5 מוצרי מטבח שהם חובה בכל בית

מתברר שהשהייה הארוכה בבית גרמה לכם בשינויים בהרגלי הצריכה ורבים מכם בחרו להשתדרג עם מוצרים מתקדמים למטבח. בדקנו מהם המוצרים הכי פופולאריים אצלנו ואנחנו מספרים לכם את כל הסודות כדי שלא תישארו מאחור…

 

השהות הממושכת בבית בגלל הסגר הביאה להרבה מאוד דברים חדשים שאנחנו עושים. אז חוץ מקניות באינטרנט, ספורט וכושר, רבים מאיתנו מנצלים את הזמן בבית כדי לשדרג את יכולות הבישול שלהם! וזה מתבטא בקניות של הרבה מוצרים למטבח שמשדרגים את האוכל ומקלים על ההכנה שלו.

 

אז מהם 5 המוצרים שרכשתם הביתה ומקשטים לכם את המטבח? הנה הם לפניכם

  1. בראש ובראשונה המיקסר! מוצר חובה לכל בית שיש בו תנור אפיה. מיקסר איכותי יהפוך את מלאכת האפייה למשימה פשוטה במיוחד ויקל עליכם בערבוב של בצק ועוד תערובות למיניהן.

 

אז גם אם מדובר בעוגות, לחמים וחלות, הקצפה של ביצים, קרמים ועוד ואפילו הכנת פסטה הוכת לקלה במיוחד עם מיקסר טוב… כמובן שיש מיקסרים למתחילים ומיקסרים שעולים גם מאות שקלים ומיועדים לבשלנים כבדים שאופים הרבה…

 

כדי להקל עליכם את הבחירה סקרנו את המיקסרים הקיימים בשוק ובחרנו לכם את הטובים ביותר

כאן תוכלו לקרוא על מיקסרים מומלצים >

 

  1. המוצר השני שצבר תאוצה בחודשים האחרונים הוא אופה הלחם! כולם בבית וכולם רוצים לנסות לאפות, אבל למי שמאותגר מכך במיוחד המציאו את אופה הלחם שחוסך את כל ההתעסקויות. צריך רק להכניס לתוכו את המוצרים, לחכות והנה יוצא לחם מופלא חם וריחני!

 

גם אופי הלחם הבסיסיים ביותר מגיעים עם תוכניות שונות להכנת לחמים, הסברים לסוגי בצק שונים וגם מתכונים מומלצים שמגיעים יחד עם המכשיר. היתרון הגדול ביותר הוא שמדובר במכשיר שלא עולה הרבה, 400 שקל בממוצע למכשיר הפשוט ביותר ואתם מסודרים!

 

כדי לבחור לכם אופה לחם מושלם, אתם מוזמנים לקרוא את הסקירה שלנו שעוזרת להבין מי הכי מתאים לכם – כל הפרטים כאן >

 

 

  1. כנראה שכשנמצאים בבית הרבה, הצרכים משתנים ולכן ראינו שרבים מכם רכשו בתקופה האחרונה מכונות קפה של נספרסו.

 

קיים בשוק מגוון רחב של מכונות קפה טובות ומתקדמות וכנראה שהסגר גרם לכם לעבור יותר מהבית ולבקש לעצמכם קפה איכותי יותר ומפנק. לא סתם נס קפה פשוט, אלא קפה עם קפסולות ומקציף שכששותים אותו מרגישים את האיכות…

 

אם במקרה עוד לא רכשתם לעצמכם אחת, כדאי שתעשו זאת. מחירן של מכונות הקפה כבר לא מה שהיה פעם וכיום אפשר למצוא מכונות מעולות ב-500 שקל. לא חייבים מקציף חלב אבל זה בהחלט פינוק.

 

שלא לדבר על זה שמחירי הקפסולות גם הם הפכו למשתלמים יותר ושלל המבצעים הותחרות בשוק בהחלט הופכת את הקפה של הבית למשהו הרבה יותר איכותי.

 

דרך אגב, כאן תמצאו את הרשימה המומלצת שלנו למכונות קפה של נספרסו >

 

  1. עוד תוצאה של השהות הארוכה בבית עם המשפחה, היא כמות הכלים שצריך לשטוף. אז להרבה מכם כבר נמאס לשטוף ידנית ורואים את זה בהחלט בכמות האנשים שהתעניינו במדיח כלים בחצי שנה האחרונה.

 

אז גם אם לכם נמאס לשטוף כמויות כלים בלתי נגמרות, אולי כדאי להשקיע קצת כסף ולקבל תמורה ששוטפת את הכלים בלי להתבאס. המדיח לא ישאיר את הסכום בכיור או יתלונן על כמות הכוסות שיש לו לשטוף. הוא לא יוציא מילה ואתם תחיו בשלום עם כמה שיותר כלים.

 

כמובן שאתם מוזמנים לקרוא את הסקירה שלנו על מדיחי כלים מומלצים, במידה ולא קראתם אותה כבר.

 

  1. אחרון חביב הוא מיקרוגל! כן המכשיר הזה שמחמם אוכל ויש כאלה שאפילו מבשלים בו אורז וכדומה. אז מתברר שהוא ממש מצרך מבוקש בכל בית וכנראה שקניתם ממנו די הרבה בשנה האחרונה.

 

ככה זה שנמצאים הרבה בבית, תמיד מוצרים מה לשפר ולשדרג והאמת שמיקרוגל הוא מכשיר מאוד בסיסי וזול שמאפשר הרבה מאוד פתרונות בלי לצרוך הרבה אנרגיה. יש לו שם רע בכל הנוגע לקרינת מיקרו, אבל אם נצמדים לאזהרות ולא לפתחי האוורור שלו נראה שזה לא משמעותי.

 

תכלס מה היינו עושים בלעדיו?

הנה ההמלצות שלנו למכשירי המיקרוגל הטובים ביותר >