המסכים החדשים של חברת LG כבר כאן

אם אתם מחובבי מסכי הטלוויזיה של LG, אתם וודאי תשמחו לשמוע שהיבואנית הרשמית של מוצרי החברה השיקה בחודש שעבר דגמי OLED חדשים של החברה, הכוללים לראשונה מסכים בגדלים חדשים.

 

LG לא מפסיקה לשכלל את הטכנולוגיה שלה והכניס אותה למסכים שלה. עם המסכים החדשים תוכלו לצפות בסרטים ובסדרות בתמונה החדה והבהירה ביותר, לראות ולשמוע את ליגות הספורט האהובות עליכם כאילו אתם יושבים ממש על המגרש וליהנות מחוויית גיימינג מציאותית וללא תקלות.

 

אם גם אתם מסוקרנים מהמסכים החדשים שהגיעו לישראל, תוכלו לקרוא ממש כאן על כל המסכים החדשים של LG שהושקו לאחרונה ועל הטכנולוגיה שהופכת אותם לטובים כל כך.

 

שלל סדרות חדשות עם מבחר רחב של גדלים שונים

הטלוויזיות החדשות כוללות דגמים חדשים בסדרת ה-C1 עם מסכים בחמישה גדלים שונים החל מ-48 אינץ' המתאימים לחדרי השינה ועד 83 אינץ'. גם לסדרת ה-G1 היוקרתית יש דגמים חדשים בגדלים 65' ו-77'. סדרת ה-Z1 מביאה דגמים חדשים בגדלים עצומי מימדים של 77' ו-88' ברזולוציית 8K מדהימה.

 

אם פחדתם שאין מספיק חידושים, אל דאגה. יש גם שתי סדרות OLED חדשות הנקראות A ו-B המציעות טווח מחירים הרבה יותר נגיש, שתי סדרות עם הטכנולוגיה החדישה של LG QNED עם תאורת מיני לד אחורית וברזולוציה של 4K או 8K המספקת חוויית צפייה בהירה במיוחד. לכל אלו מצטרפות גם 4 סדרות של NanoCell ו-3 סדרות UHD במגוון גדלים רחב ומגוון.

 

חוויית צפייה ברמה הגבוהה ביותר

אם תהיתם איך מסכי LG יכולים להציג לכם את הסרטים והסדרות האהובים עליכם באיכות התמונה והצליל הגבוהות ביותר, התשובה לכך היא תמיכה HDR10 PRO, וגם ה- LG AI Picture Pro המסוגלת לספק תחושה תלת-מימדית בזכות זיהוי העצמים המופיעים על המסך ועיבוד אופן התצוגה בתהליך אוטומטי ועצמאי.

 

חוויית משחק מציאותית יותר מאי פעם

מלבד הגדלים החדשים, המסכים מציעים חוויית צפייה יוצאת מן הכלל ובנוסף גם חוויית משחק מתקדמת. בזכות מערכת ה-Game Optimizer החדשה, אשר משולבת לראשונה במסכים החדשים של החברה, המסך יודע להציג באופן אוטומטי את מצב התמונה הטוב ביותר בהתאם לסוג המשחק שאתם משחקים – משחקי יריות, מכוניות או תפקידים, את כולם תוכלו לשחק עם התצוגה ברמה הגבוה ביותר. עם זמן תגובה של 1ms, קצב ריענון גבוה במיוחד, תאימות ל-FreeSync ול-G-Sync ומה לא, אין פלא שהמסכים מתאימים כל כך לגיימרים.

 

ספורט וחיבורי רמקולים

אם אתם מחובבי הספורט שאוהבים להרגיש ממש על המגרש, רק על הספה בבית, תשמחו לשמוע שממשק ה-Bluetooth Surround Ready מאפשר לכם לחבר מספר גדול של רמקולים באמצעות בלוטות', כך שתוכלו ליצור מערכת רמקולים עוצמתית שתעביר לכם את חויית המשחק באופן הטוב והמרגש ביותר. בנוסף, מערכת ההתראות Sports Alert תאפשר לכם לעקוב בקלות אחר הקבוצות והליגות האהובות עלכם.

 

 

עם הסדרות והדגמים החדשים תוכלו ליהנות מצפייה ומשחק ברמה הגבוהה ביותר, עם מסכים בהירים בטכנולוגיה מתקדמת. מגוון הגדלים הרחב מאפשר לכם להצטייד טלוויזיה בדיוק בגודל שמתאים לכם והסדרות החדשות מציעות לכם גם טווח מחירים נוח במיוחד, כך שאתם לא חייבים לפשוט את הרגל כדי לרכוש טלוויזיה איכותית.