6 המצאות מדליקות שישנו לך את החיים

אחת לכמה שנים מגיעה טכנולוגיה חדשה שתשנה את כל מה שידעתם. האינטרנט, המדיה החברתית, הזרמת וידאו, סמארטפונים ועשרות חידושים נוספים שינו כל כך הרבה דברים בחיי היומיום שלנו והחברות הגדולות לא מפסיקות לייצר לנו פטנטים, הנה 6 המצאות ששווה ממש להכיר

הרובוט האישי שלך

 

Ballie של סמסונג הוא שילוב מעניין בין מכשיר ביתי חכם לבן זוג רובוטי. הגאדג'ט הוא בצורת כדור קטן שנראה תמים, אבל הוא מצויד במצלמות וחיישנים שעוקבים אחריכם, יכולים לשלוט בתכונות שונות של בית חכם, לצלם, לשלוח לכם עדכונים אודות ביתכם כשאתם בחוץ ואפילו לתפקד כעוזר כושר אישי. 

 

Ballie עובד על טכנולוגיה של אינטיליגנציה מלאכותית שמשמש כעוזר אישי שמקליט כל מיני רגעים, מפעיל מוצרי חשמל ועוד. בינתיים סמסונג עוד לא הכריזה מתי תשיק אותו ומה יהיה מחירו, אז אתם יכולים רק לחלום עליו…

 

 

 

הרכב האוטונומי הראשון?

 

ה-S-Pod של סגווי הוא, בעצם, עגלת איזון דו-גלגלית שיכולה להגיע למהירות של עד 39 קילומטר. בניגוד למוצרי סגווי אחרים, אפשר לשלוט ב- S-Pod בעזרת ג'ויסטיק במקום בגוף, מה שמספק טיול רגוע יותר ברחבי העיר. ה- S-Pod מצויד גם בתכונות בטיחות חכמות, כמו בלימה אוטומטית בסיבובים ואורות חיצוניים המשמשים כאותות. יש לו סוללה שמספיקה לנסיעה של 70 ק"מ.

 

מי שתכנן אותו סיפר כי שאב השראה מהג'ירוספרס שכיכב ב"עולם היורה", חברת Segway-Ninebot הסינית הוציאה את הכלי המגניב הזה לקראת תערוכת CES שהתקיימה בלאס וגאס, וחשפה גם את הקורקינט החשמלי הראשון שלה ועוד דגמים חשמליים-עתידניים. החברה מקווה גם כי ה-S-Pod יהפוך בסופו של דבר לרכב האוטונומי הראשון שמאושר לנסיעה, זאת מאחר שניתן להפוך אותו בקלות לכלי רכב אוטונומי.

 

 

הנייד המתקפל של לנובו

 

חברת Lenovo הכריזה בתערוכת CES 2020 על נייד ה-ThinkPad X1 Fold, אחד מהפיתוחים היותר מעניינים של החברה בסדרה זו. המחשב יגיע עם מסך OLED גמיש בגודל 13.3 אינץ' ויאפשר לקפל את הנייד או להשתמש במלוא גודל המסך, בהתאם לצורך. בשלב הראשון יגיע המחשב עם מערכת ההפעלה ווינדוס 10 פרו של מיקרוסופט, ובשלב מאוחר יותר יהיה זמין גם עם מערכת הווינדוס 10X הייעודית לניידים בעלי מסכים כפולים. נייד ה-ThinkPad X1 Fold צפוי להיות זמין למכירה באמצע השנה במחיר של החל מ-2,499 דולר.

 

רוצים לקנות אחד? היכנסו לכאן >

 

צג מחשב במראה אלסטי

 

צגים מעוקלים מעולים למשחקי מחשב, וצג האודיסיאה G9 בגודל 49 אינץ' של סמסונג Samsung Odyssey G9 Monitor הוא אחד מהצגים המרשימים שנוצרו. מלבד המסך הענק, צג ה- QLED הוא בעל רזולוציה של 1440p, זמן תגובה באלפיות השנייה והוא תומך בקצב רענון של עד 240Hz. מכיוון שהוא מיועד למשחקים, ה- Odyssey G9 תומך גם ב-FreeSync 2 של AMD וב- G-Sync של Nvidia למשחקיות חלקה יותר.

 

רוצים לקנות אחד עכשיו? היכנסו לכאן >>

 

המאמן שלך למדיטציה

 

Core Meditation Trainer מדיטציה היא הרגל קשה לבנות, ותרגול קשה עוד יותר לקיים. אם אתה זקוק ליד יד נוספת, או סתם הקשה קטנה על הכתף כדי להחזיר אותך לאזור, הסתכל ב Core. מאמן המדיטציה בכף היד משתמש בטכנולוגיה כמו רטט וביופידבק, יחד עם אפליקציה המציעה מדדים על בריאותך ושיעורי מדיטציה לפי דרישה, כדי לעזור לך להתמקד בהרפיה, טכניקות נשימה או תשומת לב.

 

 

הגאדג'ט שישפר לך את התמונות

 

Moon Ultra הוא המצאה קטנה וגאונית לשיפור של הצילום באמצעות הסמארטפון, בדגש על תאורה. Moon Ultra הוא מקור אור זעיר, רגיש למגע שמתלבש על מכשיר הסמארטפון, ומספק למשתמשים מקור אור עוצמתי. טמפרטורות הצבע המרובות שלו והבהירות המתכווננת גם הופכים אותו לבן זוג מושלם לבעלי גווני עור כהים יותר שהאיכות של התאורה עושה להם עוול.