סמסונג לא מפסיקה לחדש!

חברת סמסונג הקוריאנית לא נחה ומוציאה מכשירים חדשים כל הזמן, וממש בקרוב תוכלו ליהנות מכמה מכשירים חדשים, בתנאי שהקורונה לא תעכב את שלב ההשקה שלהם. בכל מקרה, למעריצים שרופים וסתם חובבים, הנה 3 עדכונים חדשים מעולם הסלולר של סמסונג, שכנראה נוכל לראות עוד השנה

בקרוב מאוד: גלקסי 20 גרסת המעריצים

 

בעקבות ההצלחה של סמסונג 20 החליטה היצרנית לגרום לכולם ליהנות והשיקה רשמית את Galaxy S20 Fan Edition מכשיר סמסונג 20 מוזל. הכוונה היא שהמכשיר יספק מהדורה בסיסית ונגישה יותר. הגרסה של המעריצים למעשה תוכננה אחרי שהיצרנית בדקה עם משתמשי סמסונג 20 מה הם הכי אהבו במכשיר.

 

Galaxy S20 Fan Edition דומה במראהו למכשיר Galaxy S20 ומגיע עם מסך AMOLED שטוח בגודל 6.5 אינץ' ברזולוציה של 1080X2400 פיקסלים וקצב רענון נתונים של 120 הרץ. בקדמת המכשיר תמצאו מצלמת סלפי של 32 מגה-פיקסל, והמצלמה האחורית כוללת זוג חיישני 12 מגה-פיקסל (עם זווית רחבה ואולטרה-רחבה), ועדשת טלפוטו עם חיישן 8 מגה-פיקסל. מערך הצילום הזה מאפשר זום אופטי עד פי 3, וזום היברידי הכולל גם הגדלה דיגיטלית עד פי 30.

 

הסוללה של Galaxy S20 Fan Edition תומכת בטעינה אלחוטית ובטעינה מהירה. המכשיר מגיע במספר צבעים: אדום, כתום, לוונדר, מנטה, כחול ולבן. במארז עם ציפוי שלטענת החברה מצמצם את כמות הכתמים וטביעות האצבע שמכתימות אותו. Galaxy S20 Fan Edition יגיע לחנויות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, אולם סמסונג מבטיחה לפחות שלוש שנים של תמיכה מלאה ועדכוני תוכנה.

 

מועד ההשקה הגלובלי נקבע על ה-2 באוקטובר, במחיר של החל מ-699 דולרים, בקרוב גם אצלנו…

 

 

סדרת Galaxy S30 או S21 החדשה? מי יודע?

 

כולם מחכים להשקה של הגלקסי S21 אבל השמועות הרבות גורמות לנו להתלבט אם לא מדובר בכלל במכשירי ה-Galaxy S30. שני המכשירים בטוח יהיו מהמדוברים והמשוכללים ביותר של שנת 2024, ויש שאומרים שניתן לצפות למכשיר חדש כבר בפברואר או מרץ 2024, אבל… מה שמעניין הוא הוויכוח בעניין המכשיר הבא – האם הגלקסי 21 הוא בעצם הגלקסי 30?

 

סמסונג צפויה להשיק את מכשיר הדגל הבא שלה בחודשים הראשונים של 2024, ולאור העובדה הזו, שמועות רבות מודלפות לרשת ויש שחוזים שבגזרת הסוללה יש חידוש מעניין שאפילו מאיים על האייפון 12. בנוסף, התחזית מראה כי ל-S21 יהיה מסך ללא מגרעת ועם מצלמה בלתי-נראית, עדשה ברזולוציה של 150 מגה פיקסל וערכת שבבים Snapdragon 875, שאמורה להוות תשובה הולמת ל-A14 של אפל.

 

נראה כי סמסונג תוכל סוף סוף לספק טלפון אמיתי במסך מלא בגלקסי S21 ומערכת מצלמות מתוחכמת עוד יותר עשוי לכלול חיישן 180 מגה-פיקסל, אבל האם הטלפון ייקרא Samsung Galaxy S21 או Galaxy S30? אין שום דרך לדעת בינתיים, מה שנותר זה להמתין לו.

 

סוף סוף בארץ: מכשיר ראשון בדור 5

 

בעוד כשבועיים, בתקווה שלא יתעכב בגלל הסגר וכדומה, יגיע לארץ מכשיר Galaxy Z Fold2 5G שיהיה המכשיר הראשון של סמסונג בארץ שיתמוך ברשתות דור 5 ויימכר בישראל. מחירו של Galaxy Z Fold2 5G עדיין לא נחשף, אך מי שנרשם מראש נתבקש לשלם 99 ש"ח מקדמה שתקוזז מהמחיר הסופי.

 

בנוסף, יקבלו הרוכשים אוזניות Galaxy Buds Live, שמחירן הרשמי הוא 699 שקל. המכשיר יגיע בצבעי שחור וברונזה, עם זיכרון בנפח 12 גיגה-בייט ונפח אחסון פנימי של 256 או 512 גיגה-בייט.

 

Galaxy Z Fold2 5G הוא לא המכשיר הראשון של סמסונג התומך בדור חמישי, אך כשהושק Galaxy Note 20 בקיץ סמסונג לא הקצתה לישראל יחידות מהדגם התומך בדור החמישי, אבל נראה שהמצב השתנה ודגמי דור 5 ימכרו גם בארץ.