7 סיבות מדוע הגיע הזמן לקנות מברשת שיניים חשמלית!

היא פותחה אמנם לראשונה ככלי עזר לבעלי מוגבלויות, אך במהרה הפכה למברשת השיניים המועדפת על רופאי השיניים בזכות היותה יעילה יותר ומהירה. אין לכם מברשת שיניים חשמלית? הנה כל הסיבות לרוץ לרכוש אותה

 

בשלל מחקרים שנערכו במהלך השנים הוכח כי מברשת שיניים חשמלית מורידה את הפלאק ומונעת דלקות חניכיים טוב יותר ממברשת שיניים ידנית וזה בזכות העובדה שהיא מבצעת את הפעולה אוטומטית. בארץ ניתן להשיג מברשות חשמליות של חברות כמו פיליפס, אורל בי וקולגייט והנה כל היתרונות שכדאי שתדעו עליה

1. מסירה פלאק וכתמים בצורה טובה

 

כיום יש מספיק הוכחות מדעיות שמראות שמברשת שיניים חשמלית יעילה יותר בהפחתת מחלות חניכיים, הסרת פלאק מהשניים, הסרת כתמים ואף מניעה של שחיקת השיניים. התזוזה המתמדת ויכולתה לעבור בכל מקום בחלל הפה באופן אחיד ומדויק וכך יוצרת גם טיפול טוב בכל חלל הפה.

 

2. מהירה ויעילה

 

בין היתרונות של מברשת שיניים חשמלית נמצא הפרמטר של מספר הסיבובים האוטומטיים של המברשת החשמלית לעומת הידנית שמופעלת על ידי היד שלנו ולכן מוגבלת במהירות ובתנועה שלה. כמו מתעייפת מהר יותר, לעומת המברשת החשמלית שפועלת על חשמל… מברשת שיניים חשמלית מסתובבת אלפי פעמים בדקה ומניעה את הסיבים מהר יותר מאשר היד שלנו, מה שמוכיח שהניקוי איכותי יותר ואחיד יותר לאורך זמן.

 

3. מגנה מפני נזק לאמייל השן

 

היתרונות של מברשת השיניים החשמלית קשורים גם בטכנולוגיה שמאפשרת לרכוש מברשת שיניים חשמלית עם טיימר מובנה, שמסייע להקפיד על צחצוח כל אזורי הפה בחלוקת זמן שווה. יש כאלה שאף מתריעים על משך זמן הצחצוח וכדומה.

 

4. מונעת כאבים וטובה לילדים

 

יתרון בולט נוסף הוא נוחות השימוש במברשת שיניים חשמלית בקרב אנשים עם מוגבלויות וכאלה הסובלים ממחלות פרקים ושרירים המקשות על הנעת הידיים ועלולות לגרום לכאבים חריפים במהלך הצחצוח. מברשת שיניים חשמלית מקלה על הצחצוח גם למי שסובל מכאבי כתפיים ותורמת לשמירה על היגיינת הפה.

 

5. מונעת צחצוח אגרסיבי

צחצוח שיניים אגרסיבי מדי עלול לגרום לשינויים במבנה החניכיים ולא מומלץ לאורך זמן. מה שתורם לכך במברשת שיניים חשמלית הוא הראש המעוצב שלה וכן מברשות שבהן קיימים חיישני לחץ ייחודיים המתריעים מפני הפעלת לחץ כבד מדי על השיניים. 

 

6. טובה לאנשים שעברו השתלות שינים

 

מברשת שיניים חשמלית עם סיבים עדינים יכולה לעזור לאנשים לאחר השתלת שיניים לצחצח בקלות וללא כאב, בזכות סיבים עדינים ותנועה רציפה.

 

7. ארגוני הרופאים בעולם ממליצים

 

גם ארגון העל של רופאי החניכיים באירופה ממליץ על מברשת שיניים חשמלית כאופציה טובה ביותר, כיוון שבאמצעותה ניתן לצחצח שיניים בצורה טובה ויעילה, גם אם טכניקת צחצוח השיניים המקורית של אותו אדם לא מבוצעת כנדרש. מברשת השיניים החשמלית יכולה "לתקן" את השימוש הלקוי.

 

לסיכום, יש לנו השוואה מעולה על מברשות שיניים חשמליות שתעזור לכם לבחור את המתאימה לכם ביותר. ברכישה הראשונה שלכם מומלץ לבחור בראש מברשת קטן עםן סיבים רכים. אחת ל-3 חודשים יש להחליף את ראש המברשת, מפני שבדומה למברשת ידנית הוא נשחק ומאבד מיעילותו.