דלק ישראל מציגה: מועדון לקוחות חדש

ג'ו דלק משיקה מועדון לקוחות פורץ דרך המאחד את מותגי הקבוצה: דלק, ברגר קינג, קפה ג'ו
ובשיתוף פעולה עם כלל ביטוח מועדון "החברים של ג'ו דלק" מציע מודל צבירה חדשני, חנות הטבות דיגיטלית ומבצעים מותאמים אישית.

 

 6 מיליון שקלים זו לא השקעה קטנה, אבל בדלק ישראל החליטו ללכת על משהו גדול. המועדון החדש של ג'ו דלק לא מסתפק רק בתחנות הדלק – הוא מחבר בין כל המותגים של הקבוצה: ברגר קינג, קפה ג'ו, ואפילו כלל ביטוח נכנסה לתמונה.

 

איך זה אמור לעבוד?

הלב של המערכת הוא "ארנק דיגיטלי" – בעצם, כל שקל שאתם מוציאים באחד המותגים מחזיר לכם 10% בחזרה כמטבעות דיגיטליים. תדלקתם? קיבלתם 10 אגורות לליטר. אכלתם בברגר קינג? 10% חוזרים אליכם. הזמנתם קפה אונליין? אותו סיפור.

ברגע שצברתם 50 שקל – הכסף שלכם לשימוש. לא הספקתם לצבור תוך 4 חודשים? הארנק מתאפס, אבל אם פתחתם אותו – יש לכם שנתיים להשתמש.


חנות הטבות שמתחלפת כל חודשיים

מעבר לארנק הדיגיטלי, יש גם חנות הטבות אונליין עם 17-24 מוצרים שמתחלפים. הטוויסט? אפשר להשתמש במטבעות כבר מהשקל הראשון, גם אם עוד לא צברתם 50 שקל. בנוסף, מחכות הטבות אישיות כמו 20 שקל ליום הולדת ומבצעים מותאמים אישית.

 

הכל באפליקציה אחת (או בכמה)

המערכת עובדת בסנכרון מלא בין כל האפליקציות – ג'ו דלק, ברגר קינג וקפה ג'ו. נרשמתם באחת? אתם בפנים בכולן. הארנק והחשבון האישי נגישים מכל מקום.

 

גם לקוחות דלקן בתמונה

מעניין לציין שגם מי שמשלם בדלקן יכול להצטרף ולצבור מטבעות על תדלוק וטעינה. ההצטרפות חינמית לכולם.

 

קרן קופרמינץ, סמנכ"לית השיווק של דלק ישראל, מסבירה שזיהו צורך במערכת שמתגמלת על כל פעולה – "מתדלוק ועד המבורגר". מוריה ברשן, מנהלת השיווק, מוסיפה שזו רק ההתחלה, ובעתיד צפויים שיתופי פעולה עם מותגים נוספים.

 

השורה התחתונה:  מועדון לקוחות שמנסה לעשות סדר בכאוס של כרטיסי חבר ואפליקציות.