החידושים בעולם הגיימינג שאתם חייבים שיהיו לכם!

חובבי הגאדג'טים ישמחו לשמוע כי השנה הולכים לצאת כמה מוצרים חדשים ומלהיבים במיוחד! אם אתם חובבי מציאות מדומה, תשמחו לרכוש לכם זוג נעלי סייבר שימחישו לכם את התנועתיות של הקרקע בזמן משחק ושלא נדבר על קונסולת כף היד החדשה של נינטנדו שמאפשרת לשחק במשחקים מטורפים במסך זעיר ואיכותי! מצאנו לכם כמה מוצרים ממש מדליקים שעומדים לצאת השנה לשוק

קונסולת כף היד של נינטנדו

Nintendo Switch Pro – קונסולת משחקי כף היד של נינטנדו יצאה אמנם בגרסתה הראשונה כבר בשנת 2017 אך לאחר פיתוחים שונים ההערכות כי השנה תצא גרסה משודגרת שלה שלפי השמועות תציע איכות גרפיקה טובה יותר וככל הנראה תשוחרר במחצית הראשונה של השנה הבאה.

 

יתר על כן, השמועות מצביעות על כך שהקונסולה תומכת ברזולוציות 4K וזאת בחומרת מחשוב משופרת. וכמובן עם חיי סוללה ארוכים שיאפשרו לשחק לאורך זמן!

 

נעלי הסייבר הראשונות!

נעלי סייבר היו למעשה הנעליים הראשונות בעולם לתנועת רגליים ב-VR. ה-Quest Cybershoesr תהיה הגרסה האלחוטית של הרעיון הזה ותשוחרר לאוזניות Oculus Quest ו- Quest 2 VR של פייסבוק. נעלי הסייבר האלחוטיות מגיעות עם מערכת מעקב פנימית הפועלת באמצעות Bluetooth כדי להתחבר לאוזניות Quest. בין אם אתה עומד או יושב, החלקה על נעלי הסייבר תאפשר לך לשלוט על המומנטום והכיוון של המשחק בהתאם לתנועות שלך.

 

זוהי אלטרנטיבה סוחפת לנוע עם ג'ויסטיק או בשילוב מקלדת / עכבר. באמצעותן אפשר להחליק את הרגליים ולנוע בצורה המדמה הליכה, מבלי להשפיע על מגבלות מרחב המשחק ולמרות שהן ככל הנראה ייצא בשנה הבאה, חובבי VR יוכלו להזמין אותן מראש בהמשך השנה.

 

משקפי מציאות רבודה

הפרויקט הגדול הבא של אפל הוא הצגת משקפי מציאות רבודה תחת שמם. השם Apple Glass דומה במקצת ל- Google Glass, מוצר ישן למדי שהיה קיים עוד לפני החשיפה העיקרית של משקפי ה- AR של אפל.

 

מבחינת המראה, המשקפיים האלה נראים כמו משקפיים רגילים, כאשר העדשה שלה כוללת תצוגה אינטראקטיבית עם מחוות. למשקפי ה- AR יהיו שתי גרסאות, עם ובלי עדשות מרשם. המשקפיים ללא עדשות מרשם יעלו 499 $, והעלות הנוספת תחול אחרת.

 

משקפי ה- AR יימכרו כאביזר לאייפון ויהיה קל משקל ודק, בדיוק כמו כל אנשי ה Ray-Ban Wayfarers הרגילים. כמו כן, תהיה לה מערכת הפעלה ייחודית המכונה Reality Operating System (rOS), המבוססת על ה- iOS הסטנדרטי. כמו כן, תהיה לו ערכת שבבים הדומה ל- Apple Watch, שתסתמך על האייפון. קיימת אפשרות גבוהה שמשקפי ה- AR יקיימו טקס חשיפה מתישהו באמצע שנת 2024 ויהיו זמינים רשמית לציבור בתחילת 2024.

 

אוזניות מדע בדיוני

אפל פיתחה גם אוזניות AR, אשר ככל הנראה ייצאו בשנת 2024 עם משקפיים שיגיעו מאוחר יותר בשנת 2024. השמועות אומרות שלאוזניות יהיו מאפייני מדע בדיוני כמו זיהוי אנושי משופר וסריקת תלת מימד. בכל הנוגע לעיצוב, זה יהיה דומה במקצת לדיבורית ה- Oculus Quest VR אך עם חומרים קלים משופרים ועיצוב מעודן על מנת לתעדף את הנוחות למשתמשים.

 

זה עדיין לא רשמי, אבל אוזניית AR תשפר את הרזולוציה ואת המצלמה כדי לאפשר למשתמש לראות אנשים דרך האובייקטים הווירטואליים. בסך הכל, יהיה לו פוטנציאל דיוק ומיפוי משופר בהשוואה לרוב האוזניות בשוק.