מכונת נספרסו: 8 מכונות נספרסו מומלצות [2024] Finder {כולל מדריך קניה}

זה לא סוד שנספרסו היא בין החברות המובילות בעולם בכל הקשור לקפה ומכונות קפה; היא יסודית, מקצועית ולא מתפשרת על איכות החומרים – לא של המכונות ולא של הקפה עצמו. בדקנו עשרות דגמי מכונות קפה של החברה והרכבנו עבורכם רשימה של הדגמים המומלצים ביותר. 

icon pos_1

ניתחנו

18 סקירות

ו-

980 ביקורות

בתחום

חשמל ואלקטרוניקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונות נספרסו מומלצות

אם החלטתם לפנק את עצמכם והמחיר האקסקלוסיבי לא מרתיע אתכם, מכונת נספרסו היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות בתחום הקפה. אם אתם אוהבים קפה, אבל לא אוהבים לטחון את הפולים ולהתעסק סביב המשקה המעורר, מכונת קפסולות היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. נספרסו מייצרת מגוון סוגי קפסולות בגדלים וטעמים שונים, כך שרוב הסיכויים הוא שתמצאו לפחות טעם אחד (אם לא יותר) שאתם מתחברים אליו.

 

מבחר המכונות הוא רחב במיוחד, כך שאתם עשויים להתלבט שעות ולא להגיע להחלטה. בדיוק לשם כך אספנו עבורכם את שמונת המכונות המומלצות ביותר מבית המותג האהוב – כאשר כל מכונה עונה על צרכים אחרים שעשויים להיות לכם ומספקת קפה יוצא מן הכלל עם מינימום סיבוכים. מוזמנים לקרוא את הסקירה ולבצע את הבחירה הנכונה ביותר בעבורכם. 

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

מכונת הנספרסו המושלמת לחללים קטנים: Essenza Mini

מכונה קטנה ואיכותית למי שחי בדירה קטנה ומחפש מכונה קלה ובסיסית שמסוגלת לייצר קפה מעולה ברמה הגבוה ביותר.

Essenza Mini

4.5 15

יתרונות

קטנה וקומפקטית, אפשר לחמם מים מראש בתוך 25 שניות בלבד, אפשר להכין גם אספרסו וגם לונגו בקלות, קפה איכותי ועשיר, לחץ משאבה 19 בר מושלם לקפה איטלקי קלסי.

חסרונות

יש כמה תלונות לגבי יציבות, אבל חייבים להיות מציאותיים כשקונים מכונה קטנה וקלה כל כך.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- P1000

ה-Essenza Mini היא הבחירה האידיאלית לאוהבי הקפה אשר חיים בדירה קטנה בעלת מקום מוגבל. היא קטנה, קומפקטית ונכון להיום, היא המכונה הקלה ביותר של נספרסו. אולם, למרות גודלה, היא עדיין כוללת את רוב המאפיינים הנהדרים שיש בדגמים הגדולים יותר ומתאימה למי שרוצה להכין קפה איכותי ברמה מקצועית בבית.

 

למכונה שני כפתורים, אחד לאספרסו קצר ואחד ללונגו (אספרסו ארוך) ואלו שני המשקאות היחידים שהיא מסוגלת לעשות, כך שאם בא לכם להתפנק בקפה מורכב יותר (כמו קפוצ'ינו, מקיאטו וכדומה), אנחנו ממליצים לכם להמשיך ולקרוא. אבל אם אתם אוהבי אספרסו מושבעים, אתם באמת לא צריכים יותר ממנה.

לוגו של הסקירה

מכונת הנספרסו המשפחתית האמינה ביותר: CitiZ&Milk

לעומת ה-Essenza Mini, המכונה הזו היא בדיוק ההיפך – היא מגיעה עם מקציף חלב משוכלל ומיועדת לכל מי שרוצה להתפנק עם כוס קפה איכותית ממגוון סוגים. קפוצ'ינו, מקיאטו, אמריקנו ועוד, כל אלו מחכים לכם עם הדגם המבוקש הזה של נספרסו.

CitiZ&Milk

4.5 15

יתרונות

מקציף איכותי המאפשר לכם להכין מגוון רחב של משקאות, קלה לשימוש, מפיקה קפה איכותי, קלה לניקוי ולתחזוק, מגיעה במגוון רחב של צבעים, מיכל מים גדול.

חסרונות

אין כפתור הפעלה/כיבוי מה שעשוי להיות מבלבל עבור חלק מהמשתמשים.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

אם אתם אוהבים להכין לעצמכם כוס קפה הפוך וטעים כל בוקר ומחפשים מכונה אמינה ופשוטה לתפעול, ה-CitiZ&Milk היא בדיוק המכונה עבורכם. מדובר במכונה מושכת ויחסית גדולה (עם מכל של ליטר מים), משפחתית ופשוטה לתפעול – עם רק 2 כפתורים, ה-CitiZ&Milk מגיעה עם מקציף אוויר איכותי (Aeroccino 3) בו ניתן לעשות הקצפה חמה, קרה וחימום חלב. מי שרוצה יכול גם לרכוש אותה ללא המקציף, זאת אומרת רק כ-Citiz.

 

אם אתם דואגים שהיא לא תשתלב יפה במטבח, אתם יכולים להפסיק ברגע זה – המכונה מגיעה במגוון רחב של צבעים (אדום, אפור, לבן ושחור) ומתאימה לכל מטבח, כך שגם חובבי הסטייל והעיצוב שבינכם ימצאו דרך לשלב אותה יפה במטבח.

לוגו של הסקירה

מכונת הנספרסו העמידה ביותר:Gran Lattissima

המכונה המרשימה הזו אמנם תתפוס לכם את העין בזכות העיצוב המושקע והגימור החלק שלה, אבל זה רק הקצה ברשימה של תכונות מרשימות וביצועים מעולים שהמכונה הזו יכולה לספק. עם מקציף חלב מובנה, התראה על צורך בניקוי אבנית, כיבוי אוטומטי יעיל ועמידות ארוכה במיוחד, מה עוד נוכל לבקש ממכונת קפה ביתית?

Gran Lattissima

4.5 15

מכונה יציבה ועמידה בעלת קיבולת גדולה

יתרונות

כולל מקציף חלב אוטומטי, קיבולת קפסולות גדולה, מכונה עמידה בעלת בניה פנימית יציבה, אופציה להשתמש בקפסולות של חברות אחרות, כיבוי אוטומטי לאחר כ-10 דקות של חוסר שימוש, תשעה מתכונים קבועים מראש, קלה לשטיפה, התראה לניקוי אבנית.

חסרונות

הלחץ לעיתים לא עקבי, יקרה, מעט כבדה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- P1000
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

המכונה מגיעה עם תשעה מתכוני קפה מובנים: שלושה סוגי קפה (ריסטרו, אספרסו ולונגו) ושישה סוגי משקאות עם חלב (חלב חם, קצף חם, Flat white, לאטה, לאטה מקיאטו וקפוצ'ינו). מקציף החלב המובנה שלה הופך את ההכנה, וגם את ההנאה, מהקפה לקלה הרבה יותר. בתחתית המכונה תוכלו למצוא מגש כוסות מודלרי, שידאג שהכוס שלכם לא תזוז בטעות ותפספס טיפת קפה אחת.

 

נספרסו שמו דגש מיוחד על המבנה הפנימי של המכונה הזו, ודאגו לה לבנייה פנימית יציבה במיוחד. ההשקעה הזו מתבטאת בכך שהמכונה יציבה במיוחד, עמידה במיוחד ותוכל לספק אתכם במשך זמן רב. גם המכונה וגם מקציף הקפה קלים במיוחד לניקוי ולשטיפה, וכפתור התראת ניקוי האבנית יתריע לכם כשיגיע הזמן לניקוי מעט יותר יסודי של מכונת הקפה שלכם. בנוסף, קיימת פתיחה ידנית קלה שתאפשר לכם להכניס את הקפסולות בקלות.

 

ואם כבר מדברים על קפסולות- המכונה הזו תאפשר לכם להשתמש בקפסולות מכל סוג שתבחרו, לא בהכרח של נספרסו או של חברות מסוימות אחרות. תוכלו ליהנות מכל סוג קפה שתרצו בעזרת המכונה הזו. המכונה מגיעה עם קיבולת קפסולה גדולה יחסית של עשר קפסולות בממוצע, כך שתוכלו לפתוח כל בוקר עם קפה חם, איכותי וטעים.

לוגו של הסקירה

מכונת הנספרסו המקצועית ביותר:Creatista Pro

המכונה הזו היא הדבר הכי קרוב לגרסה הביתית של מכונות הקפה שאתם רגילים לראות בבתי קפה או במסעדות, גם מבחינת המראה וגם מבחינת הביצועים. צינור האדים, שמשמש להקצפת החלב, יכול להיראות מאיים אך קל להתרגל אליו ותוכלו לראות איך הוא יאפשר לכם לשלוט בקלות ברמת הקצפת החלב שלכם. אם אתם מסוג האנשים שמאוד רציניים ובררנים לגבי הקפה שלהם, המכונה הזו תספק את כל הצרכים שלכם.

Creatista Pro

4.5 15

מכונה מקצועית בעלת פונקציות מתקדמות

יתרונות

אופציה לחימום מהיר, אופציה להכנת משקאות בלחיצת כפתור, צינור אדים להקצפת חלב, מסך מגע צבעוני וגדול, מגש טפטוף גדול במיוחד, מיכל קפסולות גדול, מאגר מים גדול במיוחד, קלה לניקוי ידני, ניתן להגדיר הרבה נתונים באופן אישי, זמן חימום מים מהיר במיוחד.

קרא עוד
חסרונות

יקרה, מערכת הניקוי העצמי מאכזבת בביצועים.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
דגם לא דיגיטלי
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

המכונה מגיעה בעלת שני מיכלים גדולים וחשובים מאוד- מיכל המים שלה שיכול להכיל עד שני ליטרים של מים, מה שיחסוך לכם את הכאב ראש של למלא מים כל פעם מחדש, ומיכל הקפסולות שלה, שיכול להכיל עד 12 קפסולות בכל פעם. פיצ'ר שימושי נוסף שמגיע עם המכונה הוא 'מגש הטפטוף' שלה, אותו מגש שסופג את כל הנוזלים שנשפכים. מגש הטפטוף של המכונה הוא גדול במיוחד, והוא יכול להכיל כמות נוזלים של ככוס קפה אחת. בנוסף, תוכלו לייצב עליה את כוס הקפה האהובה עליכם, מה שאומר שתוכלו להשתמש בכל כוס שתרצו ולא בכוסות המותאמות למדף הכוסות.

 

על אף שהניקוי האוטומטי של המכונה הפגין ביצועים מעט מאכזבים, לא תהיה לכם בעיה לנקות את המכונה ניקוי ידני. מיכל המים, מיכל הקפסולות, מגש הטפטוף ומעמד הכוסות ניתנים להסרה ולניקוי בנפרד, ואת המכונה עצמה תוכלו לנקות עם מטלית לחה ולנגב עם מטלית רכה ויבשה. בנוסף, קיימת אזעקת הסרת אבנית שתודיע לכם מתי עליכם באמת לנקות ביסודיות.

 

אחד היתרונות הבולטים של המכונה הזו היא היכולת שלכם לקבוע מגוון הגדרות חשובות לפי הרגלי שתיית הקפה שלכם. תוכלו לבחור בין שבעה נפחי מים, שבעה נפחי קפה, אחד עשר טמפרטורות של חלב ושמונה רמות של הקצפת חלב. כל ההגדרות האלו יאפשרו לכם להתנסות עד שתראו מהי כוס הקפה המושלמת עבורכם. תוכלו לשחק בהגדרות בקלות דרך מסך הטאצ' הגדול והנוח לשימוש הנמצא בחלק העליון של המכונה.

לוגו של הסקירה

מכונת הנספרסו המתקדמת ביותר:Vertuo Next

המכונה הקומפקטית והמעוצבת הזו אמנם לא תתפוס לכם הרבה מקום על השיש או במטבח אבל היא לא תאכזב מבחינת ביצועים. מגוון הקפסולות הרחב יאפשר לכם ליהנות מסוגים רבים של קפה והיא מושלמת למי מכם שאמריקנו או אספרסו זה הקפה האידיאלי מבחינתו לפתוח את הבוקר. 

Vertuo Next

4.5 15

יתרונות

מחיר הוגן לתמורה, קומפקטי, קלה מאוד לניקוי, קלת משקל, אופציה לשליטה מרחוק, עדכוני תוכנה אוטומטים, מראה אלגנטי, מגש טפטוף מתפרק, יכולת אחסון קפסולות גבוהה, התראה לניקוי אבנית, ניתן למחזר את הקפסולות.

חסרונות

לא כולל מקציף חלב ואחסון קפסולות, אפשר להשתמש רק בקפסולות ייעודיות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- P1000
דגם Deluxe כולל משלוח
קנה עכשיו ב- Amazon

אם חשבתם שאין איך להתקדם יותר מדי עם טכנולוגית הכנת הקפה- אנחנו ממליצים לכם לחשוב פעמיים. המכונה הזו ומכונות חדשות רבות של החברה משתמשות בטכנולוגית "צנטריפוזיה", שבהם תרמילי הקפה מסובבים ונשברים על ידי מים על מנת להכין קפה איכותי במיוחד. בנוסף, על כל קפסולה יש ברקוד. כשתכניסו את הקפסולה לתוך המכונה, המכונה תסרוק את הברקוד ותוך פחות מחצי דקה תתחיל בהכנת הקפה שלכם.

 

המכונה מגיעה עם מיכל מים של 1.1 ליטרים, שיספיק לכם לכארבע כוסות קפה. מגש הטפטוף של המכונה מתפרק, מה שמקל על הניקיון שלו, ותוכלו למקם אותו בגבהים שונים ולוודא שכל כוס תתאים למכונה. כל החלקים של המכונה קלים מאוד לפירוק ולניקוי, ופונקציית הניקוי האוטומטית תהפוך את המטלה לפשוטה עוד יותר.

 

הקפסולות של המכונה הזו בנויות ללא אלומיניום כלל ובנויות מ-54 אחוז של חומרים ממוחזרים. למכונה יש קישוריות לאינטרנט, ובעזרת ה- Wi-fi וה- Bluetooth, מה שמאפשר לכם לבדוק את מפלס המים של המכונה באמצעות אפליקציה ייעודית, וגם לקבל עדכוני תוכנה אוטומטים שישמרו על פי הפקודות האחרונות שתיתנו לה.

לוגו של הסקירה

המכונה הטובה ביותר של נספרסו: Creatista Plus

תמיד יש אנשים שרוצים את הטוב ביותר, לא משנה המחיר. הם לא יסתפקו בפחות. ועבור אותם אנשים אנחנו מציגים בגאווה והרבה התרגשות את ה- Creatista Plusהטובה ביותר מבין כל מכונות נספרסו – וזה אומר משהו.

Creatista Plus

4.5 15

יתרונות

עשויה פלדת אל-חלד, מקציף ידני המאפשר שליטה מוחלטת על ההקצפה, קלה לתפעול, מיכל מים גדול, צג בו ניתן לבחור את המשקאות, פשוטה לניקוי ולתחזוק, מעל 10 אפשרויות קפה לבחור מבניהן, קפה איכותי ברמה הגבוהה ביותר.

חסרונות

מקציף החלב הידני לא מתאים לכל אחד.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם חובבי קפה מושבעים ואתם לא נרתעים ממחיר גבוה, ה- Creatista Plus היא המכונה שכל אוהב קפה חושק בה. היא גדולה ועשויה כולה פלדת אל-חלד מבריקה, כך שמאוד קל לנקות אותה והיא איננה מחלידה.

 

היא כמובן מגיעה עם מקציף חלב ידני הפועל על קיטור (סוג מועדף על אוהבי קפה רבים), כך שיש לכם שליטה מלאה על הקצף, מבחינת טמפרטורה וסמיכות. עם כפתור הפעלה וכפתור נוסף המאפשר בחירה של סוגי קפה, אתם יכולים להכין מעל 10 משקאות קפה שונים בקלות ובמהירות, כך שלמרות שהיא נחשבת לכל כך יוקרתית ומשוכללת, היא למעשה מאוד קלה לתפעול.

 

 המכונה מתחממת בתוך 3 שניות (!) ומנקה את המקציף אוטומטית בכל סיום הקצפה, אפשר לבקש יותר מזה?

לוגו של הסקירה

מכונת נספרסו מגוונת ונוחה: Lattissima Touch

יש אנשים שאוהבים להרגיש את התחכום ומחפשים מוצר מודרני שמגיע עם כפתור טאץ' נוחים לשימוש ונתונים מרשימים. חוץ מהתחכום והמהירות שהיא מציעה, ה-Lattissima Touch מאפשרת הכנה של מגוון משקאות, מאספרסו ועד קפוצ'ינו, אז אם בא לכם להתפנק למה שלא תתנו לה מבט נוסף?

 

 

Lattissima Touch

4.5 15

יתרונות

קפה מותאם אישית, גיוון רב של משקאות, קלה לניקוי ולתחזוק, מגיעה עם מקציף מובנה שניתן להכניס למקרר בנפרד, מופעלת במגע, פשוטה לתפעול.

חסרונות

צריך לנקות את המקציף באופן שוטף (אחרי כל שימוש), ניקוי המקציף עשוי להיות מסובך לחלק מהאנשים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- P1000

ה-Lattissima Touch הופכת את הכנת הקפה המושלם למשימה של כמה שניות. עם 6 כפתורי טאץ' בלוח הבקרה, אתם יכולים ליהנות ממגוון משקאות קפה איכותיים בלחיצת כפתור (יותר נכון נגיעת כפתור), כגון אספרסו, מקיאטו, קפוצ'ינו ולטה.

 

מי שחושש מכל עניין כפתורי המגע או שהמילה "תחכום" מעט מרתיעה אותו, אין צורך לדאוג – מאוד קל לעבוד איתה והיא מגיעה עם מקציף קיטור מובנה. הגיוון והתפעול הפשוט שלה הופכים אותה לאחת המכונות האהובות על חובבי הקפה.

לוגו של הסקירה

מכונת נספרסו משוכללת ומושלמת לאורחים: Lattissima Pro

יש האומרים שה- Lattissima Proהיא למעשה אחותה הגדולה של ה-Lattissima Touch והם ממש לא טועים – אולם חוץ משם דומה, שתי המכונות כמעט שאינן מזכירות אחת את השנייה כלל, הן מבחינת מראה והן מבחינת ביצועים, היות וה-Pro מכניסה למשחק כמויות שונות לגמרי משל ה-Touch.

Lattissima Pro

4.5 15

יתרונות

מגוון רחב של משקאות, מקציף קיטור מובנה גדול, מיכל מים גדול, מסוגלת לייצר כמויות גדולות בזמן קצר, מסך מגע, מתחממת במהירות, ניתן להשתמש בגדלי ספלים שונים.

חסרונות

עשויה להיות מעט מסובכת לתפעול. מגיעה רק בצבע אחד: נירוסטה, קשה לפירוק.

גראן לטיסימה
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

במקום כפתורי טאץ' יש לנו מסך מגע לד רחב, בו ניתן לבחור את השפה ואת הקפה האהוב עליכם. המסך מתריע בפניכם על מצב המכונה והאם היא זקוקה לניקוי אבנית (הוא גם מדריך אתכם כיצד לבצע את הניקוי) מה שמאוד יכול לעזור עבור אוהבי הקפה שאוהבים, ובכן, לשתות קפה ופחות מבינים בכל עניני הניקוי למיניהם.

 

מדובר במכונה משוכללת במיוחד אשר מסוגלת לספק כמויות גדולות של קפה בזמן קצר, כך שהיא מושלמת למשרדים, דירות שותפים ובתים עם הרבה בני משפחה, בהם הכמויות והמהירות שלה מהווים יתרון משמעותי.

איך הרכבנו את הרשימה של מכונות קפה נספרסו מומלצות?

קודם כל, ניגשנו להכנת הסקירה בידיעה שלכל אחד יש צרכים וציפיות אחרות ממכונת הקפה שלו אשר תלויים בפרמטרים כמו: חשיבות איכות הקפה, כמות כוסות הקפה עבורן מיועדת המכונה, גובה התקציב אשר יוקצה למטרה וכיוצא בזה.. 
בשלב הבא בדקנו ובחנו בצורה מעמיקה מפרטים של דגמים רבים של מכונות קפה נספרסו ושמנו דגש על פרמטרים כמו: אופן הזנת הקפה, לחץ המשאבה, נוחות השימוש, עמידות, בטיחות ואחראיות.
את המידע לקחנו ממפרטים של המכונות ובנוסף, נעזרנו בחוות דעת של ממליצים המבינים וחיים את עולם הקפה. 

שקללנו את כל המידע וכך יצרנו את הסקירה!

סיכום

איך לבחור מכונת נספרסו?

זקוקים לעזרה בבחירת מכונת הנספרסו הבאה שלכם? המשיכו לקרוא כדי להבין בדיוק כיצד לבחור את מכונת הקפה של נספרסו הבאה שלכם.

 

כאשר זה מגיע לאיך לבחור את מכונת הנספרסו המושלמת עבורכם, יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. וכדאי לקבל מענה לשאלות הבאות:

 

  • האם כל המכונות של נספרסו הן אותו דבר?
  • האם מכונות נספרסו מכינות גם קפה רגיל?
  • האם אפשר להשתמש בקפסולת נספרסו פעמיים? האם קפה נספרסו חזק יותר?
  • איזו מכונת נספרסו היא בעלת הדירוג הגבוה ביותר?

 

כל השאלות האלו יקבלו תשובה. בדקנו הרבה מכונות נספרסו עד שמצאנו את המכונות המומלצות ביותר של השנה וכתבנו את המדריך הזה כדי שתדעו בדיוק איך לבחור את המכונה הטובה ביותר עבורכם.

 

סוגי מכונות

 

יש שני סוגים בסיסיים של מכונות נספרסו:

 

  1. מכונות נספרסו OriginalLine

מדובר בקו הייצור המקורי של נספרסו, אשר כולל את Nespresso U, Pixie ואת CitiZ. כל מכונות הנספרסו האלו מתאימות לעיצוב הקפסולות המקוריות היות והן עובדות על פי אותו טכנולוגיה בסיסית.

 

 

  1. מכונות נספרסו VertuoLine

מכונות אלו עושות שימוש בטכנולוגיה שונה מזו של ה-OriginalLine, אשר מסייעת להן לייצר גם קפה וגם אספרסו. גם הקפסולות שלהן מעוצבות אחרת.

 

 

דברים שיש לקחת בחשבון לפני שרוכשים מכונת נספרסו

יש מספר דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני שאתם קונים מכונת נספרסו. דברים אלו קשורים להעדפות האישיות שלכם, הדרישות שלכם והאיכות שאתם מחפשים. אולם, חשוב שתזכרו: כל מכונות הקפה של נספרסו מעניקות קפה איכותי, עשיר ומלא טעם.

 

ההעדפות שלכם במשקאות

מדובר בגורם חשוב שמומלץ לקחת בחשבון. אם אתם אוהבים סוג קפה מסוים ורוצים ליהנות משוטים קטנים של אותו סוג משקה, אז כדאי לכם לבחור באחת ממכונות הקפה של OriginalLine.

 

אולם, אם אתם מסוג האנשים שאוהבים יותר מסוג אחר של משקה או מעוניינים ליהנות מכמויות גדולות יותר או משתנות של קפה (לא רק אספרסו או לונגו), כדאי לכם לנסות את המכונות של VertuoLine. מכונות אלה מציעות 24 תערובות שונות של קפה, הן גם מעניקות לכם את האפשרות לבחור את גודל המשקה מבין 5 גדלים שונים.

 

 בעיקרון, כל מכונה תכין את הקפסולה שתכניסו אליה, כך שגם אם תבחרו במכונה קטנה יותר של OriginalLine אתם עדיין תוכלו ליהנות ממגוון משקאות, אך אם תבחרו באחת ממכונות ה- VertuoLine תוכלו לשלוט יותר בגודל המשקאות וגם ליהנות מכמה טעמים חדשים.

 

נוחות

אתם צריכים לשים את הנוחות שלכם בעדיפות ראשונה כאשר זה נוגע לבחירת מכונת נספרסו. אם אתם מסוג האנשים שתמיד ממהרים או לא אוהבים להתאמץ יותר מדי, אז אתם צריכים מכונות נספרסו פשוטה לשימוש וקלה לניקוי שתחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ.

 

אתם יכולים להעביר את הזמן בשתיית כוס אספרסו טובה במקום להיות עסוקים בלנקות את המכונה. רוב המכונות של נספרסו הן פשוטות לשימוש ולא דורשות ניקוי אינטנסיבי. כל כמה שבועות ייתכן ותצטרכו לנקות אותה מאבנית, אבל רוב הזמן היא פשוט תייצר עבורכם קפה ותשב בשקט מופתי במקום.

 

מכל מים

אם יש לכם משפחה גדולה או אם אתם מארחים הרבה אנשים ששותים הרבה קפה, כדאי לבחור במכונת קפה עם מכל מים על הצד הגדול יותר, כך שלא תצטרכו למלא אותו במים כל רגע. אם הבית שלכם צורך כמויות גדולות של קפה, אנחנו ממליצים לא לרדת ממכל מים של ליטר לפחות.

 

מכל גדול יחסוך לכם זמן, כך שלא תצטרכו ללכת שלוש פעמים ביום למלא את המכל במים ותיהנו מנוחות שימוש רצופה. אולם, אם אתם היחידים בבית ששותים קפה ומדי פעם מארחים חברים, אין צורך במכל מים גדול ואפשר להסתפק אפילו במכל מים של חצי ליטר.

 

תקציב

חשוב לוודא שמכונת הנספרסו שאתם רוצים נמצאת בתקציב שלכם. אתם יכולים לבחור במכונת נספרסו זולה במיוחד או באחת יקרה שמגיעה ע הרבה אפשרויות ואביזרים.

 

הכל תלוי בתקציב שלכם. בנוסף, ההוצאות לא נגמרות כאן. אתם תצטרכו לרכוש את הקפסולות של המכונה באופן קבוע.

 

חשוב לקחת בחשבון את העובדה שתצטרכו לרכוש באופן קבוע קפסולות, ועל הקפסולות האלה להתאים למכונה. אם יש לכם בעיית תקציב, נסו לרכוש מכונה עם כמה שפחות הוצאות לאחר רכישה.

 

נוחות שימוש

אם אתם מבוגרים או לא מתים על הרעיון ללמוד על התפעול המסובך של המכונה, מומלץ לבחור במכונת נספרסו פשוטה לשימוש, בלי יותר מדי אפשרויות, כפתורים וטכנולוגיה מתקדמת.

 

חשוב לדעת, גם המכונה המתוחכמת ביותר של נספרסו מתוכננת להיות נוחה לשימוש וגם אם היא עשויה לבלבל אתכם בהתחלה, אחרי תקופה מסוימת תלמדו להכיר אותה.

 

איכות המשקה

שימו לב לסעיף הזה. יש מכונות קפה יקרות ויש מכונות קפה זולות, אבל בכל מקרה – איכות המשקה שלהן נהדרת. מהניסיון שלנו עם המכונות, הכל תלוי במשתמשים שלה.

 

יהיו פעמים שדווקא מכונות הקפה הזולות יותר יספקו לכם בדיוק את מה שחיפשתם ויכינו עבורכם משקה עשיר וחם שיספק את הצורך שלכם בקפאין.

 

אז איך תדעו איזו מהמכונות היא הטובה ביותר עבורכם אם המחיר לא באמת מבטיח שתקבלו את הטעם בו אתם חושקים? בדקנו לא מעט מכונות נספרסו, כפי שתוכלו לראות בסקירה למעלה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לעבור על הדגמים הנבחרים שמצאנו עבורכם ולהחליט איזה מביניהם הכי יתאים לצרכים שלכם.

 

על בסיס הסקירה שלנו אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים ללכת על אחת המכונות הבסיסיות יותר של נספרסו, שעובדת עם מבחר הקפסולות הקטנות והמסורתיות או שאתם רוצים ללכת על אחת המכונות המתקדמות יותר של VertuoLine המציעה קפסולות בגדלים וטעמים שונים.

 

גודל ומשקל

יש לכם מספיק מקום במטבח למכונת נספרסו מפוארת? או שאולי רק פינה קטנה למכונה פצפונת? אם המקום שלכם אינו מוגבל, אתם יכולים להצטייד באיזו מכונה שאתם רוצים. אולם, אם אין לכם מקום פנוי על השיש ואתם צריכים למצוא למכונה מקום באחת הארונות שלכם, פתאום המשקל של המכונה הופך לפקטור מכריע, היות ותצטרכו להוציא ולהרים אותה בכל פעם שתרצו לשתות כוס קפה.

 

במקרה כזה, מומלץ לבחור במכונה קלה והיתרונות כאן די ברורים: אתם תוכלו להרים אותה בקלות ולהניח אותה במטבח בכל פעם שתרצו ליהנות מאספרסו באיזה טעם שאתם רוצים.

 

אחרי שתסיימו להכין את הקפה ולנקות את המכונה, תוכלו להרים אותה ולהכניס אותה למקום המיועד בארון, בלי קושי, בלי מאמץ ובלי דאגות!

 

אביזרים

אתם לדעת אילו אביזרים אתם רוצים עם מכונת הקפה שלכם – וכשאנחנו מדברים על אביזרים של מכונת קפה, אנחנו לרוב מדברים על מקציף חלב.

 

יש שני סוגים של מקציפי חלב שמגיעים עם מכונות נספרסו. האחד הוא מקציף חלב מובנה והשני הוא מקציף חלב שמגיע בנפרד. אם אתם מעדיפים לשתות את הקפה שלכם ללא חלב, אין לכם צורך במקציף חלב.

 

באותה מידה, אם אתם רוצים קפה איכותי ברמה של בית קפה, רכשו לעצמכם מקציף חלב שמגיע נפרד מהמכונה. יותר קל לנקות אותו ואתם לא צריכים לפרק אותו מהמכונה ולהניח במקרר כאשר המכונה לא בשימוש. אם אתם בכל זאת רוצים מכונה של הכל באחד, אתם יכולים לבחור במכונה שמגיעה עם מקציף חלב מובנה.

שאלות ותשובות על מכונות נספרסו מומלצות

האם כל מכונות נספרסו הן אותו דבר?

יש תשובה פשוטה לשאלה הזו. הטעם של המשקה יישאר אותו דבר, בין אם אתם מכינים אספרסו, קפה רגיל עם חלב או לונגו. השוני מגיע בצורת אורות LED אשר עוזרים לתפעל את המכונה, האביזרים שמגיעים איתה, גודל מכל המים, זמינות מקציף חלב והאפשרות לזכור (או לא) את העדפות הקפה שלכם.

 

אם אנחנו רוצים להשוות בין מכונות נספרסו, אנחנו נמצא הבדל בעיצוב הבסיסי של המכונה, בטכנולוגיה, בעיצוב הקפסולה – אבל הטעם של המשקה יישאר זהה.

האם אפשר להשתמש בקפסולת נספרסו פעמיים?

אם אתם חושבים לרכוש מכונת נספרסו, אתם תצטרכו גם לקנות קפסולות נספרסו. הרבה פעמים עולה השאלה: האם אפשר להשתמש באותה קפסולה פעמיים?

בתור מי שהשתמשו במכונת נספרסו כמה וכמה פעמים, אנחנו יכולים לענות די בקלות על השאלה הזו: כן. טכנית אתם יכולים להשתמש באותה קפסולה פעמיים. אולם, הטעם לא יהיה טוב כמו הפעם הראשונה, אלא אם תשתמשו בה פעמיים ברצף, כאשר הקפסולה לא יוצאת מהמכונה עד השימוש השני והאחרון.

היות ומכונות נספרסו מתוכננות לשימוש יחיד, הן מתוכנתות להוציא כמה שיותר טעם טוב מהקפסולה. כך שכל הטעם הטוב יהיה בכוס הראשונה. בכוס השנייה לא יהיה את אותה איכות קפה והיא לא תהיה עשירה כמו הכוס הראשונה.

אבל אם אתם רוצים לנסות, אתם בהחלט מוזמנים!

האם מכונות נספרסו מייצרות קפה רגיל?

מכונות נספרסו VertuoLine מוסיפות קפה רגיל לתפריט שלכם. מה זה קפה רגיל? אמריקנו. כמות גדולה של מים וקפה, אותה אפשר לשתות על הבוקר עם או בלי תוספת חלב. אפשרות זו אינה זמינה במכונות OriginalLine. מכונות נספרסו OriginalLine מסוגלות להכין אספרסו ולונגו בלבד. אז כאשר אתם בוחרים מכונת נספרסו, חשוב שתדעו מה הן ההעדפות שלכם.

אם אתם רוצים קפה רגיל על השולחן, נסו את מכונות נספרסו VertuoLine. אולם, אם כמות גדולה של קפה אינה מעניינת אתכם, אתם יכולים ללכת על אחת מהמכונות של OriginalLine.

האם קפה של נספרסו חזק יותר מקפה של חברות אחרות?

עכשיו נדון ונשווה משקאות היוצאים ממכונות נספרסו לאלו המיוצרים על ידי חברות אחרות בשוק. לקפה המיוצר במכונות נספרסו יש כמה מאפיינים ייחודיים: טעם עשיר, רמה נמוכה של חומציות, ארומה נהדרת ונפח בינוני עד קטן.

אם תנסו להשוות את הקפה של נספרסו לקפה ממכונות מסחריות אחרות, תגלו שהקפה של נספרסו פחות עוצמתי ומלא טעם. הקפה המסורתי, אמריקנו, הוא חזק ועוצמתי יותר בהשוואה לטעם המעודן של נספרסו.

כל קפסולה של נספרסו מעוצבת כדי להעניק לשותה אותה טעם אידיאלי, אשר אינו חזק מדי ואינו חלש ומשעמם מדי. הקפה של נספרסו אידיאלי עבור מי שאוהב טעם עשיר עם מינימום חומציות.