האביזרים שישדרגו לכם את הגינה

לא משנה אם יש לכם גינה או מרפסת, הסגר גרם לכולנו להבין שאם אי אפשר לצאת לטייל, כדאי שסביבת המגורים שלנו תהיה מפנקת ככל האפשר -אז אספנו לכם כמה מוצרים מוואלה שופס שתוספת שלהם לגינה שלכם עלולה לגרום לכולם לקנא…

על הערסל מתחת לשמיים

 

ממש עוד מעט האביב מגיע ומזג האוויר מתחמם וזה הזמן להכין את הגינה לרביצה נוחה עם כל המשפחה. אם יש לכם קצת שטח ירוק ורצון ליהנות מהשמיים, יש לנו פה שני סוגים של ערסלים במחירים ממש שווים!

 

הראשון הוא למתפנקים בלבד, ממש הרולס רויס של הערסלים, עם ריפוד רך, שמשייה שתגן עליכם מהשמש, רק צריך לתפוס מהר מקום ונראה שתישארו ככה עד החורף הבא

 

היכנסו לראות את הערסל הכי מפנק שיש >

 

מי מכם שרוצה להרגיש את הדבר האמיתי, רק בלי עצי הקוקוס, אנחנו ממליצים על ערסל יחיד מפנק במיוחד כולל סטנד יציב, מושלם לחצר, לגינה, לצד הבריכה וביציאה לפיקניק. קל להרכבה נוח ועמיד ובמחיר נוח במיוחד. רק תכינו את הספר, המשקה ואפילו שנת צהריים שתנקה לכם את הראש.

 

למה לא להרגיש קצת כמו באי טרופי? >

 

להשלמת האווירה כדאי שתבחרו לכם את אחד מהרמקולים הניידים המומלצים שלנו, שהמוזיקה תוכל ללוות אתכם גם בערסל בגינה…

 

 

צריך לחשוב גם על כל האורחים שיבואו

 

כמובן שכדי שהאורחים ויתר בני המשפחה לא יריבו על הערסל, נדנדה לגינה היא בדיוק מה שיכול לגרום לכולם ליהנות יחד מאווירת קיץ עם קצת נשנושים, פירות ושתייה קרה. הנדנדה הזו אמנם מותאמת לשני אנשים או שלושה ילדים, אבל היא בנויה טוב ונראית מצוין!

 

כאן תוכלו לפגוש אותה פנים אל פנים >

 

יחד עם הנדנדה יש פה ספסל אחסון שימושי כל כך, שאפשר לאחסן בו את כל החפצים של הילדים, כל אביזרי המנגל וכלי העבודה והוא סוגר את פינת הישיבה לאורחים נוספים! הוא גם יפה וגם אפשר לנעול אותו אם צריך למניעת גניבות.

 

גם ספסל וגם מחסן במחיר משתלם >

 

קצת משחקים שיעבירו את הזמן בכיף

 

כמובן שאם תשהו הרבה זמן בגינה, לא כדאי להסתפק רק בכדור ושש בש, יש הרבה מאוד משחקים ומוצרים שיעבירו לכם את הזמן בצורה הכי איכותית שיש עם ילדים, חברים או אפילו סבתא וסבא! לא חייבים להוציא הרבה כסף כדי לגרום לילדים שלכם לא להתלונן לרגע שמשעמם להם

 

שולחן הוקי אוויר הוא משחק שלא מצאתי מישהו שלא מתמכר אליו ויכול לשחק בו שעות! זה אמנם מיועד לשני שחקנים, אבל זה פשוט כיף ולא צריך שום כשרון או כוח פיזי, רק לדייק בקליעה לשער.

 

היכנסו וגלו את המשחק החדש שלכם >

 

ועוד מוצר שחובה בכל בית עם חצר הוא הטרמפולינה – עליה הילדים יקפצו עם חברים, אורחים ודודים, גם החתול והכלב ישמחו להצטרף לחגיגה וכמובן שאם תפקחו על הילדים שלא יעשו שטויות מדובר במשחק מדהים שיש בו שלל אפשרויות.

 

כאן תוכלו לראות את הטרמפולינה האיכותית שבחרנו לכם >

 

מה עושים כשהרעב מגיע?

 

 כמובן שיגיע הזמן בו תתחילו להרגיש את הרעב מתגנב אליכם בתחתית הבטן, לא צריך להיכנס הביתה בשביל זה, אתם צריכים רק מעשנת בשר כמו שאנחנו מפרסמים פה, ונושא האוכל סגור

 

מושלמת לגינה, לחצר או לגג, עם מכסה פלדה איכותי לכל תא, מד טמפרטורה מובנה, גריל כפול מעשנת וגריל, תא פחמים ולא רק לבשר – אפשר לצלות עליה ירקות, פירות, תירסים ועוד! 

 

המעשנת שלא מאכזבת כאן לפניכם >

 

ואם אתם כבר בעניין של להשקיע בחצר ואוהבים בשר, אולי תתעניינו בסקירת גריל גז מומלץ אצלנו באתר, כאן תוכלו לראות מהם הגרילים הטובים ביותר בשוק:

 

גריל גז מומלץ – סקירת הטובים ביותר 2023

 

 

ואחרונה חביבה – המלכה של הגינה

 

חלום של כל בית עם חצר זו בריכת שחיה קטנה, שאפשר להיכנס אליה בימי הקיץ החמים, לאסוף את כל הילדים והחברים שלהם ולצלול ישר לתוך המים הרעננים. פה מדובר על בריכה מטורפת של ממש! וגם אם בריכות השחייה יהיו סגורות כמו בקיץ האחרון זה לא יפריע לכם, כי לכם יש את הדבר האמיתי!

 

 

היא גם בנויה לעמידות בפני חשיפה לשמש ולכלור ונשארת יציבה בכמויות מים גדולות. השלדה שלה עשויה מתכת מגולוונת לעמידות גבוהה בפני חלודה והמחיר שלה אמנם לא זול, אבל יצדיק את הרכישה במשך שנים!

 

כאן תוכלו לראות אותה ואפילו להזמין אותה עד הבית! >