בלאק פריידיי: איפה נמצאים כל המבצעים הכי שווים ואיך קונים נכון?

למדו איך לאתר את המבצעים השווים ביותר של בלאק פריידיי 2024

היום הכי מרגש בשנה עבור חובבי השופינג בכל העולם נמצא ממש מעבר לפינה. החנויות מגבירות את כוח האדם, משרדי היח"צ והפרסום עובדים בטירוף ואפילו בדואר ישראל מדווחים שהשנה צפויה עליה של 25 אחוזים בפעילות המשלוחים לעומת השנה שעברה.

 

הבלאק פריידיי ייערך ב-26/11/2021 והוא מביא איתו המון אפשרויות עבור הקהל הישראלי. לפני שאתן מזינים את האשראי ולוחצים על "הזמן", יש כמה דברים חשובים מאוד שכדאי לדעת. אז איפה נמצאים המבצעים הכי שווים, ואיפה יש את ההנחות הכי שוות? אנחנו פה כדי לעזור.

לקנות במקומות המוכרים

אחד הדברים הכי חשובים בקניות און ליין בבלאק פריידיי, וגם בסייבר מאנדיי, שמגיע כשבוע אחריו, הוא לקנות באתרים הגדולים והמוכרים. יש הרבה מבצעים ברשת, והרבה מאוד אתרים קטנים ויזמים פרטיים שמנסים לקפוץ על העגלה.

 

האתרים הגדולים מציעים הנחות מעולות, וגם אם אתם מוצאים פריט זול יותר באתר קיקיוני, ייתכן שעדיף לכם להוסיף עוד כמה שקלים ולהיות שקטים שהקנייה שלכם בטוחה. מחקרים שנעשו דירגו את האתרים של Amazon (בעולם) ולאסט פרייס (בישראל) כאתרים הטובים ביותר לקנות בהם, והעדיפות היא לעקוב אחרי הפרסומים, לבצע השוואת מחירים ולוודא שאתם קונים בתנאים המתאימים לכם ביותר.

 

אז היכן ההנחות המשתלמות ביותר בישראל?

המוביל הישראלי בתחום הבלאק פרידיי הוא ללא ספק אתר לאסט פרייס. בלאסט פרייס מבטיחים הנחות של עד 90 אחוזים! ממגוון גדול מאוד של מוצרים. בלאסט פרייס לא מתמחים בז'אנר אחד, ומציעים מבצעים של הרבה מאוד מותגים, אם כי באתר יש דגש על מוצרי חשמל איכותיים במיוחד.

 

מכשירי חשמל ביתיים, ציוד היקפי למחשב ולסלולר ועוד, אלו המוצרים המבוקשים ביותר של האתר, ולכן, המבצעים השווים ביותר יהיו שם. בלאסט פרייס עובדים עם המותגים האיכותיים ביותר שאפשר למצוא בארץ, ובנוסף, אחת לשעה תיפתח מכירה חמה, לשעה אחת בלבד, במחיר מסובסד. בלאסט פרייס ממליצים לקנות מוצרים יקרים יותר, עליהם תוכלו לחסוך יותר כסף נטו, ובכך להביא ערך גדול יותר לקנייה שלכם.

 

בלאק פריידי בישראל – גולת הכותרת

רשת KSP מציעה גם היא כמות עצומה של מבצעים על שלל מוצריה. ברשת מתמחים בנושא האלקטרוניקה והגיימינג, ומציעים הנחות של עשרות אחוזים על מחשבים, טלוויזיות, סטרימרים, אוזניות, וכמובן קונסולות משחק ומוצרי גיימינג. ב-KSP יש ערך מוסף, מפני שמוצרי הרשת רלוונטיים גם לסייבר מאנדיי הבא עלינו לטובה. בסייבר מאנדיי יש התמקדות במוצרי אלקטרוניקה וחשמל, וברשת, העובדת עם המותגים הטובים ביותר בישראל, יש הרבה מאוד מוצרים, מז'אנרים שונים של עולם האלקטרוניקה, היכולים להירכש במחירים מגוחכים.

 

הנחות בלאק פריידיי עם דגש על אלקטרוניקה, גיימינג ומוצרי חשמל

גם באתר סיריוס תוכלו למצוא הרבה מאוד מוצרי אלקטרוניקה וחשמל בהנחות גדולות. הרשת מוכרת ציוד היקפי למחשוב וחומרה במחירים נוחים, ובבלאק פריידיי תוכלו ליהנות מאפשרויות רבות של מוצרים כמו בידוריות ורמקולים מוגברים, מקרני קול, ערכות גיימינג ואפילו כיסאות גיימינג, בהנחות גדולות במיוחד.

 

ברשת אייבורי תוכלו גם כן למצוא מוצרי מחשוב רבים, כולל מדפסות ומוצרי דיו, מוצרי רשת ועוד, בהנחות ענק. הרשת עובדת במגוון סניפים ברחבי הארץ, ותוכלו להזמין את המוצרים דרך האתר המסודר של החברה, בו תוכלו לראות את כל ההנחות בצורה מונגשת.

 

בלאק פריידי באמזון: איך לעשות זאת נכון 

באמזון, ככל הנראה מותג המכירות אונליין הגדול בעולם, מציעים לכם דף מבצעים מיוחד ומתעדכן לבלאק פריידיי, אשר מציג לכם את המבצעים החמים ביותר. ההמלצה היא להירשם לשירות אמזון פריים, כדי שתוכלו לקבל הטבות ועדכונים מוקדמים על מבצעים.

 

בנוסף, השירות של אמזון פריים הוא חינמי ל-30 ימים, כך שתוכלו להירשם ולבטל את השירות אחרי הבלאק פריידיי, אם לא רוצים להמשיך ולשלם עליו. אגב, אמזון פריים מעניק עוד הנחות והטבות על שירותים אחרים של אמזון, ולא רק על קניות. באתר זיפי תוכלו לבצע את הקניות דרך אמזון בעברית, ובנוסף, שווה לכם להשתמש ב-VPN אירופי (פרוצדורה קלה יחסית) כדי לקבל מחירים טובים יותר דרך אמזון גרמניה או אמזון בריטניה.

"בלאק פריידי נהיה תופעה עולמית"

באמזון לא מתמחים בתחום אחד ספציפי ומציעים מגוון עצום בכל ז'אנר שרק תוכלו לחשוב עליו. המבצעים יכולים להגיע מכל כיוון, אך לפי דף המבצעים של אמזון בשבועות של לפני הבלאק פרידיי, ניתן להבין שהדגש הוא על אופנה. יש המון מוצרי אופנה, ומותגים גדולים מאוד, אשר מציעים מבצעים של עד 70 אחוזים.

 

כמובן, כמו בכל קנייה באמזון, שווה להסתכל ולבדוק לגבי אמינות המוכר, לבדוק את עלויות המשלוח ולראות כיצד אפשר לשלם בתצורה הנכונה ביותר, דרך האשראי או דרך פייפאל, לבחירתכם.

 

האח הקטן של בלאק פריידיי

אנשים אשר מעוניינים לקנות מוצרי חשמל ומחשוב, צריכים לזכור את סייבר מאנדיי. סייבר מאנדיי, שייערך ב-29.11, יש התמקדות במוצרים אלקטרוניים, וחנויות המחשוב והחשמל מרכזות מאמצים להציע הנחות אטרקטיביות גם ביום הזה. כך שהקניות בחנויות כמו סיריוס, KSP ואייבורי, נמשכות לאורך כל השבוע.

 

באתרים בחו"ל דוגמת אמזון, תוכלו לראות איך הדגש ממוצרי אופנה וספורט, זז למוצרי חשמל ומחשוב בתוך כמה ימים, אך כמו בכל האתרים, תוכלו למצוא הרבה מאוד הנחות בכל מיני צורות לאורך כל שבוע הקניות הרשמי של העולם.

 

לבדוק את המוכרים

ההנחות הכי גדולות שאפשר למצוא נמצאות בעיקר באתרים הגדולים. איפה שיש הרבה מוכרים, יש גם הרבה תחרות ולכן באמזון תוכלו למצוא מחירים מגוחכים למוצרים מיוחדים. כמובן שחשוב להסתכל על המוצר, על כמה הוא עולה ביום יום, ומי הוא המוכר או האתר שמציע לכם את המבצע.

 

שימו לב גם לאחוזי ההנחות, שכן יש הרבה מוצרים שמציעים 80 או 90 אחוז, אך בפועל, בכסף, זה לא מתבטא בהרבה ערך באופן יחסי. לכן, נסו לחבר בין סכומים גדולים יחסית, לבין הרבה אחוזי הנחה, ותמצאו דיל משתלם.

קנייה חכמה

קנייה חכמה היא קריטית בבלאק פריידיי ובסייבר סאנדיי, וזאת למרות לחץ הזמן. שווה להיות עירניים באותו יום, ולאור העובדה שמדובר ביום שישי, ומרבית האנשים לא עובדים, אפשר לבדוק האם יש עוד הנחות ועוד אפשרויות כל מספר שעות. השתמשו בעגלה שלכם, שכן באמזון מעדכנים לגבי תזוזות במחיר במוצרים שנמצאים בתוך העגלה. בלאסט פרייס שווה לרפרש בכל שעה כדי לראות את המוצר המסובסד, כאשר לכל אתר יש את דרך השיווק שלו. פנו לכם כמה שעות, תרפרשו, תעדכנו ותעשו מחקר עד כמה שניתן.

 

ממשיכים לשבור שיאים

בכל שנה שובר הבלאק פריידיי את שיאי הקניות, ואחריו, גם בסייבר מאנדיי אנחנו רואים שיאים שנשברים בז'אנר של מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והגיימינג. היום הזה נמשך ונמרח על פני כמה ימים, ויש אנשים ששומרים את כל הצרכים השנתיים שלהם לשבוע הזה, ובצדק.

 

אפשר למצוא מגוון עצום של מוצרים בהנחות גדולות, ועם קצת סבלנות ואורך רוח, הדילים הטובים יגיעו אליכם. השתדלו לא להתפזר ולקנות רק את מה שאתם צריכים, אך שווה להוסיף דברים קטנים שיהפכו את היום הזה לקצת יותר מתוק. קנייה בטוחה היא תמיד חשובה, ולכן שימו לב לקנות רק באתרים המומלצים, ורק תחת תנאים איכותיים. היום הזה הוא בשבילכם, צאו לקנות ולבלות.