר שחיכתם עד הרגע האחרון

רוב החיים שלנו מלמדים אותנו שזה לא טוב לדחות דברים ואף פעם לא לחכות לרגע האחרון – אבל בכל הנוגע למבצעי סוף שנה, לפעמים הרגע האחרון הוא דווקא הזמן הטוב ביותר לקנות את הדברים שאתם כל כך רוצים ומחכים כל השנה לקנות אותם.

 

לפעמים הרגע האחרון הוא הרגע המשתלם ביותר.

 

אז למה אתם מחכים? תתחילו לקנות!