5 מוצרים שאתם חייבים להצטייד בהם לקראת הקיץ

לשמירה על חדר קריר בלי להדליק את המזגן: מאוור עמוד Morphy Richards 16" Premium Breeze

החברה הפופולארית מורפי ריצ'ארדס יוצאת מגבולות המטבח ומביאה לכם מאוורר מצוין ומתקדם במיוחד. כולנו מכירים את הלילות החמים של הקיץ, בהם אתם מדליקים את המזגן וקמים עם צוואר תפוס – עם המאוורר הזה אתם יכולים לבחור מבין 24 מהירויות שונות, אפילו עם מצב שמדמה אוורור טבעי, כך שבטוח תמצאו את הקירור הנכון עבורכם, ובלי להדליק את המזגן.

 

עם 10 להבים וראש מסתובב, המאוורר הזה יכול לקרר כמעט כל חדר. מלבד מהירויות, תוכלו לבחור גם מצב קירור: מצב רגיל, בריזה – המדמה משב רוח טבעי ומצב לשינה, בו המאוורר שומר על טמפרטורה נעימה על ידי שימוש בפעימות אוויר.

 

מחפשים מאוורר מומלץ? כדאי לכם לקרוא את הסקירה המלאה שלנו על מאווררי עמוד מומלצים.

 

צל תחת השמש הקופחת: צלייה לים של Otentik

גם אתם אוהבים ללכת לים וליהנות מהמים? כמובן שכן. מי לא אוהב לטבול במים קרירים בשיא החום. הבעיה היחידה היא השמש הקופחת, שעלולה לשרוף ולמנוע מכם להתקרר. בדיוק משום כך כדאי לרכוש את הצלייה לים של Otentik.

 

היא מגיעה באריזה קטנה וקומפקטית שקל לקחת ממקום למקום וגם מאוד פשוט להרכיב אותה: אתם רק צריכים למקם אותה על המוטות ולמלא כמה שקים בחול! הצלייה מגיעה במגוון צבעים, כך שאתם יכולים לבחור את הצבע האהוב עליכם. החברה ידועה בצליות המומלצות שלה, כך שאם אתם בוחרים Otentik – קשה לטעות.

 

לצליות נוספות מוזמנים לקרוא את סקירת הצליות המומלצות לשנת 2023.

 

אם כבר ים אז עם משקה קר: צידנית 32 ליטר RUBBERMAID

צידנית טובה היא פריט שימושי כמעט בכל טיול או יציאה משפחית, אבל אנחנו אוהבים לקחת אותה לים, היות והיא מספקת מקום סגור וקריר למשקאות, פירות ושלגונים. אם אתם מחפשים צידנית מרווחת ואטומה שתשמור על כל מה שתכניסו לתוכה קר, זו הצידנית עבורכם.

 

עם נפתח של 32 ליטר, לא גדול מאוד אבל לא קטן בכלל, האטימה של הדגם הזה פשוט נהדרת וגם ידיות הנשיאה הופכות את כל ההתעסקות איתה להרבה יותר פשוט. היכולת שלה שלמור על מוצרים לאורך זמן והגודל הנוח שלה הפכו את הצידנית הזו לפופולארית מאוד בישראל ואנחנו בהחלט תומכים בבחירה.

 

לצידניות מומלצות נוספות, מוזמנים לקרוא את הסקירה המלאה שלנו על צידניות מומלצות לשנת 2024.

 

אין כמו שייק קפוא לקרר אתכם בקיץ: Ninja Power Nutri Duo (דגם CB103)

אתם בוודאי לא מופתעים שלהכנת השייק הטוב ביותר נמליץ על בלנדר של נינג'ה נכון? החברה ידועה בבלנדרים המעולים שלה, שמציעים יכולות נהדרות במחיר טוב. אם אתם כמונו, אתם כנראה מחכים כל החורף עד שיגיע הקיץ ותוכלו להתחיל להכין שייקים מתוקים ובריאים שיקררו אתכם. ה-Ninja Power Nutri Duo (דגם CB103) הוא בלנדר נהדר להכנת שייקים והוא גם מגיע במחיר מעולה, כך שכל אחד שרוצה שייק איכותי בבוקר יכול לרכוש אותו.

 

אם העיצוב האלגנטי לא קנה אתכם, אז אולי היכולת להכין בו מילקשייקים, שייקים, ממרחים, רטבים ואפילו סורבה היא זו שתמשוך אתכם אליו. הוא אפילו יכול לכתוש קרח. אהבנו גם את הגודל הקומפקטי והקלות שבה ניתן לנקות אותו. אם אתם מחפשים בלנדר איכותי שלא יאכזב אתכם, זה הבלנדר עבורכם.

 

רוצים לקרוא על כל הבלנדרים המומלצים של נינג'ה? קראו את סקירת הבלנדרים המומלצים לשנת 2024 שלנו.

 

איך אפשר בלי צל בגינה או במרפסת? שמשיה צדדית Shade 42 MSpa

נכון היא לא הכי זולה, אבל כל כך אהבנו את העובדה שהרגל שלה נמצאת בצד ולא תקועה באמצע ומפריעה, שלא יכולנו להתאפק והכנסו גם אותה לכאן. היא מסוגלת לתת לכם צל בקוטר של 3 מטרים (!) והיא נוחה מאוד לשימוש.

 

הגודל שלה, שיכול להיות ייתרון אם יש לכם את המקום לכך, עשוי להיות גם החיסרון שלה – לכן חשוב לוודא שיש לכם מקום בחצר או במרפסת לשמשיה רחבה. בנוסף, אם הבסיס שלה לא יציב מספיק עבורכם, תמיד ניתן לרכוש בסיס שניתן למלא בנפרד. ידית הפתיחה שמפעילה את מנגנון הסגירה שלה מאוד נוח לשימוש כך שתוכלו לסגור אותה כל ערב ללא מאמץ, אז אם חסר לכם צל בחצר או במרפסת, היא תפתור לכם את הבעיה.

 

מחפשים שמשיה מומלצת? קראו את סקירת השמשיות הטובות ביותר לשנת 2024.