אתרי בגדים: 6 האתרים המובילים לקניות ביגוד אונליין

6 אתרי בגדים מובילים שמומלץ לקנות בהם בלי חשש

קניות ביגוד ברשת לא התחילו רק עכשיו כשהחנויות נסגרו בגלל הקורונה, אלא עוד הרבה לפני. כיום יש ברשת מאות אם לא אלפי אתרים לרכישת מוצרים יעודיים כמו נעליים, בגדי ילדים, אקססוריז ועוד. כדי לתת לכם מושג איפה כדאי להתחיל את הקנייה, אספנו 6 אתרי בגדים מובילים שמאגדים בתוכם מבחר גדול של מותגים ופריטים ויחד עם זאת מציעים חוויית קניה ושירות גבוהה

 

הכלל הראשון בקניה אונליין הוא לדעת מהן המידות המדוייקות שלכם, כדי שלא תשתוקקו לקבל את החבילה וכשהיא תגיע תגלו שהמידות לא מתאימות. לכל אתר הלבשה יש עמוד שמסביר על המידות והמרת המידות לפי מידות אירופאיות, אמריקאיות וכדומה.

 

דבר שני, חוות דעת הן מעל הכל – לפני שתזמינו פריט כלשהו כדאי לקרוא את חוות הדעת שמפרטות אם המידה עונה על הציפיות או שהיא קטנה מהממוצע, גם בנוגע לאיכות המוצר והאם הוא זהה למה שהוצג בתמונות.

 

בנוסף, כדאי לבדוק את תנאי המשלוח, תוך כמה זמן הם מגיעים ולאן, כמה זה עולה והאם ניתן להחזיר רכישות או להחליפן במידת הצורך.

 

דרך אגב, יש לנו פה סקירות נהדרות בשבילכם:

 

אחרי שהכנתם רשימה של פריטי לבוש שאתם צריכים, נעליים ועוד, אתם מוכנים לרשימה שלנו:

1. אסוס – האהוב ביותר על כל חובב אופנה

אסוס הוא אתר אופנה בריטי מוכר ופופולארי שמשגע את הישראלים (ואת חברות המשלוחים) בשנים האחרונות. אסוס הוא אתר למכירת בגדים, נעליים ואקססוריז לגברים ולנשים שמציע שלל בלתי מוגבל של פריטים מעוצבים, מותגים מוכרים וגם כאלה שאינם מוכרים.

 

מה שהופך את אסוס למצליח כל כך זה השירות, המבחר, המחירים והמהירות של המשלוח. כיום כל ההזמנות מגיעות מאנגליה לארץ ולאתר יש כללים ברורים בנוגע להחלפות/החזרות. אפשר גם לסרב לקבל את המשלוח והוא חוזר אוטומטית לחברה.

 

כדאי לדעת: משלוח סטנדרטי לוקח לרוב בין שבוע לשבועיים מרגע הזמנת החבילה עד שהיא מגיעה ליעד. המשלוח הסטנדרטי הוא חינמי אם הזמנתם בסכום מעל 32.39 פאונד. אם הזמנתם בסכום נמוך יותר, המשלוח יעלה 3 פאונד (כ-13 שקלים)

 

במשלוח מהיר האתר מתחייב לספק את החבילה עד 4 ימים מרגע ההזמנה והעלות לכך היא 10 פאונד. אסוס לא מאחדים משלוחים, כך שכל הזמנה עומדת בפני עצמה ונוח לעקוב אחרי הרף של ה-75 דולר.

 

2. Shein – האתר הסיני שצבר תאוצה בשנה האחרונה!

האתר הסיני שיין מציע בגדים לנשים בכל המידות, קטגוריית מידות גדולות עשירה, עם שלל אפשרויות וכמובן נעליים ואקססוריז. בנוסף לכך, יש באתר קטגוריות גברים וילדים עם בגדים במגוון סגנונות.

 

האתר מאוד פופולארי בעיקר כיוון שהוא מציע מחירים משתלמים ומבחר עצום של פריטים. אבל חשוב לדעת שלעיתים מדובר במידות קטנות מהרגיל וגם לא כל הפריטים איכותיים ולכן כדאי לתת דגש לקריאת חוות דעת שיעזרו לכם להבין אם הפריט מתואר באופן מדוייק או לא.

 

כדאי לדעת: כל המשלוחים באתר הם בחינם ובאתר יש שלל קודים וקופוני הנחה וזה בנוסף לכך שהמחירים של הפריטים מלכתחילה נמוכים משמעותית. המחירים ב-Shein מפתים ויש גם אקססוריז ממש ממש זולים, אז שימו לב שאתם לא מתפתים סתם לרכוש דברים בגלל מחיר נמוך.

 

3. NEXT אתר האופנה המוביל בישראל

אתר נקסט הבריטי מציע מחירים זולים ומשלוחים מהירים. באתר תמצאו היצע גדול של פריטים לכל המשפחה ובעיקר לילדים, ביגוד והנעלה לכל המשפחה, טקסטיל לבית, ומחלקת מותגים שמשתנה מעונה לעונה. איכות המוצרים גבוהה מאוד והמחירים לרוב מעולים ומעל הכול – השירות בעברית.

 

האתר הוא בעצם גרסת האונליין של הרשת הבריטית שמונה 500 סניפים ברחבי בריטניה ועוד כ-200 סניפים באירופה.

 

כדאי לדעת: כוח הקנייה הישראלי גרם ל-NEXT להקים אתר בעברית. המשלוח חינם בקניה מעל 100 שקלים ואם קניתם בפחות, המשלוח יעלה לכם 15 שקלים. נקסט מתחייבים לספק לכם את החבילה דרך דואר ישראל תוך 7-12 ימי עבודה ובפועל לרוב החבילה תגיע אחרי כשבוע מיום ההזמנה.

 

שימו לב שנקסט מאחדים משלוחים ולכן על מנת לא לעבור את רף 75 הדולר (או 57 פאונד כי מדובר באתר אנגלי), שמעל לסכום הזה תצטרכו לשלם מס, כדאי לחכות עד שתקבלו מייל שמאשר שהזמנתכם נשלחה לפני שאתם מבצעים רכישה חדשה.

 

4. טרמינל X האתר הישראלי שמתעלה מעל כולם

טרמינל X הוא למעשה אתר הקניות של קבוצת פוקס שבו נמכרים מותגי הקבוצה לצד מותגים בינלאומיים ומותג פרטי חדש בשם "טרמינל X". באתר תמצאו אופנת נשים, גברים, ילדים, אקססוריז ונעליים — כולם בעיצוב בלעדי של מעצבים שעובדים רק עבור האתר.

 

המבחר האטרקטיבי של בגדי נשים, ילדים וגברים לצד מותגי ומוצרי טיפוח, איפור ועיצוב למיניהם מושך קונים רבים

 

עלות משלוח להזמנות מ-99 ₪ ומעלה חינם, עלות משלוח להזמנות מתחת ל-99 ₪ בעלות של 15 ₪

 

כדאי לדעת: בימים לחוצים ומבצעים כמו בלאק פריידי וכדומה האתר מתקשה לעמוד בלחץ המשלוחים והם יכולים להתעכב במשך זמן רב.

 

5. One project אחד המוצלחים לקניות אונליין

אתר אופנה ולייף סטייל לביגוד, הנעלה ואקססוריז, כולל פריטי עיצוב לבית. קולקציית בגדים מהממת ומגניבה עם מגוון מחירים רחב ומשתלם ומותגים חזקים, מחלקת ילדים, הנעלה עם היצע גדול מאוד, מלא מבצעים ולא רק בסוף עונה.

 

האתר בבעלות MGS, בעלת מגה ספורט ואליטל שרכשה את האתר סטייל ריבר לשעבר מזאפ. 

 

כדאי לדעת: האתר מציע מחירים משתלמים מאוד ומערך השליחויות שלהם אמין ויעיל ביותר. שליח עד הבית בקנייה עד 299 ש"ח בעלות 20 ש"ח, בקנייה מעל 299 חינם!

 

6. Newchic זה שאתם עדיין לא מכירים וחבל!

האתר לא מוכר מספיק במחוזותינו, אבל יש בו בגדים משגעים במחירים מעולים. מדובר באתר אופנה בינלאומי סיני  עם בגדים עדכניים ואופנה באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. תמצאו בו בגדים לנשים ולגברים, בגדים לילדים. מכנסיים ושמלות, חולצות, תכשיטים, נעליים, מבחר תיקים ואף פריטים לבית ולגינה.

 

כדאי לדעת: משלוחים בתשלום בהתאם לפריט ולסוג המשלוח, כדאי לרכז קנייה ולבדוק כמה זה יוצא. מדובר באתר סיני, כך שהשילוח וההחזרות נעשות לסין.

 

מה שמייחד את האתר היא האיכות של הפריטים, שירות לקוחות 24 שעות ביממה

 

כמה טיפים חשובים לסיום:

  • מעל 75$ משלמים מע"מ ועמלת שחרור, מומלץ לרכוש עד הרף הזה
  • בדרך כלל המחיר יהיה זול יותר בפאונד או דולר (בהתאם למקור האתר) בגלל עמלות ההמרה
  • ודאו שכתובת המשלוח הרשומה היא אכן הכתובת הרלוונטית לכם כרגע
  • לא לשכוח לקרוא חוות דעת על המוצר שאתם מעוניינים בו